  • 1. Data: 2013-08-24 09:27:41
    Temat: Jak naprawić plastikowy gwint
    Od: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl>

    Witam

    Mam baniaczek do wody po filtrze RO.
    Niestety jak montowałem na nim zaworek kulowy, taki kątowy, to
    zniszczyłem gwint.
    Chyba nierówno zacząłem nakręcać. Została namiastka gwintu.
    Zaworek się nakręca jednak nie uszczelnia się na gumowej uszczelce.
    Nie można odpowiednio mocno dokręcić i pojawiają się krople.

    Można to jakoś naprawić? Na razie kupiłem klej do rur PVC i mam zamiar
    skleić na stałe.
    W razie potrzeby nie będę rozłączał rurki przy zaworku bo te
    szybkozłączki nie budzą mojego zaufania :)

    Ryba

  • 2. Data: 2013-08-24 19:42:18
    Temat: Re: Jak naprawić plastikowy gwint
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu sobota, 24 sierpnia 2013 09:27:41 UTC+2 użytkownik Ryba napisał:
> [...]
    >
    > skleić na stałe.
    >
    > W razie potrzeby nie będę rozłączał rurki przy zaworku bo te
    >
    > szybkozłączki nie budzą mojego zaufania :)

    Pokaz fotki, to zobaczymy...

  • 3. Data: 2013-08-25 12:26:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ryba wrote:
> [...]
    > skleić na stałe.
    > W razie potrzeby nie będę rozłączał rurki przy zaworku bo te
    > szybkozłączki nie budzą mojego zaufania :)

    a ten zaworek który chcesz wkleic to jest z PVC?

  • 4. Data: 2013-08-26 08:16:38
    Od: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-25 12:26, Marek Dyjor pisze:

    > a ten zaworek który chcesz wkleic to jest z PVC?

    No jest biały i plastikowy :) Serio, to nie rozróżniam tworzyw.

    Wykręciłem go jeszcze raz. Ostrym nożem poprawiłem gwint na króćcu.
    W zaworku był w dobrym stanie. I udało się dokręcić na tyle mocno, że na
    razie nie cieknie. Uszczelnia się nie na gwincie tylko na gumowej uszczelce.

    Ryba