  • 21. Data: 2023-10-19 09:52:21
    Temat: Re: Jak obiecałem opiłowywanie czas zaczac
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-10-2023 o 09:24, Kris pisze:

    > Tak z ciekawościi- ilość bezrobotnych( 18- 40 lat np) na dzisiaj to żadna
    tajemnica.

    Tak?
    Ale odróżniasz faktycznie niepracujących, od tych, co są zarejestrowani
    i mają z tego tytułu jakieś frukta, więc tylko oni łapią się do statystyk?

  • 22. Data: 2023-10-19 09:53:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 19 października 2023 o 09:37:22 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    > Dobrze kombinujesz ale masz złe dane wejściowe. Czy wiesz skąd bierze
    > się liczba bezrobotnych?
    > Bierze się ze zgłoszeń do PuP. Nikt nie chodzi i nie liczy bezrobotnych.
    > Bezrobotny musi się zgłosić do kieratu.
    >
    > W momencie odpalenia 500+ wiele osób przestało łazić do PuP...co PiS
    > uznaje, że MAGICZNIE-NAGLE spadło bezrobocie, tłumacząc że ludzie poszli
    > do pracy bo się polepszyły warunki.
    >
    > Brednia na resorach.
    >
    > Na dzień dzisiejszy nieznana jest liczba osób bezrobotnych i może być
    > spora. Nie chcą się zgłaszać do PuP, bo to nakłada obowiązki. Wolą

    Widzisz, tak to z Tobą jest. Jak twarde dane nueoasuja to wymyślasz cuda(
    vudenpoprzedni wątek jakiś dochodzących spacerowiczów też wymyśliłeś)

    > Jedna wielka ściema. Nie dość, że największa emigracja z Polski jest za
    > czasów PiS to jeszcze zatrudnienie NIE wzrosło o tyle co spadek bezrobocia.
    O ile wzrosło?
    Ilu.namy pracujących za PUS a ilu było za PO( jak już chcesz tak liczyć(
    > Tego nie można policzyć w ten sposób. Dużo osób pracuje i dostaje 500+

    Ano właśnie.
    Dasz radę podać ilu?
    Bo wyżej pisałeś że 500 plusy mają się do roboty brać a twarde dane pokazują że
    jednak pracują.

  • 23. Data: 2023-10-19 09:57:23
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-10-2023 o 09:30, Kris pisze:

    > Póki co chyba nie było sytuacji żeby taki zlepek kilkunastu ugrupowań o różnych
    poglądach porządził dłużej jak rok

    Wręcz przeciwnie, był taki twór, nazywał się "Zjednoczona prawica".

    Jedno co ich łączyło to właśnie parcie na stołki i państwową kasę.
    Z programu i efektów działania komuniści pełną gębą, tyle że tacy
    moczarowscy, z brunatnym odcieniem.
    No i bardziej bezczelni i przekonani o własnej nietykalności.

  • 24. Data: 2023-10-19 10:01:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 19 października 2023 o 09:52:25 UTC+2 Cavallino napisał(a):
    > Tak?
    > Ale odróżniasz faktycznie niepracujących, od tych, co są zarejestrowani
    > i mają z tego tytułu jakieś frukta, więc tylko oni łapią się do statystyk?

    To odwrócmy.
    Ilość pracujących w wieku 18- 40 lat jest chyba znana.
    Może dotrzesz do innych danych ale te które ją znalazłem pokazują że wśród biorących
    500 plus to bezrobotnych jest 10-15%

  • 25. Data: 2023-10-19 10:05:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 19 października 2023 o 09:57:26 UTC+2 Cavallino napisał(a):
> [...]
    >
    > Jedno co ich łączyło to właśnie parcie na stołki i państwową kasę.
    > Z programu i efektów działania komuniści pełną gębą, tyle że tacy

    Ano właśnie
    Widzisz. Zlepek ale mieli wspólne interesy i de facto niewiele ich różniło
    W przeciwieństwie do tych co dzisiaj koryto chcą przejąć.
    U dlatego bodajże 2 kadencję PiSie wytrzymali.
    > No i bardziej bezczelni i przekonani o własnej nietykalności.
    Jak wszyscy którzy do koryta się dorwą

  • 26. Data: 2023-10-19 10:15:18
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-10-2023 o 10:01, Kris pisze:

    > To odwrócmy.
    > Ilość pracujących w wieku 18- 40 lat jest chyba znana.

    Zapodaj źródła tej wiedzy.

  • 27. Data: 2023-10-19 10:17:24
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-10-2023 o 09:53, Kris pisze:

    > Widzisz, tak to z Tobą jest. Jak twarde dane nueoasuja to wymyślasz cuda

    Tu akurat ma rację, a Ty nie masz pojęcia o czym gadasz.

    > Ilu.namy pracujących za PUS a ilu było za PO( jak już chcesz tak liczyć(

    No ilu?
    Wiesz?
    Bo jak nie - to o czym nawijasz?

  • 28. Data: 2023-10-19 10:21:09
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-10-2023 o 10:05, Kris pisze:
    poglądach porządził dłużej jak rok

    > Ano właśnie
    > Widzisz. Zlepek ale mieli wspólne interesy i de facto niewiele ich różniło

    Nie bredź.
    Liberała Morawieckiego od Ziobry różniło wszystko.

    Na pewno nie mniej, niż dziś różni Tuska od Zandberga.
    Tyle że w drugą stronę.

    Do tego nie różni ich poszanowanie prawa i realiów, a to może być dobry
    łącznik.

    > U dlatego bodajże 2 kadencję PiSie wytrzymali.
    > Jak wszyscy którzy do koryta się dorwą

    Nie bredź - takiej porcji buty i chamstwa osobiście nie pamiętam.
    Chyba nawet komuniści próbowali ubrać rękawiczki do podobnych działań.

  • 29. Data: 2023-10-19 10:23:15
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 19 Oct 2023 01:05:19 -0700 (PDT), w
    <0d5332e1-fb10-433a-bcaf-fb7a952c7121n@googlegroups.
    com>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > Widzisz. Zlepek ale mieli wspólne interesy i de facto niewiele ich różniło

    Różniło ich wszystko -- łączyły tylko stołki i kasa (dla siebie i rodzin).

  • 30. Data: 2023-10-19 14:37:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 19 października 2023 o 10:21:12 UTC+2 Cavallino napisał(a):
    > W.
    >
    > Do tego nie różni ich poszanowanie prawa i realiów,
    Ty tak poważnie?. Politycy chcący się do koryta dorwać i poszanowanie prawa?
    To się wyklucza przeciez.
    a to może być dobry

    > Nie bredź - takiej porcji buty i chamstwa osobiście nie pamiętam.
    > Chyba nawet komuniści próbowali ubrać rękawiczki do podobnych działań.
    Z tą pamięcią to jest tak że się pamięta to co się chce.
    Weź pod uwagę o ile ci nowo wybrani będą mieli łatwiej.
    PISie im drogę wytyczyli, a cinowi teraz wszystkie Media będą mieli po swojej
    stronie.
    TVN przecież ostatnio nawet nie próbuję pokazać że jest obiektywny TV PiS odzyskają w
    ciągu kilku tygodni i Holecka będzie czytać co tam jej nowa władza wyświetli.
    PISie byli skuteczni i konsekwentni w dążeniu do celu czyli fajny grunt przygotowali
    dla następców.
    Co będzie w ciągu kilku najbliższych miesięcy nie wiem ani ja ani ty pożyjemy
    zobaczymy.
    Moje zdanie jest takie że skoro opozycja nie potrafiła się dogadać jeszcze na etapie
    tworzenia list wyborczych to teraz przy korycie będą tylko wielkie kłótnie i
    zamieszanie i zdziwię się bardzo jak im się uda jakiś rząd sklecić taki który
    wytrzyma dłużej jak rok.
    Tym bardziej że kolejne wybory za praktycznie kilka miesięcy i krewni i znajomi
    królika oraz inni tam przebierają w kolejce do władzy