  • 131. Data: 2015-03-20 22:46:22
    Temat: Re: Jak poprawić akustykę?
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    > No, akurat element zdobniczy wypadłby pod stolikiem. ;)

    No to tym bardziej skromnie wypada.
    W mnie to dywan stanowi centralny punkt pokoju. Aczkolwiek nie na
    ścianie. Jeszcze.

  • 132. Data: 2015-03-20 22:47:32
    Od: Fragi <s...@o...pl>

    Dnia Fri, 20 Mar 2015 20:54:13 +0100, Ikselka napisał(a):

    > Ja też, jakiś perski wzór. Zresztą taki mam - w odcieniach szelkiej
    > rudości.

    Perskie też bardzo lubię.

    > Mnie GENERALNIE nie - te wszechobecne abstrakcyjne mazaje, ble.

    Maziaje mnie nie pociagają też. Ale jakiś klasyczny wzór w nowej, mniej
    klasycznej odsłonie już tak :)

    > SZARY dywan? - to już lepiej podłogę popiołem posypać, no naprawdę są
    > lepsze kolory dla wełny w domu 3-)

    Ale te błękitno/szaro/gołębie barwy kojarzą mi się z Ewą :)
    Chociaż beżu nie wykluczam, ale jakoś skałaniałabym się ku barwon gołębim
    jednak. Ale to tylko moje przeczucia :)

    > No i z praktyki wiem, że jeśli gładki, to już szczególnie nietrafiona
    > sprawa - trzeba odkurzać w jedną stronę, bo każda zmiana kierunku włosa
    > jest widoczna. Nie mówiąc o każdej plamce czy zagnieceniu.

    Niestety pewne rzeczy są niepraktyczne, a ładne :) Zauważyłam, że sama zbyt
    często kieruję się praktycznością, a później żałuję... I tak wybierałam
    meble do kuchni, i do salonu, do sypialni... I wszystko jest takie
    praktyczne :) A ja wciąż wracam myślami do tych modeli/kolorów mniej
    praktycznych, ale kiedyś przeze mnie wymarzonych. Za mało szaleństwa w mym
    życiu chyba ;) Ale z drugiej strony, mam mniej roboty w postaci mycia,
    czyszczenia itp. Coś za coś :)

    --
    Pozdrawiam,
    M.

  • 133. Data: 2015-03-20 22:51:05
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    > Awżyciu! Żebyście mi od maziajów wyzywali?!

    Przez Ciebie też się zainteresowałam wymianą jednego poliestra na jakiś
    bardziej eko element.
    Najbardziej do mnie pasowałby więc taki:
    http://www.tylkodywan.pl/pokaz.aspx?kod=WYCINANKA_KR
    EM
    Są dwa ptaki, które, choć z wyrazu "twarzy" bardziej podobne do
    g(o)łąba, na upartego mogą udawać i qry.

  • 134. Data: 2015-03-20 23:11:34
    Od: Fragi <s...@o...pl>

    Dnia Fri, 20 Mar 2015 22:51:05 +0100, Qrczak napisał(a):

    > Dnia 2015-03-20 22:29, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

    > Przez Ciebie też się zainteresowałam wymianą jednego poliestra na jakiś
    > bardziej eko element.
    > Najbardziej do mnie

    Do Ciebie, czy do Qry? :) Oto jest pytanie!

> [...]
    EM
    > Są dwa ptaki, które, choć z wyrazu "twarzy" bardziej podobne do
    > g(o)łąba, na upartego mogą udawać i qry.

    Fajny. Taki z jajem :)

    --
    Pozdrawiam,
    M.

  • 135. Data: 2015-03-20 23:24:13
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-03-20 o 22:51, Qrczak pisze:
> [...]
    EM
    > Są dwa ptaki, które, choć z wyrazu "twarzy" bardziej podobne do
    > g(o)łąba, na upartego mogą udawać i qry.

    Te folkowe modele fajne są, chociaż w realu ich nie widziałam, sądzę
    wyłącznie po katalogu. Ale pod nie to trzeba mieć specjalnie urządzone
    wnętrze w tym stylu. A to zupełnie nie moje klimaty.

    Ewa

  • 136. Data: 2015-03-20 23:26:10
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-03-20 o 22:46, Qrczak pisze:

    > W mnie to dywan stanowi centralny punkt pokoju. Aczkolwiek nie na
    > ścianie. Jeszcze.

    I niczego na nim nie stawiasz? U mnie pewne modele odpadły w
    przedbiegach ze względu na kompozycję, która by zupełnie straciła sens
    po zastawieniu jej meblami.

    Ewa

  • 137. Data: 2015-03-20 23:34:48
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Mar 2015 22:28:23 +0100, FEniks napisał(a):

    > No, akurat element zdobniczy wypadłby pod stolikiem. ;)

    A któż dywan wkłada pod meble...

    --

    Ikselka
    pewni siebie.

  • 138. Data: 2015-03-20 23:51:43
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    > I niczego na nim nie stawiasz?

    Czasem stopę. Ale ostrożnie i z namaszczeniem.

    > U mnie pewne modele odpadły w
    > przedbiegach ze względu na kompozycję, która by zupełnie straciła sens
    > po zastawieniu jej meblami.

    To jasne. Nie zawsze da się pozbyć mebli tylko dlatego, że nie pasują do
    nowego dywanu.

  • 139. Data: 2015-03-21 00:02:50
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

> [...]
    > wyłącznie po katalogu. Ale pod nie to trzeba mieć specjalnie urządzone
    > wnętrze w tym stylu. A to zupełnie nie moje klimaty.

    Bo ja wiem, czy specjalne...
    https://www.pinterest.com/pin/487233253408404297/
    https://www.pinterest.com/pin/487233253408404308/
    http://www.domzpomyslem.pl/blog/wnetrza/rewitalizacj
    a-kuchni,w573.html

  • 140. Data: 2015-03-21 01:36:31
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 21 Mar 2015 00:02:50 +0100, Qrczak napisał(a):

    > Bo ja wiem, czy specjalne...
    > (...)
    > http://www.domzpomyslem.pl/blog/wnetrza/rewitalizacj
    a-kuchni,w573.html

    "Rewitalizacja" kuchni medyczną szafką na leki i narzędzia w charakterze
    serwantki mnie wręcz powaliła... Zdecydowanie brakuje fotela
    ginekologicznego w charakterze leżanki. A do wagi sklepowej w tle
    koniecznie pasowałby sporej wielkości pieniek do rozrąbywania mięsa z
    wbitym weń słusznych rozmiarów toporkiem rzeźnickim.
    Nie ma to jak eklektyczne podejście w urządzaniu... domu?
    3-]

    --

    Ikselka
    pewni siebie.