  • 21. Data: 2012-03-19 12:24:58
    Temat: Re: Jak przechowywać płytki DVD?
    Od: Paweł Muszyński <"pmuch.nospam"@bolinko.wytnijto.org>

    W dniu 2012-03-18 14:42, Ewa pisze:

    > Komodą? Komody mają głębokie przepastne szuflady.
    > Zupełnie nie o to chodzi.

    Ja mam komodę z Forte - system mebli młodzieżowych, gdzie szuflady są
    akurat na wysokość CD.
    Paweł

  • 22. Data: 2012-03-19 16:17:48
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    Dnia 2012-03-18 20:58, niebożę Eneuel Leszek Ciszewski wylazło do ludzi
    i marudzi:

    > "Qrczak" jk5a95$kb0$...@i...gazeta.pl

    > Grającej, MDF, wiórowej?

    Chodnikowej, ha!

    No dobra, jakiś tam pospolity paździerz

    > Oklejonej blachą, drewniana okleiną, plastykową?...
    > Z okuciami bez?... Zamykany, otwarty?...

    Okleina drewniana. Nie zamykana, bo nie ma takiej potrzeby.

    Qra

  • 23. Data: 2012-03-19 18:32:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Qrczak" jk7m7f$ouh$...@i...gazeta.pl

    > Okleina drewniana. Nie zamykana, bo nie ma takiej potrzeby.

    Kurzy się...
    Dzięki za [jakże skąpe] info.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2012-03-19 22:19:51
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    > "Qrczak" jk7m7f$ouh$...@i...gazeta.pl

    > Kurzy się...
    > Dzięki za [jakże skąpe] info.

    To ja ci info rozszerzę, płyta meblowa standardowa 1300 x 2800 mm, cena
    ok 170 zeta. znajdujesz firmę która ją sprzeda,potnie pod twój plan,
    oklei brzegi wg wskazań. W domu bierzesz paczkę wkrętów i skręcasz całość.

    Płyta wiórowa z okleiną drewnopodobną odpowiednią dla twego wnętrza,
    firm są krocie - OBI, Leroy merlin etc po małe wyspecjalizowane - lokalne.

    Ja zrobiłem taką na płyty DVD ok 500 szt płyt - cena ok 120 (płyta,
    cięcie, okleinowanie) i na CD tez ok 500 szt płyt. W sumie kosztowało ok
    300 zł za dwie szafki.

    Gdybym chciał zamknąć np szybą to koszt rośnie o kilkanaście zł za
    zawias do szkła i zamówienie odpowiednio dociętych tafli z otworami na
    zawiasy i uchwyty. Pewnie jakieś 120 zł w sumie za drzwiczki.

    No i zostało materiału na jeszcze kilka innych mebelków. (płyta)

  • 25. Data: 2012-03-19 23:32:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "boxfish" jk8be7$fhm$...@i...gazeta.pl

> [...]

    > otworami na zawiasy i uchwyty. Pewnie jakieś 120 zł w sumie za drzwiczki.

    > No i zostało materiału na jeszcze kilka innych mebelków. (płyta)

    Dzięki. Płyta ze 2 razy tańsza od sosny. Ale oklejać nie trzeba.
    Kiedyś Leroj miał bardzo tanią sosnę w płytach.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2012-03-20 17:05:57
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    Dnia 2012-03-19 19:32, niebożę Eneuel Leszek Ciszewski wylazło do ludzi
    i marudzi:

    A zapłacisz za projekt?

    Qra

  • 27. Data: 2012-03-20 19:59:14
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 18 Mar 2012 13:42:27 +0100, Ewa napisał(a):

    > Witam i proszę o podpowiedź.
    > Mam bardzo dużo płyt CD i DVD i problem z ich przechowywaniem.
    > Stojaki, które można kupić w sklepach muzycznych, sa za mało pojemne.
    > Myśle, ze rozwiązałaby sprawę jakaś płaska szafka z gęstymi półkami.
    > Mam miejsce na taką o maksymalnej szer. 50 cm. Może być wysoka.

    http://tablica.pl/oferta/regal-z-litego-drewna-na-dv
    d-ksiazki-etc-IDNwC3.html

    --

    XL

  • 28. Data: 2012-03-21 01:04:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Qrczak" jkaddo$3l1$...@i...gazeta.pl

    > A zapłacisz za projekt?

    Nie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2012-03-21 08:30:23
    Od: "Qwinto" <q...@g...pl>

    Najlepiej przechowywać pod łóżkiem :)
    http://ru.fishki.net/picsw/032012/20/pics/pics-061.j
    pg

    Qwinto

  • 30. Data: 2012-03-21 10:33:17
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Najlepiej przechowywać pod łóżkiem :)
    > http://ru.fishki.net/picsw/032012/20/pics/pics-061.j
    pg

    Najlepiej to wszystko splikować i zaoszczędzić kasę na meble i miejsce w
    pokoju ;-)

    Pozdr.