  • 1. Data: 2012-03-08 09:55:17
    Temat: Jak gleboko zamarzla u Was ziemia?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Zastanawiam sie, jak gleboko zamarzla tej zimy ziemia i do kiedy trzeba
    bedzie czekac z rozpoczeciem prac, a czeka mnie ogrod, stawianie siatki i
    inne mile zajecia.

    Lopaty nie da sie wbic praktycznie nigdzie. A jak u Was?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2012-03-08 10:32:52
    Temat: Re: Jak gleboko zamarzla u Was ziemia?
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Maciek napisał:
    > A jak u Was?

    Zamarznieta i co noc dalej zamarza - wczoraj - 17,6, dzs - 11...
    z pracami trzeba poczekac.
    pozdr
    Robert G

  • 3. Data: 2012-03-08 10:39:54
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 08 Mar 2012 11:32:52 +0100, Robert G napisał(a):

    > Zamarznieta i co noc dalej zamarza - wczoraj - 17,6, dzs - 11...

    To u mnie jednak cieplej, bo wczoraj w nocy -9, dzisiaj chyba -4.
    Lezy u Ciebie snieg?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 4. Data: 2012-03-08 11:19:10
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Maciek napisał:
    > Lezy u Ciebie snieg?

    Tak - jeszcze sporo.

  • 5. Data: 2012-03-08 11:55:50
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > Lopaty nie da sie wbic praktycznie nigdzie. A jak u Was?

    Ostatnio bylo kilka dni lekkiego mrozu to z wierzchu zmrozilo.
    2 tygodnie temu pa kilku deszczowych dniach snieg sie stopil, ziemia
    pieknie rozmokla. Woda po desczzach wsiakla w ziemeie wiec podejrzewam,
    ze ziemia odmarzla.
    Lubuskie.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 6. Data: 2012-03-08 18:07:45
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Maciek" <d...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > inne mile zajecia.
    >
    > Lopaty nie da sie wbic praktycznie nigdzie. A jak u Was?

    Poprzedniej soboty sztychówka wchodziła na 10cm, ale w ciągu tygodnia wszystko
    puściło i ostatniej soboty wkopałem już 2 choinki. Dół wykopałem głęboki, bo
    drzewka duże, na ponad 50cm.

    --
    Bartek

  • 7. Data: 2012-03-08 18:26:14
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 8 Mar 2012 19:07:45 +0100, Bartek napisał(a):

    (...)

    Jaki region?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 8. Data: 2012-03-08 18:35:37
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Maciek" <d...@p...onet.pl> wrote:
    > Dnia Thu, 8 Mar 2012 19:07:45 +0100, Bartek napisał(a):
    >
    > (...)
    >
    > Jaki region?

    Okolice Oławy, Dolny Śląsk. Teren piaszczysty + z 30cm nawiezionej ziemi.

    --
    Bartek

  • 9. Data: 2012-03-08 18:36:06
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > i ostatniej soboty wkopałem już 2 choinki. Dół wykopałem głęboki, bo
    > drzewka duże, na ponad 50cm.

    u mnie kilka świerków sadzonych na jesieni niestety nie wytrzymało mrozów,
    ale były sadzone praktycznie w samym żwirze

    pozdrawiam
    s_13

  • 10. Data: 2012-03-08 18:51:48
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 8 Mar 2012 19:35:37 +0100, Bartek napisał(a):

    > Okolice Oławy, Dolny Śląsk. Teren piaszczysty + z 30cm nawiezionej ziemi.

    No tak, a mnie w Malopolsce glina i zamarzniete na kamien. Puscilo dzisiaj
    moze 5 cm z wierzchu...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał