  • 31. Data: 2009-12-03 09:17:03
    Temat: Re: Jak i czym ocieplić poddasze?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "m_kola" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:3040fde1-842a-4802-aa92-

    >Fakt, że Toprock i Supermata są w lepszych cenach. Dodatkowo supermata
    >ma lepsze parametry. Tam gdzie pytałem o tą urse to wyśmiewają się z
    >rockwoola bo to takie badziewne ale jakoś nie potrafią tego uzasadnić
    >więc biorę to za paplanie handlowca wciskającego to co ma na stanie.

    Na swiecie niestety jest pelno idiotow. Moze dobrze, ze ich czasem spotykamy
    bo dzieki nim mozemy odroznic tych lepszych. :-)

    Pozdro.. TK

  • 32. Data: 2009-12-03 09:21:43
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości

    > Kaszel, zielony katarek :) no i gęba jakby poparzona :)

    Po Toprocku jezyk mialem jak kolek przez tydzien i malo smaku po jednym dniu
    roboty. Nastepnego dnia wlozylem maske. :-)

    > Ja oprócz chęci a raczej konieczności oszczędzenia chciałem to zrobić sam
    > żeby było solidnie. Choć przede mną jeszcze foliowanie i kręcenie płyt to
    > ciesze się, że robie to sam.

    A no wlasnie, ja to robie glownie zeby bylo dobrze, przy okazji bedzie
    taniej. :-)

    Pozdro.. TK

  • 33. Data: 2009-12-03 09:22:51
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Ciekawe jak wygląda takie 30cm wełny przy oknach dachowych. Ja mam u
    > siebie 23cm i już to kiepsko wygląda. Co dopiero 30 :/

    Jak nie w trumne to chyba nie powinno byc tak zle?

    Pozdro.. TK

  • 34. Data: 2009-12-03 09:31:59
    Od: "Druid29" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe jak wygląda takie 30cm wełny przy oknach dachowych. Ja mam u
    > siebie 23cm i już to kiepsko wygląda. Co dopiero 30 :/

    No cóż, przy 30-32 cm wełny, po doliczeniu łat, dachowki i płyty g-g, otwory
    okien połaciowych są głębokie na niecałe 40 cm... Właśnie sobie coś takiego
    funduję.
    W warstwie wełny swobodnie ukrywam przewody wentylacji mechanicznej i
    wielkie krokwie narożne (16x24), a okazji współczynik U wynosi około 0,12
    W/m2K.

    Pozdrawiam,
    Druid29

  • 35. Data: 2009-12-03 10:21:28
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Maniek4 pisze:

    > A no wlasnie, ja to robie glownie zeby bylo dobrze, przy okazji bedzie
    > taniej. :-)

    W zeszły piątek byłem u znajomego bo prosił mnie o radę. Coś tam
    kombinował na nieużytkowym strychu i wpadł nogą do pokoju niszcząc wełne
    folie i płytę KG.
    Oderwaliśmy tą zniszczoną płytę i jak zobaczyłem jak ma "fachowo" wełnę
    poukładana to mi ręce opadły. Robiła mu to dwa lata temu jakaś ekipa za
    ciężką kasę. Jakby zobaczył to kiki to by doznał niesamowitego podniecenia.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 36. Data: 2009-12-03 11:38:02
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    RudeBoy pisze:

    > Ciekawe jak wygląda takie 30cm wełny przy oknach dachowych. Ja mam u
    > siebie 23cm i już to kiepsko wygląda. Co dopiero 30 :/

    Mam 25 a otwory robiłem równolegle - górny do sufitu, dolny do ściany.
    Wprawdzie mam kawałem ściany (poniżej dolnej krawędzi okna, gdzie
    ocieplenie jest nieco cieńsze ale jest to raptem kila cm, a okno nie
    robi się takie ponure

    Ariusz

  • 37. Data: 2009-12-03 12:02:20
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Jak nie w trumne to chyba nie powinno byc tak zle?

    A trafiają się jeszcze tacy co robia "na trumienkę"?

    Krzysiek

  • 38. Data: 2009-12-03 15:33:16
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Ariusz pisze:

> [...]
    > Wprawdzie mam kawałem ściany (poniżej dolnej krawędzi okna, gdzie
    > ocieplenie jest nieco cieńsze ale jest to raptem kila cm, a okno nie

    No ok.. wiadomo górna dolna płaszczyzna. Ale boczne to już masz
    prostopadle do płaszczyzny okno a tym samym na grubość całego dachu. Oto
    mi chodzi.

  • 39. Data: 2009-12-03 16:57:18
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]
    > poukładana to mi ręce opadły. Robiła mu to dwa lata temu jakaś ekipa za
    > ciężką kasę. Jakby zobaczył to kiki to by doznał niesamowitego

    Kiki ostatnio cos pisal o swojej garderobie i od tamtej pory cisza. Pewnie
    jeszcze pasjonuje sie tym co sam ma. :-)

    Pozdro.. TK

  • 40. Data: 2009-12-03 16:57:50
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A trafiają się jeszcze tacy co robia "na trumienkę"?

    Nooo, podobno cieplej. :-)

    Pozdro.. TK