  • 51. Data: 2012-03-23 11:29:34
    Temat: Re: Jak przechowywać płytki DVD?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 23 Mar 2012 08:35:33 +0100, Przesmiewca napisał(a):

> [...]
    > niezlych jak i padliny. Do dzis mam ich czesc wiec widze,
    > jak sie zachowuja przez lata. Dlugo by pisac, ale generalnie po
    > latach widze, ze plytki nagrywane na starym Teacu i Verbatimach
    > dzis czytaja sie bez zadnych problemow. Plytki kupowane w paierowych
    > kopertach i nagrywane bardzo szybko z powodu kiepskiego wywazenia
    > dzis w polowie sa juz nie do odczytania. Czesc plikow sie czyta, czesc nie.
    > Niektore plytki przy wyciaganiu ze swoich pudelek zaczynaja sie rozwarstwiac
    > fizycznie - odchodzi zapisywalna warstwa od laminatu plytki - tak maja stare
    Dysany.
    > Natomiast ZADNA z moich plytek (najstarsze zaraz beda mialy 20 lat) z firmy
    Verbatim
> [...]
    > jeszcze firma TDK - mam mnostwo plytek CD i DVD tej firmy i nie ma zadnych
    problemow
    > z nimi. Dzis plytki BluRaya kupuje tylko tych 2 firm.
    >
    > Plytki wypalalem zawsze na dobrych nagrywarkach - Teac, Plextor... zadnych
    > Liteonow czy LG za stowacza z oszona. I to mi procentuje do dzis.. dlatego tez
    > mowienie, ze plytki padaja po paru latach jest tak ogolnych i niesprawiedliwym
    uogolnieniem,
    > ze ciezko sie z tym zgodzic. Zebys dodala slowo "u mnie", to ok, ale nie moglem
    > nie zareagowac na wprowadzanie ludzi w blad.

    Używam tylko płyt TDK, Verbatim (nie "Verbatin" jak piszesz), Platinium.
    Nagrywarki zawsze miałam niezłe - Acer nie montuje badziewia w swoich
    laptopach.
    Nie mogę dodac "u mnie", ponieważ moja opinia bazuje też na doświadczeniach
    wielu znajomych, w tym informatyków, zawodowo zajmujacych się backupem i
    majacych styczność z przedmiotem.
    --

    XL
    D.Tuskowi: "Nie możemy kupić swojego bezpieczeństwa, wolności i braku

  • 52. Data: 2012-03-23 13:59:24
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    >Używam tylko płyt TDK, Verbatim (nie "Verbatin" jak piszesz), Platinium.

    Nie jestes na dodatek mistrzynia czytania i zrozumienia - zebys przeczytala
    dokladnie co napisalem
    dalej to bys zobaczyla, ze n bylo literowka.

    >Nagrywarki zawsze miałam niezłe - Acer nie montuje badziewia w swoich
    >laptopach.

    To i dalas przyklad - Acer, gratuluje przykladu jakosci :)
    O budzetowych modelach nagrywarek w lapkach nie wspomne.

    >Nie mogę dodac "u mnie", ponieważ moja opinia bazuje też na doświadczeniach
    >wielu znajomych, w tym informatyków, zawodowo zajmujacych się backupem i
    >majacych styczność z przedmiotem.

    Acha.

  • 53. Data: 2012-03-23 14:51:38
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 23 Mar 2012 13:59:24 +0100, Przesmiewca napisał(a):

    > Nie jestes na dodatek mistrzynia czytania i zrozumienia - zebys przeczytala
    dokladnie co napisalem
    > dalej to bys zobaczyla, ze n bylo literowka.

    > To i dalas przyklad - Acer, gratuluje przykladu jakosci :)

    Wiem, co piszę. Acer to solidna firma - 7-letni laptop, bezawaryjny, po
    tuningu pracuje u córki (grafika itp) jak burza. Ponadto zero (NULL)
    martwych pikseli itp.

    No.

  • 54. Data: 2012-03-23 15:01:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ikselka" 1rlmb5gsnqgj5$.c7wwqtjkaj69$....@4...net

    > Wiem, co piszę. Acer to solidna firma

    Ja to potwierdzam.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 55. Data: 2012-03-23 16:11:30
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    >Wiem, co piszę. Acer to solidna firma - 7-letni laptop, bezawaryjny, po
    >tuningu pracuje u córki (grafika itp) jak burza. Ponadto zero (NULL)
    >martwych pikseli itp.

    Obawiam sie, ze twoj model laptopa jako dana statystyczna
    jest niewystarczajaca do obiektywnego oceniania dzisiejszych
    produktow firmy.

  • 56. Data: 2012-03-23 16:58:30
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 23 Mar 2012 16:11:30 +0100, Przesmiewca napisał(a):

    > Obawiam sie, ze twoj model laptopa jako dana statystyczna
    > jest niewystarczajaca do obiektywnego oceniania dzisiejszych
    > produktow firmy.

    Bo jeden NIEzadowolony klient robi więcej szumu niż stu zadowolonych?
    :-]

  • 57. Data: 2012-03-23 17:05:16
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    >Bo jeden NIEzadowolony klient robi więcej szumu niż stu zadowolonych?

    Nie ma zadnych stu o czym bys wiedziala gdybys znała chociaz jednego prawdziwego
    informatyka, ktory pracuje w serwisie, a nie "zawodowo zajmuje się backupem".

  • 58. Data: 2012-03-23 17:09:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ikselka" a4jnd4zwmutu$....@4...net

    > Bo jeden NIEzadowolony klient robi więcej szumu niż stu zadowolonych?
    > :-]

    Ja znam całą masę komputerów firmy Acer -- poczynając
    od XT z drugiej połowy lat 80-tych XX wieku. Sam mam
    netbook emachines, czyli też firmy Acer. Znam też pochlebne
    opinie osób, które z czasem zyskały moją wiarygodność.

    Z serwisu skorzystałem -- lepszy niż bardzo dobry.

    Ostatniego dnia gwarancji zgłosiłem (niejako namówiony przez serwisantów)
    naprawę gwarancyjną -- był kłopot z akumulatorem, który nie chciał
    naładować się do końca. Dostałem nowy akumulator, dwa razy pojemniejszy.

    Co więcej -- po półrocznym używaniu netbook (głownie z akumulatora)
    akumulator nie wykazuje zużycia. Poprzedni wykazywał bardzo powolne.

    Teraz są ogniwa Sony, wcześniej były Sanyo.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 59. Data: 2012-03-23 17:29:54
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

> [...]
    >netbook emachines, czyli też firmy Acer. Znam też pochlebne
    >opinie osób, które z czasem zyskały moją wiarygodność.

    Porownywanie sprzetow sprzed wielu lat i dzisiejszych to jakies nieporozumienie.
    Zreszta o czym my tu piszemy -- notebook Acera a naped CD/DVD w
    srodku... dowolnej firmy.

> [...]
    >naprawę gwarancyjną -- był kłopot z akumulatorem, który nie chciał
    >naładować się do końca. Dostałem nowy akumulator, dwa razy pojemniejszy.

    Popsul sie jeszcze na gwarancji. Rzeczywiscie wysmienita jakosc.
    Oczywiscie to sarkazm, bo tak naprawde nie ma rzeczy awaryjnych i najlepszy
    sprzet moze sie zepsuc, ale nie przekona mnie opinia paru ludzi na sieci,
    ze ich szwagry, ciotki i inni informatycy "zawodowo zajmujacy się backupem"
    mowia, ze Acer jest super. Nie jest super czego dwoswiadczama na codzien
    w pracy. Cale polki zawalone Acerami...
    Tak tak, to jest naprawde dobry sprzet... jak dobrze trafisz :)
    Ale zeby byc uczciwym, to drozsze modele sa juz przyzwoite... tylko co z tego,
    skoro ludzie kupuja najgorszy chlam w promocji z gazetek... bo tani i dobry.
    A potem kupuja plytki po 70 groszy, a potem sie zala na grupach, ze
    padaja po paru latach.

  • 60. Data: 2012-03-23 18:27:13
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 23 Mar 2012 17:09:40 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > "Ikselka" a4jnd4zwmutu$....@4...net

    > Ja znam całą masę komputerów firmy Acer

    Ja też, ponadto swój własny zakup (poprzedni laptop, teraz mam FS, też
    bardzo sobie chwalę) uczyniłam sugerując się opiniami użytkowników.
    Oczywiście nie do prac wysoce zaangażowanych obliczeniowo, ale do użytku
    codziennego, domowego.

    > -- poczynając
    > od XT z drugiej połowy lat 80-tych XX wieku. Sam mam
    > netbook emachines, czyli też firmy Acer. Znam też pochlebne
    > opinie osób, które z czasem zyskały moją wiarygodność.

    Jak wyżej.

    > Z serwisu skorzystałem -- lepszy niż bardzo dobry.

    Potwierdzam.
    Tyle ze wysyłali z Polski do Czech chyba. Dziwne, ale co mi tam. Wysyłali,
    bo były jakieś dziwne objawy, a to bateria padła. Dali nową. szybko i
    konkretnie.

    > Ostatniego dnia gwarancji zgłosiłem (niejako namówiony przez serwisantów)
    > naprawę gwarancyjną -- był kłopot z akumulatorem, który nie chciał
    > naładować się do końca. Dostałem nowy akumulator, dwa razy pojemniejszy.

    Otóż, co powyżej.

    > Co więcej -- po półrocznym używaniu netbook (głownie z akumulatora)
    > akumulator nie wykazuje zużycia. Poprzedni wykazywał bardzo powolne.
    >
    > Teraz są ogniwa Sony, wcześniej były Sanyo.

    Ja jestem zachwycona i tyle.