  • 111. Data: 2012-03-26 20:50:42
    Temat: Re: Jak przeżyć do czasu przyjazdu patrolu z agencji ochrony
    Od: <news>

    Użytkownik "Kris" napisał:
    > Nazywaj jak chcesz ale zauważ że nikt oprócz Lawy nie ma problemu z
    > czytaniem
    > postów Adama. Więc to chyba Lawa używa jakiegoś badziewnego czytnika albo
    > po prostu się czepia. Zresztą co drugi jego post to jakiec "NTG" czy inne
    > podobne
    > uwagi. Ja teraz piszę/czytam z google groups i wszystko jest ok. Na lapku
    > mam
    > czytnik Microsoftu i tez problemów nie mam.

    "Lawa" to taki nowy rodzaj aktywnego cenzora internetu, na darmo tutaj nie
    siedzi, dobrze mu płacą za to i nie ważne że dzieci głodują. On
    najzwyczajniej się czepia, nieważne do czego, ortografia, czytnik, kosmici,
    zawsze znajdzie coś w czym jest specem, bo nigdy nie ma nawet pojęcia
    merytorycznego o temacie, zauważyłem że takich zawodowych cenzorów jest
    tutaj sporo.

  • 112. Data: 2012-03-26 21:32:46
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik p 47 napisał:

    > Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> napisał
    > w wiadomości news:4f6f45b5$0$1231$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jakie "być może"? Unia zrobiła mu w plecy, po wsiach wodociągi się
    > buduje - ciężkie czasy dla różdżkarzy! Nie da się sprzedawać zabobonu -
    > trzeba sprzedawać strach...

    Nie pisz po delimiterze bo nie mogę cię zacytować...

    A z tego "fachowca" to paru ludzi z którymi pracuję a którzy nie dla
    posiadaczy domków jednorodzinnych a dla infrastruktury kluczowej systemy
    bezpieczeństwa projektują - polewają na maksa. Cóż, dziadzio Stefan orze
    jak może - łącznie z tym że kiedyś opisywał jak czujkę PIR włamywacz
    kartką może zasłonić. Osobiście bawiłem się w przechodzenie czujek PIR -
    jako gra o piwo to fajna zabawa, jako włamywacz na chleb zarabiający
    raczej bym nie próbował - zero opłacalności...

    --
    Darek

  • 113. Data: 2012-03-26 22:05:30
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 26-03-2012 o 15:00:21 Andrzej Lawa
    <a...@l...spam_precz.com> napisał(a):

    > Może zostań kowalem, jak kucie w sercu czujesz?

    > Albo inni już dawno ciebie olali .
    Andrzeju, akurat tutaj Adama poprę, ja w operze widzę jego posty dobrze,
    a problemy masz ty, popraw sobie czytnik albo zmień i przestań
    zaśmiecać grupę swoimi żalami/problemami.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 114. Data: 2012-03-26 23:03:07
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 marca 2012, 15:09:39 UTC+2 użytkownik kiki napisał:

    > Tutaj muszę trzymać stronę Andrzeja Lawy hehe. Nieumiejętność cytowania czy
    > pisania na usenecie to lamerstwo :-)

    Ale ja zawsze dobrze cytuje i tne sygnaturki jak trzeba. Nie podoba mu sie ze nie
    zawijam (a wlasciwie moj soft) wierszy. Znasz jakis soft ktory nie potrafi zawijac
    dlugich wierszy ?? No przeciez mamy rok 2012, a nie 1980 :D
    pozdr.

    --
    Adam

  • 115. Data: 2012-03-26 23:10:43
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 marca 2012, 15:45:23 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Ty *masz* potężny problem z czytaniem - wyraźnie wyjaśniłem przyczynę
    > zwracania uwagi, ale pokolenie "dzieci neostrady" zawsze miało z tym
    > problem...

    Ze niby ja tak ? ;) Ha ha. Internetu uzywam od 1995, a zaczynalem nie od neostrady
    tylko od modemu 9600, przez modem 28k, 56k, roznego typu call-backi, SDI, Neostrade.
    Mialem konta email na polboxie, KKI i free.net.pl :D Mialem kiedys @ na #polska w
    IRC-Necie(przejety po splicie :D). Wiec sorry winetou ale szufladkowanie ci srednio
    wychodzi :) A zawijanie linii w dzisiejszych czasach na usenecie kojarzy mi sie z
    koniecznoscia posiadania przez kazdego internaute na poczatku lat 2000 wlasnego
    homepage'a - to bylo/jest poprostu idiotyczne :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 116. Data: 2012-03-27 08:20:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.03.2012 19:53, Kris pisze:

    > Bo wrzucam do smietnika.

    Ale dlaczego?

    Unikasz odpowiedzi, bo wiesz, że postawi w złym świetle śmiecenie
    długimi liniami?

  • 117. Data: 2012-03-27 08:29:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.03.2012 20:50, news pisze:

> [...]
    > zawsze znajdzie coś w czym jest specem, bo nigdy nie ma nawet pojęcia
    > merytorycznego o temacie, zauważyłem że takich zawodowych cenzorów jest

    Jak tylko na nowo ruszy pl.rec.humor.najlepsze - zaraz to tam przesyłam ;)

  • 118. Data: 2012-03-27 08:32:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.03.2012 22:05, janusz_kk1 pisze:

    > Andrzeju, akurat tutaj Adama poprę, ja w operze widzę jego posty dobrze,
    > a problemy masz ty, popraw sobie czytnik albo zmień i przestań
    > zaśmiecać grupę swoimi żalami/problemami.

    Kolejny, który twierdzi że nie ma problemów z czytaniem, a jednak ma
    problem ze śledzeniem wątku... Wyraźnie piszę, że JA z odczytaniem nie
    mam problemu.

    I opera to nie czytnik usenetu...

  • 119. Data: 2012-03-27 08:33:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.03.2012 23:03, Adam pisze:

    > Ale ja zawsze dobrze cytuje i tne sygnaturki jak trzeba. Nie podoba mu sie
    > ze nie zawijam (a wlasciwie moj soft) wierszy. Znasz jakis soft ktory nie
    > potrafi zawijac dlugich wierszy ??

    Twój.

    > No przeciez mamy rok 2012, a nie 1980 :D

    No i?

  • 120. Data: 2012-03-27 08:38:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.03.2012 23:10, Adam pisze:

    > Ze niby ja tak ? ;) Ha ha. Internetu uzywam od 1995, a zaczynalem nie od
    [ciach opis "kariery"]

    > Wiec sorry winetou ale szufladkowanie ci srednio wychodzi :)

    Sam się zaszufladkowałeś - zachowujesz się jak "dzieci neostrady".

    > A zawijanie linii w dzisiejszych czasach na usenecie kojarzy mi sie

    Niezawijanie wierszy mi się kojarzy z rzucaniem papierków na chodnik.

    > z koniecznoscia posiadania przez kazdego internaute na poczatku lat
    > 2000 wlasnego homepage'a

    Koniecznością? O czym ty bredzisz?