  • 1. Data: 2012-10-28 20:13:17
    Temat: Jak ocieplic dach przy scianie szczytowej
    Od: ".:Artur:." <a...@n...spamuj.pl>

    Czesc
    Mam pytanie jak w temacie. Miedzy krokwami to jasnenabijamy sznurek 2cm od
    foli wkaldamy wate. Ale co z ostania krokwia do czag oto przyczepic na
    scianie szczytowej. MAcie moze jakies zdjecia z tego jak to zrobic?
    --
    .:Arftur:.

  • 2. Data: 2012-10-29 09:08:31
    Temat: Re: Jak ocieplic dach przy scianie szczytowej
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > foli wkaldamy wate. Ale co z ostania krokwia do czag oto przyczepic na
    > scianie szczytowej. MAcie moze jakies zdjecia z tego jak to zrobic?

    Ja u siebie nabijałem łatę do bokuściany, natomiast na strychu po prostu
    upchałem wełnę.

  • 3. Data: 2012-11-07 14:22:12
    Od: "Rafał" <elkacper(USUNTO)@interia.eu>

    pod warunkiem że masz do czego przybić łatę na ścianie.
    Jeśli masz tam już schodki od końca muru to lipa

    Ja sobie wymyśliłem że na scianie szczytowej w pionie przyczepię listwy a'la
    boazeria robiące takie coś co często spotykane jest w domkach góralskich
    potem do nich listwę, a do listy dopiero podbitkę

    Rafał