  • 21. Data: 2012-03-23 15:13:22
    Temat: Re: Jak przeżyć do czasu przyjazdu patrolu z agencji ochrony
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "p 47" <k...@w...pl> wrote in message
    news:jkhuum$84t$1@news.task.gda.pl...

    > Andrzej Ława jest prawomocnie skazanym kryminalistą (notowanym w Krajowym
    > Rejestrze Skazanych) , a zatem to nic dziwnego chyba, ze jak widac nie
    > podobają mu się wszelkie informacje, i inicjatywy, które moga utrudniać
    > popełnienie czynów przespczych.
    > ;-)

    A za co?

  • 22. Data: 2012-03-23 15:15:28
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "Kris" <k...@W...PL> wrote in message

    > Szczególnie to jest dobre;):
    > "ukryte pomieszczenie do którego można wejść w przeciągu nie więcej jak
    > około 20 sekund i dające gwarancję ukrycia do czasu przyjazdu grupy
    > interwencyjnej'
    > Dodam jeszcze że wg Ciebie wszystkie rozmowy w sieciach komórkowych są
    > nagrywane,
    >
    > Co za rewelacyjne rady nam jeszcze zapodasz?

    A Ty się ze mnie śmiejesz, że ja nie mam odwagi spać na parterze hehe :-)
    Między parterem, a piętrem mam drzwi zamykane na klucz, a dół odcinam
    alarmem w całości. Górę mam samowystarczalną.

  • 23. Data: 2012-03-23 15:31:53
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 Mar 2012 15:15:28 +0100, kiki napisał(a):

    > Między parterem, a piętrem mam drzwi zamykane na klucz

    Kiki, tylko zeby mostka termicznego nie bylo :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 24. Data: 2012-03-23 15:34:51
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "Maciek" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    > Dnia Fri, 23 Mar 2012 06:52:49 +0000 (UTC), SJS napisał(a):
    >
    > (...)
    >
    > - posiadać broń i umieć się nią posługiwać.
    >
    > I to jest najlepsze zabezpieczenie. Niestety wiadomo, jak z tym jest - w
    > Bolandzie prawa bandyty sa dobrze chronione.

    Tylko jakbyś posiadał broń to byś musiał jej użyć. Kiedyś tłumaczył mi to
    policjant, że jak wyjmujesz giwerę i napastnik to widzi to musisz strzelać,
    bo inaczej ci ją zabierze.
    A znając nasze prawo to jak zastrzelisz złodzieja to będziesz batdziej winny
    od niego.

  • 25. Data: 2012-03-23 15:37:03
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "quent" <x...@x...com> wrote in message

    > Otóż to.
    > Przedstawić jak przedstawić ale na pewno 5x upewniliby się, że
    > przeprowadzając interwencję w dobrym miejscu.

    Czasem nie można być niebrutalnym np przy odbijaniu porwanych dla okupu
    tylko wywiad musi być lepszy.

  • 26. Data: 2012-03-23 15:39:37
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    > Niemcy i Czesi maja po kilkanascie razy wiecej broni niz Polacy (na glowe
    > mieszkanca) i znacznie czesciej przechowuja bron gotowa do strzalu. Jakos
    > nie slychac, zeby grozilo im wyginiecie przez masowe akcje policji, choc
    > poziom przestepczosci maja praktycznie taki sam, jak my, wiec pewnie i
    > akcji ze zbrojnym wjazdem na chate jest w przeliczeniu tyle samo....

    U nas władza się boi uzbrojonych ludzi i to jest jedyny powód braku dostępu
    do broni.
    Wcale nie przestępczość. Złodziej wiedząc o broni w domach miałby jednak
    większe opory.
    teraz to złodziej może mieć nielegalną broń, a ludzie nie.

  • 27. Data: 2012-03-23 15:40:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.03.2012 15:34, kiki pisze:

> [...]
    > strzelać, bo inaczej ci ją zabierze.
    > A znając nasze prawo to jak zastrzelisz złodzieja to będziesz batdziej

    W sumie najgorzej jest, jak bandziora nie ubijesz, a on będzie miał
    koneksje czy inne plecy, które zorganizują adwokata z "wejściami".

    Coś o tym wiem...

    Więc jeśli już to "shoot to kill" - przynajmniej nie będzie kłamał w sądzie.

  • 28. Data: 2012-03-23 15:42:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.03.2012 15:39, kiki pisze:

    > Wcale nie przestępczość. Złodziej wiedząc o broni w domach miałby jednak
    > większe opory. teraz to złodziej może mieć nielegalną broń, a ludzie nie.

    W sumie do obrony domowej IMHO powinien wystarczyć czarnoprochowiec z
    jakimś współczesnym (niehigroskopijnym) zamiennikiem czarnego prochu - a
    te można mieć bez zezwolenia (wyprodukowany przed 1850 lub kopia modelu
    sprzed 1850).

  • 29. Data: 2012-03-23 15:43:34
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "kiki" <...@p...pl> napisał w wiadomości

    > A Ty się ze mnie śmiejesz, że ja nie mam odwagi spać na parterze hehe :-)
    > Między parterem, a piętrem mam drzwi zamykane na klucz, a dół odcinam
    > alarmem w całości. Górę mam samowystarczalną.

    Istna paranoja. Dachem przeciez moga wejsc.

    Pozdro.. TK

  • 30. Data: 2012-03-23 15:48:20
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

    > Użytkownik "kiki" <...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Istna paranoja. Dachem przeciez moga wejsc.

    Dach deskowany :-) Zanim piłą mechaniczną wytną dziurę to akurat na przyjazd
    ochrony :-)
    Mam jeszcze strych nieużytkowy i też zamykany. Wszędzie szyby P4, w Veluxach
    też :-)
    Mimo to nie mam odwagi spać na dole :-) Nawet dzwi tarasowych nie zostawiam
    otwartych :-)