  • 121. Data: 2015-03-20 21:06:11
    Temat: Re: Jak poprawić akustykę?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Mar 2015 19:57:15 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > disco polo na dywanie rzondzi?

    A wiesz, świetny film, polecam - choć wydaje mi się, że raczej nie
    zrozumiesz.

    --

    Ikselka
    pewni siebie.

  • 122. Data: 2015-03-20 21:08:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ikselka wrote:

    > A wiesz, świetny film, polecam - choć wydaje mi się, że raczej nie
    > zrozumiesz.

    Ty już nie rozumiesz ;)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 123. Data: 2015-03-20 21:11:14
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Mar 2015 20:08:39 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > Ty już nie rozumiesz ;)
    >
    > --
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Nawzajem.
    --

    Ikselka
    pewni siebie.

  • 124. Data: 2015-03-20 21:18:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ikselka wrote:

    > Nawzajem.

    no widzisz. ale musisz mieć ostatnie zdanie.

    PS: napraw sobie cytowanie

  • 125. Data: 2015-03-20 21:54:22
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    > No i przyszedł! Jest piękny, miękki i w ogóle cudowny. Został wybrany
    > wełniany, bo akurat wzór idealnie pasuje mi do firanek. ;-P

    Pokash fotkie!

  • 126. Data: 2015-03-20 22:09:20
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-03-20 19:29, obywatel Fragi uprzejmie donosi:

    > Nasz wełniany, z którego już zrezygnowaliśmy daaawno temu, "gryzł" :(

    Na pewno nie był prawdziwie wełniany.

> [...]
    > jednokolorowy (bo tak wspominałaś, że do wzoru firanek dobierasz ;)). Jeśli
    > firanki mają jakiś wzór, to Houston mamy problem ;)
    > Strzelam. Dziewięć razy, a co! :)
    >
    > Alabaster Alte W jasne kakao
    > Alabaster Mistero W popiel
    > Magic Ravan Popielaty
    > Magic ladan Antracyt
    > Magic Asal Piaskowy
    > Folk-N Wena F Szary
    > Festival Bergamo Złoty
    > Festival Bergamo Perłowy
    > Isfahan Selma Sahara (ten raczej nie, ale niech już zostanie)

    Same maziaje jakieś. No... Bergamo Perłowy jeszcze ciekawy. I Folk.
    Zresztą cały ichni Folk jest całkiem niezły.

    > Inne jakoś mi do Ciebie nie pasują, ale w końcu nie mieszkasz sama... :)
    >
    > Te Bergamo jakoś do mnie przemawiają...

    Nie wykluczam.

    A mnie się podoba ten:
    http://www.tylkodywan.pl/pokaz.aspx?kod=SPARKLE_BIAL
    Skromny, elegancki, tani.

  • 127. Data: 2015-03-20 22:17:19
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-03-20 o 19:29, Fragi pisze:
    > Spory wybór... Sobie to bym jakiś bardziej klasyczny wybrała.

    Mnie też się podobają niektóre klasyczne, a nawet wiele z nich, ale
    uznałam, że żaden nie pasowałby do mojego minimalistycznego stylu. ;)
    Wyglądałby po prostu pretensjonalnie.

> [...]
    > niech już zostanie) Inne jakoś mi do Ciebie nie pasują, ale w końcu
    > nie mieszkasz sama... :) Te Bergamo jakoś do mnie przemawiają...

    Przydałoby się poćwiczyć na tej strzelnicy. ;) Widzę, że większość z
    nich nawiązuje do stylu klasycznego, stąd pewnie ta lista. Żaden z
    powyższych, chociaż podoba mi się np. ten Mistero i brałam go pod uwagę.
    Nie napiszę, który model (chyba że na priv), bo widzę, że hiena już się
    czai, chcąc mi zepsuć humor. Kto dobry w rozwiązywaniu zagadek, ten
    pewnie wie już wszystko. ;)

    Aha, gdyby ktoś był zainteresowany dywanami tej firmy, to kolory z
    katalogu są zdecydowanie ciemniejsze od rzeczywistych. Zaobserwowałam to
    przynajmniej w tych, które widziałam na żywo, w moim też, więc myślę, że
    to stała tendencja. Wzięłam na to poprawkę przed zakupem, bo mi to
    akurat odpowiada.

    Ewa

  • 128. Data: 2015-03-20 22:27:06
    Od: Fragi <s...@o...pl>

    Dnia Fri, 20 Mar 2015 22:09:20 +0100, Qrczak napisał(a):

    > Dnia 2015-03-20 19:29, obywatel Fragi uprzejmie donosi:

    > Na pewno nie był prawdziwie wełniany.

    > Same maziaje jakieś. No...

    Ale to była zgaduj-zgadula, co kupiła Ewa :) A podobno woli nowoczesne
    chyba.
    A Ty co obstawiasz? :) Eeee, Ty to pewnie już wiesz, co kupiła,
    toś mądra :)

    > Bergamo Perłowy jeszcze ciekawy. I Folk.
    > Zresztą cały ichni Folk jest całkiem niezły.

    Ano. Do pewnego typu wnętrz świetne. U nas by "nie grał". Wolimy jednak
    klasyczne, ewentualnie wariacje na temat klasyki :)

    > Nie wykluczam.
    >
    > A mnie się podoba ten:
    > http://www.tylkodywan.pl/pokaz.aspx?kod=SPARKLE_BIAL
    > Skromny, elegancki, tani.

    No, no ;) Ale niepraktyczny. Łatwo się brudzi. Ale co tam. Się zabrudzi,
    się kupi następny ;)

    --
    Pozdrawiam,
    M.

  • 129. Data: 2015-03-20 22:28:23
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-03-20 o 22:09, Qrczak pisze:

    > A mnie się podoba ten:
    > http://www.tylkodywan.pl/pokaz.aspx?kod=SPARKLE_BIAL
    > Skromny, elegancki, tani.

    No, akurat element zdobniczy wypadłby pod stolikiem. ;)

    Ewa

  • 130. Data: 2015-03-20 22:29:46
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-03-20 o 21:54, Qrczak pisze:
    > Dnia 2015-03-20 17:39, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

    > Pokash fotkie!

    Awżyciu! Żebyście mi od maziajów wyzywali?!

    Ewa