  • 111. Data: 2009-04-01 21:27:41
    Temat: Re: Jak ludzie buduj? domy na kredyt?
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Órzytkownik "Maniek4" napisał:
    > Ja nie napisalem ze jestes debilem. Stwierdzam ze masz problemy natury
    > emocjonalnej z ktorymi jak najszybciej powinienes sie uporac

    a ja nie napisałem ze jesteś głupi, tylko że masz problemy natury
    psychicznej z kturymi się jak najszybciej powinieneś uporać:O)
    do kogo te gadki, myślisz że wszyscy są tacy płytcy jak ty?:O)

  • 112. Data: 2009-04-01 21:39:49
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Órzytkownik "Jarek P." napisał:
    > Przychodzę zmachany z roboty na czarno, w planie mam jeszcze wystawienie
    > fałszywego zeznania podatkowego, postraszenie dłużników, którym
    > lichwiarskich pożyczek udzieliłem, wytłumaczenie się przed bydlakami,
    > którzy mi coś na złodziejski procent pożyczali i teraz ciągle im, takim
    > synom mało, włączam internet, żeby poszukać aktualnych sposobów na
    > naciągnięcie kolejnego banku na kolejny kredyt, wchodzę z rozpędu na grupy
    > dyskusyjne, a tu masz, ktoś mnie rozgryzł...

    ale bo miał cię kto rozgryzać, alowi kapone stóp nie godzien całować jesteś,
    albo temu naszemu bolkowi!:O)
    myślisz że wkoło masz takich samych kretunów jak w urzędzach skarbowych?
    jeszcze nie wszyscy wyemigrowali!

    koo chaam ciee poo lskoo, la la la:O)

  • 113. Data: 2009-04-02 19:05:44
    Temat: Re: Jak ludzie budują domy na kredyt?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    gargamel wrote:

> [...]
    > i czy ona płaci uczciwie podatki? (wystawia nrachunki) czy robi
    > szfindle jak wszyscy pseudo biznesmeni typu misiak/kulczyk i podobni?
    >
    > p.s tak sie składa że znam jedną dentystkę z prywatnym gabinetem,
    > kredyt dostała tylko i wyłącznie dzieki zabezpiczeniu go majątkiem
    > nażeczonego (taka kariera przez łóżko) bo doraobiając się do końca
    > życia by takiej zdolności nie miała i teraz jest biznes wooman,
    > zarabia ponad 10tyś. i wszystko prawie idzie na spłątę kredytu a na
    > rękę jej zostaje czsto poniżej pensji minimalnej, gdyby nie nażeczony
    > to do końca życia mieszkaął by u rodziców

    garagamel wybacz, że napiszę po męsku ale pierdolisz jak jakiś niezgóła co
    nic nie potrafi i uważa że to wszytsko efekt spisku żydów masonów i
    kulczyków.

    jeśli zarabia 10 000 miesięcznie to ją stać na spłaty kredytów za lokal i
    jeszcze za dom.

    dodam że szefowie banków są inteligentniejsi od ciebie bo oni jak sie
    zdeklaruje i udowodni że ma sie gabinet to zakłądają sobie bez sprawdzania
    całkiem sporą zdolność kredytową.

    policz jeśli potrafisz liczyć bardziej skomplikowane rachunkiu niż dodawnie
    ile musiałaby mieć tych kredytów żeby mieć 10 000 spłaty miesięcznie.

  • 114. Data: 2009-04-02 19:09:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomasz Nowicki wrote:

> [...]
    > oczywiście, z powodu całkowitego oddania sprawie zasilania budżetu
    > państwa ;) ) wykazuje praktycznie wszystkie przychody - zresztą, co
    > chwila MF straszy wprowadzeniem kas fiskalnych i nie warto się
    > podkładać nagłym skokiem obrotów po uruchomieniu kasy - czas stracony
    > na kontrolę skarbową miałby gorszy skutek finansowy niż ewentualna
    > kara. Jedyną rzeczą, która mnie w tym martwi, jest konieczność
    > pilnowania jeszcze jednego ustrojstwa - przeglądów itp., no i
    > szkolenie. Poza tym to mogą wprowadzać - z punktu widzenia podatków

    no widzisz zbużyłeś piekny i prosty świat gargamela. co on teraz pocznie.

  • 115. Data: 2009-04-02 19:13:38
    Od: Jenka <y...@g...kropka.com>

    Marek Dyjor (m...@p...onet.pl) w wiadomości
    <gr32io$if0$1@news.onet.pl> napisał:

    > no widzisz zbużyłeś piekny i prosty świat gargamela. co on teraz
    > pocznie.

    Zalał Bugiem?

    --
    Pozdrawiam, Jenka

  • 116. Data: 2009-04-02 21:13:56
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    gargamel wrote:
    > p.s.
    > wstaje rano, wychodzę na osiedl i patrzę co widzę do okoła, jedną
    > wielką próżnię,
    > może to jest kórwa korupcja, może to jest coś uwagi godngo, dla ciebie
    > człowieku,
    > ale dla mnie to jest wielkie bagno bo:
    > nie mogę patrzeć jak się staczają, ludzie dookoła nic nie mają, pracy
    > nie mają, środków do życia i co w tym nowym wieku, co się szykuje, w
    > koło same huje!:O(

    ale te menele spod sklepu nie niemaja pracy tylko im sie nie chce robić. w
    twoim ukochanym komuniźmie policja by ich pałami tłukła

  • 117. Data: 2009-04-02 23:22:28
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > ale te menele spod sklepu nie niemaja pracy tylko im sie nie chce robić. w
    > twoim ukochanym komuniźmie policja by ich pałami tłukła

    Ktoregos dnia kupilem hamburgera na miescie. Stoje sobie oparty o samochod,
    zre ta super bule i podchodzi do mnie koles srednio gorzej ubrany i mowi
    zebym dal mu 2 zl. Pytam czemu?? No bo ja nie mam, a potrzebuje na piwo,
    odpowiedzial. Mowie mu: to idz do pracy i bedziesz mial. Ten sie rozesmial i
    mowil: a to to wiem, ale teraz nie mam. Po belkotal cos jeszcze, ale nie
    sluchalem i w koncu sie zmyl.
    Podobne sytuacje miewalem u siebie pod sklepem. Dziala jak malo co. Dwa razy
    tak odpowiedziec i spokoj do konca z tymi samymi kolesiami. No ale tak to
    jest z tym roszczeniowym stosunkiem. Chce sie miec cos za nic.

    Pozdro.. TK

  • 118. Data: 2009-04-03 18:40:09
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Órzytkownik "Marek Dyjor" napisał:
    > policz jeśli potrafisz liczyć bardziej skomplikowane rachunkiu niż
    > dodawnie ile musiałaby mieć tych kredytów żeby mieć 10 000 spłaty
    > miesięcznie.

    ja już liczyłem teraz ty sobie to policz jesli potrafisz, biznesmenie za
    dychę:O)

  • 119. Data: 2016-09-09 23:02:57
    Od: o...@g...com

    -
    Czy zostały odrzucone przez bank? Czy masz złych kredytów? Czy masz niezapłacone
    rachunki? Czy jesteś zadłużony? Czy trzeba założyć firmę? Martwić się nie więcej jak
    jesteśmy tutaj, aby zaoferować niskie pożyczki procentowej. Nasze pożyczki waha się
    od $ 3,000.00. do $ 90,000.00. Jeśli jesteś zainteresowany, nie wahaj się
    skontaktować z nami na m...@g...com

    POŻYCZKOBIORCA "INFORMACJE S

    Pełne nazwy:
    Kraj:
    Stan :
    Adres domowy:
    Data urodzenia:
    Seks:
    Zawód:
    Miesięczny przychód:
    Stan cywilny:
    Ważny Numer telefonu:
    Kwota potrzebna:
    Kredyt Czas trwania:

    Dzięki oczekując swoją odpowiedź najwcześniej.

    Pozdrowienia,
    PANI MERIT BROWN