  • 71. Data: 2012-03-24 15:40:00
    Temat: Re: Jak przechowywać płytki DVD?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 24 Mar 2012 03:53:31 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > "Qrczak" jkiv11$m4a$...@i...gazeta.pl

    > Ja tak samo. :) Jeszcze na DVD -- może...

    Tak w ogóle to i ja podziwiam - jak można było zrozumieć, ze zawodowi
    informatycy NIE POLECAJĄC domowego backupu na cd/dvd sami robią go własnie
    tak. Zaiste trudno się dziwić, ze ludzie dziś nie rozumieją prostych lektur
    :->
    --

    XL
    D.Tuskowi: "Nie możemy kupić swojego bezpieczeństwa, wolności i braku

  • 72. Data: 2012-03-24 16:20:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ikselka" hw4mhku7spp5.9migftkdarxk$....@4...net

> [...]
    > cd/dvd sami robią go własnie tak. Zaiste trudno się dziwić,
    > ze ludzie dziś nie rozumieją prostych lektur :->

    IMO bakap to nie jest zabawa dla informatyka.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 73. Data: 2012-03-24 16:29:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ikselka" i...@4...net

    > Spodziewam się, ze obecna jakość jest taka, że produkt 7 lat wytrzyma w
    > bardzo dobrej formie. I jeden dzień dłużej.

    Wytrzyma i dłużej -- gorzej z przydatnością. Ja mam trzy
    komputery, z których korzystam raczej rzadko. Jeden jest
    rozmontowany, dwa pozostałe są sprawne, jeśli nie liczyć
    rozładowanych podtrzymywaczy setapowych -- gdy komputery
    pracują, nie jest to istotne. Oba komputery są już zbyt
    wolne do oglądania filmów, ale do m@ili czy do przeglądania
    przeciętnych stron WWW mogą być dobre. Niestety żrą dużo
    energii. Na jednym jest tylko WXP, na drugim jest WXP
    i Linuks. Mają po 512 MiB RAMek, co wystarcza do
    wszystkiego na co zezwalają ich CPU taktowane
    częstotliwością 500 Mhz i 400 Mhz. Oba mają
    monitory kineskopowe.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 74. Data: 2012-03-24 17:30:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jkkp8f$ke1$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > i Linuks. Mają po 512 MiB RAMek, co wystarcza do
    > wszystkiego na co zezwalają ich CPU taktowane
    > częstotliwością 500 Mhz i 400 Mhz. Oba mają

    Właśnie jeden z nich zaliczył upadek żelazka -- przed kwadransem.
    Na żelazku nie ma śladu upadku. Obudowa komputera otworzyła się. ;)
    Kwadrans był potrzebny do pełnego sprawdzenia żelazka. Komputera
    nie warto sprawdzać -- obudowę zamknąłem i wiem, że ów sprzęt
    wytrzymuje znacznie więcej. :)

    Żelazko z zadowolenia ;) mruga lampką autostopu zwanego strażakiem.
    (czyli jest OK)

    I takie sprzęty lubię. :) Jest to pierwszy upadek tego żelazka,
    ale jednak czasami zdarza się. żelazko ma ze 4 lata. Poprzednie
    służyło mi kilkanaście lat i oddałem je sprawne. Też Philipsa
    i tez z autostopem.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 75. Data: 2012-03-24 17:39:31
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 24 Mar 2012 16:20:37 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > "Ikselka" hw4mhku7spp5.9migftkdarxk$....@4...net

    > IMO bakap to nie jest zabawa dla informatyka.

    Powiedz im.

  • 76. Data: 2012-03-24 17:42:21
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 24 Mar 2012 16:29:07 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> [...]
    > i Linuks. Mają po 512 MiB RAMek, co wystarcza do
    > wszystkiego na co zezwalają ich CPU taktowane
    > częstotliwością 500 Mhz i 400 Mhz. Oba mają

    Też nie mam dużych wymagań. Bo i po co.
    Jak ktoś chce koniecznie krytykować tę czy tamtą markę, to uśmiech mój
    budzi i tyle. A co do oszczędnosci energii - bez przesady.

  • 77. Data: 2012-03-24 17:48:34
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 24 Mar 2012 17:30:41 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> [...]
    > ale jednak czasami zdarza się. żelazko ma ze 4 lata. Poprzednie
    > służyło mi kilkanaście lat i oddałem je sprawne. Też Philipsa

    Co do zelazka - własnie mi padł kilkunastoletni Kenwood, ze wszelkimi
    bajerami. Epidemia jakaś. nawet nie to, ze padł, tylko mu się przepaliło
    złącze kulowe trochę, dym poszedł i szybko wyłączyłam, a nowego złącza już
    nigdzie ani dudu, bo to STARE (he he) bezprzewodowe żelazko i pan w
    serwisie nawet nosa znad kawy nie podniósł.
    A ja się bardzo przywiązuję do DOBRYCH rzeczy.

    Strażak? - miały to stare zelazka nawet, moje tyż.
    Philipsa Azur wypasionego zamówiłam, ale nie mam zbyt wielkich nadziei,
    żeby dorównał mojemu staremu Kenwoodowi. Dlatego usilnie będę szukać tego
    odłączanego (bezprzewodowość) modułu z kablem do niego.

  • 78. Data: 2012-03-24 18:31:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ikselka" ipnf4wpik27s.1c7ysdsuj3jde$....@4...net

    > Też nie mam dużych wymagań. Bo i po co.
    > Jak ktoś chce koniecznie krytykować tę czy tamtą markę, to uśmiech mój
    > budzi i tyle. A co do oszczędnosci energii - bez przesady.

    Dla mnie energia jest jednak cenna. Na dodatek monitory
    mają małą rozdzielczość -- 17 cali kineskopu to wcale nie
    jest dużo w zestawieniu z dzisiejszymi rozdzielczościami.
    Do oglądania filmów nie jest to istotne, ale (jak już
    zauważyłem) na dzisiejsze filmy te komputery są już
    trochę zbyt wolne. DVD -- OK, ale nie FullHD z netu.

    Do obróbki fotek też jakby ;) za mało.
    No i klawiatura oraz ,,myszka'' w notebooku jest przyjemniejsza.
    [choć spacja jest już zszywana nicią dentystyczną a klawisze
    chyba zostaną wkrótce przetarte na wylot; niektóre z nich
    wyglądają tak, jakby były podtapiane/podpalane]

    Notebook FS nie tylko przeżył upadki (i poniekąd wzloty?] ale
    także złamał całkiem nowy (za 7 złotych) czytnik kart SDHC.
    Zapomniałem o jego wyjęciu i... odwróciłem komputer... Trzask,
    prask i po wszystkiEm... Komputerowe złącza USB ani drgnęły,
    ale z czytnika posypały się wióry...

    -=-

    Spośród dziś sprzedawanych notebooków chyba tylko FS ma jeszcze slot ExpressCard.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 79. Data: 2012-03-24 19:26:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ikselka" h...@4...net

    > bajerami. Epidemia jakaś. nawet nie to, ze padł, tylko mu się przepaliło

    Ano epidemia -- spadło ponownie, ale z dwakroć większej
    wysokości. I nadal zero problemów. Latami z niczego nie
    spadło, a teraz aż dwa razy w ciągu zaledwie paru godzin...
    AutoStpp na stojąco działa poprawnie -- jeszcze trzeba
    sprawdzić, czy działa, gdy żelazko leży. Wtedy ma szybciej
    wyłączyć się.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 80. Data: 2012-03-26 10:27:41
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    >W Polsce teraz ponoć jest susza.

    Acha, i to cos wg ciebie zmienia w temacie nagrywania na plytki? :)