  • 21. Data: 2009-06-18 15:26:11
    Temat: Re: Jak przegotować mleko na kuchence indukcyjnej ?
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Thu, 18 Jun 2009 15:42:28 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > a jaki to jest dobry teatr, Szekspir i hr. Fredro w klasycznej
    > mieszczańskiej aranżacji?

    Szekspir to tylko w wydaniu dekonstruktywnym, z feminazistycznym sztafażem
    i koprolalią. Fredro ewentualnie po postępowej przeróbce
    alterglobalistyczno-satanistycznej, ale tego chyba jeszcze nikt nie
    próbował - masz szansę, w końcu każdy może być artystą, musisz tylko
    intensywnie wyrazić całego siebie

    T.

  • 22. Data: 2009-06-18 16:31:46
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    > a jaki to jest dobry teatr, Szekspir i hr. Fredro w klasycznej
    > mieszczańskiej aranżacji?

    Dobrze zagrany i żeby było co grac.

  • 23. Data: 2009-06-18 16:32:51
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 18 Jun 2009 15:43:51 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > czyli dokłądnei tak jak sie obawiałem...
    >
    > mieszczańskość i prowincjonalizm.

    A co w tym złego? - silenie się na czkawkę egzystencjalną nie leży w moim
    charakterze ani nie mam tego za cel życia - szkoda zycia na to.

  • 24. Data: 2009-06-18 16:35:05
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 18 Jun 2009 17:22:45 +0200, Tomasz Nowicki napisał(a):

> [...]
    > dajmy na to z kozą. Prawdziwi artyści (nie jakaś tam burżuazyjna zgnilizna)
    > odrąbują sobie jaja toporkiem strażackim, a potem smażą z gównami i
    > częstują zachwyconą publiczność w ramach walki z własną męską seksualnością
    > - to jest prawdziwy performance! No i nie wolno zapominać zrobić coś
    > obrzydliwego z jakimś symbolem religijnym (ale wyłącznie chrześcijańskim,
    > by nie wyjść niechcący na antysemicką Schwein albo nie kupić noża między
    > żebra od jakiegoś muslima, w końcu sztuka musi mieć jakieś granice, nie?) -
    > bez tego wyraz artystyczny jest co najmniej niepełny

    Piękne! Ująłeś samą esencję awangardy, czyli tego, od czego normalny człek
    chce jak najdalej.
    :-D
    :-***

  • 25. Data: 2009-06-18 16:36:04
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 18 Jun 2009 17:26:11 +0200, Tomasz Nowicki napisał(a):

> [...]
    > alterglobalistyczno-satanistycznej, ale tego chyba jeszcze nikt nie
    > próbował - masz szansę, w końcu każdy może być artystą, musisz tylko

    I nahlephiei w idish.

  • 26. Data: 2009-06-19 06:04:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomasz Nowicki wrote:

> [...]
    > muslima, w końcu sztuka musi mieć jakieś granice, nie?) - bez tego
    > wyraz artystyczny jest co najmniej niepełny

    tja i nic innego nie widziałeś? tylko tę obsceniczną nastawiona na szok
    twórczość?

  • 27. Data: 2009-06-19 06:05:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > A co w tym złego? - silenie się na czkawkę egzystencjalną nie leży w
    > moim charakterze ani nie mam tego za cel życia - szkoda zycia na to.

    harelkiny i tasiemce brazylijskie to jest prawdziwa literatura i sztuka!!!!

  • 28. Data: 2009-06-19 06:09:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > Dobrze zagrany i żeby było co grac.

    i co na nic innego już miejsca w świecie nie ma? tylko schlebianie prostym
    gustom? Może trzeba sie troszkę otworzyć. Naprawdę współczesna sztuka to eni
    tylko kupy, członki itp. bo ktoś kto tak tylko widzi sztukę współczesną jest
    ograniczonym idiotą który świat ogląda oczami gazet typu Fakt czy
    Superekspres.

  • 29. Data: 2009-06-19 06:10:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomasz Nowicki wrote:

> [...]
    > alterglobalistyczno-satanistycznej, ale tego chyba jeszcze nikt nie
    > próbował - masz szansę, w końcu każdy może być artystą, musisz tylko

    Głupiś, żalmi ciebie. Przestań czytać Fakt i Superekspres, zacznij samemu
    patrzeć.

  • 30. Data: 2009-06-19 11:45:26
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Fri, 19 Jun 2009 08:04:37 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > tja i nic innego nie widziałeś? tylko tę obsceniczną nastawiona na szok
    > twórczość?

    Można powiedzieć, że dostatecznie mnie to zniechęciło i wolę pozostać przy
    klasyce. Głównie dlatego, że w sztuce szukam piękna i serdecznie zwisają mi
    obyczajowo-światopoglądowe obsesje współczesnych "tfurcuf" - nie mam ochoty
    za to płacić i tracić na to czasu

    T.