  • 31. Data: 2010-12-23 21:21:06
    Temat: Re: Jak legalnie ograbić wykonawcę? (b. długie)
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Plumpi" <p...@o...pl> wrote in message
    news:if0e90$e15$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości

    > Kolego, zatrudnij prawdziwych wykonawców, a nie "panów Heńków" i nie
    > będziesz miał problemów takich jakie masz.

    Budowały mi firmy, które chwaliły się że budują bloki jako podwykonawcy. Nie
    żadne Heńki i się okazało że to partacze.

  • 32. Data: 2010-12-23 21:25:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
> [...]
    > plus zdany egzaminc czy w ogóle wiecie co robicie.
    > Jestem za wprowadzeniem koncesji na usługi budowlane.

    Jestem za wymaganiem koncesji na import gówna z chin.

  • 33. Data: 2010-12-23 22:58:09
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 23 Dec 2010 00:17:44 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Dobrze pamiętam, że to jakiś polityk?

    Nie polityk, a publicysta. Zresztą, cóż. Przegrałem, znaczy, lepiej
    zostawić sprawę w spokoju i żyć dalej. Przeboleję jakoś stratę tych
    narzędzi, zresztą teraz zajmuję się już zupełnie czym innym i nie są mi
    potrzebne. Będzie nauczka na przyszłość, jakieś wnioski wyciągnąłem z całej
    sytuacji.

    --
    best regards,
    scream

  • 34. Data: 2010-12-27 21:22:16
    Temat: Re: Jak legalnie nie dać się okraść cwaniaczkom.
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Aleś Ty mądry :) Nasza umowa ma 10 stron licząc razem z aneksami, a
    > wyszczególnione są nawet takie pierdoły jak metry bieżące silikonu w
    > narożnikach. I co? I nic.

    Sąd to rozstrzygał, wydal wyrok jaki wydał. My tu znamy tylko wersje jednej
    strony ale skoro w sadzie przegrałes to bez winy nie byłeś zapewne

  • 35. Data: 2010-12-27 21:37:10
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 27 Dec 2010 22:22:16 +0100, Kris napisał(a):

    > Sąd to rozstrzygał, wydal wyrok jaki wydał. My tu znamy tylko wersje jednej
    > strony ale skoro w sadzie przegrałes to bez winy nie byłeś zapewne

    Nie można powiedzieć, że przegrałem, bo do rozprawy nie doszło. Sprawa po
    prostu została umorzona a sąd, po moim zażaleniu, niestety ale utrzymał w
    mocy to umorzenie. Winny się nie czuję, bo z mojej strony naprawdę było
    wszystko ok. Trudno jednak walczyć, jeżeli sąd daje wiarę jednej stronie a
    argumenty innej zupełnie olewa. Mam na to kilka przykładów, ewidentnych,
    ale teraz to mogę sobie jedynie pocisnąć moje żale najwyżej tu na grupie,
    co też niniejszym czynię.

    --
    best regards,
    scream

  • 36. Data: 2010-12-27 22:55:31
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "scream" <n...@p...pl> wrote in message

    > Mam na to kilka przykładów, ewidentnych,
    > ale teraz to mogę sobie jedynie pocisnąć moje żale najwyżej tu na grupie,
    > co też niniejszym czynię.

    Zmienisz branżę na kolejną, na której sie nie znasz, i zaczniesz świadczyć
    usługi na chybił trafił to znowu ci czegoś nie oddadzą :-)
    Proponuję uzupełnić wykształcenie i zająć się tym czymś :-)
    nie rozumiem jak można układać kafle, ocieplać, robić sufity, hydraulikę i
    elektrykę :-)

  • 37. Data: 2010-12-27 22:57:43
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Kris" <k...@w...pl> wrote in message

    > Sąd to rozstrzygał, wydal wyrok jaki wydał. My tu znamy tylko wersje
    > jednej strony ale skoro w sadzie przegrałes to bez winy nie byłeś zapewne

    Oni wszyscy znają sie na wszystkim i na niczym :-) Powinny być koncesje na
    usługi z danej branży żeby żaden paprak pod karą więzienia nie mógł brać się
    za kafelkowanie czy malowanie jak tego nie potrafi wykonywać.

  • 38. Data: 2010-12-27 23:01:51
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 27 Dec 2010 23:55:31 +0100, kiki napisał(a):

    > nie rozumiem jak można układać kafle, ocieplać, robić sufity, hydraulikę i
    > elektrykę :-)

    Ano, Twój ciasny umysł nie ogarnia, że na rynku istnieją jeszcze jakieś
    inne firmy poza Panem Zbysiem, który jest alfą i omegą w każdej dziedzinie.
    Na przykład takie, które zatrudniają fachowców od odpowiednich prac.

    --
    best regards,
    scream

  • 39. Data: 2010-12-27 23:10:15
    Od: "kiki" <k...@k...net>

> [...]
    > dziedzinie.
    > Na przykład takie, które zatrudniają fachowców od odpowiednich prac.

    Ja tam w twoje umiejętności fachowca wątpię :-) Nie dziw się, że ci tylko
    nie oddali wiertarki. Gdyby byli zawzięci to byś przegrał sprawę w sądzie o
    fuszerki i spłacał dług przez następne 10 lat :-)

  • 40. Data: 2010-12-30 00:13:05
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > Pewnie niejeden wykonawca
    > pozbawiony swoich narzędzi gotów jest nawet zapłacić te kilka tysięcy i
    > odzyskać swoją własność, dzięki której utrzymuje rodzinę.

    Trochę nie rozumiem. Bierzesz kilku dużych kolegów i w porze o której gość
    jest w domu przychodzisz po narzędzia. Wchodzisz, zabierasz co Twoje,
    wychodzisz.
    Parę lat temu mojemu znajomemu kafelkarzowi jakaś kobieta nie zapłaciła za
    robotę na zasadzie "nie bo nie". Poszli do niej w kilku, wezwali ustnie do
    zapłaty i po odmowie rozpoczęli czynnosci windykacyjne polegające na
    rozwalaniu kafelek w świeżo urządzonej łazieneczce. Wytłukli może dziesięć
    sztuk i telewizor gdy wśród płaczów i lamentów pieniądze się znalazły.
    Ten sam kafelkarz pracował wcześniej u pewnego nieuczciwego pracodawcy który
    mu nie wypłacił należnego wynagrodzenia "bo nie ma bo mu klient nie
    zapłacił". Poszedł więc do tego człowieka do domu odebrać wynagrodzenie.
    Cudownym trafem pieniądze nagle się objawiły gdy mu znajomy kazał wyjrzeć za
    okno. A za oknem kilku silnych gości właśnie trzymało jego samochód
    przechylony pod kątem 45 stopni i gdyby tych pieniędzy nie było mieli go
    wywrócić na ulicę przy której stał zaparkowany.
    Cuda panie. Ale cuda się zdarzają bo tak to jakoś jest że skurwysyny
    najlepiej rozumią język którym sami najczęściej mówią.