  • 71. Data: 2012-03-25 18:28:18
    Temat: Re: Jak przeżyć do czasu przyjazdu patrolu z agencji ochrony
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:jki0e3$bol$1@inews.gazeta.pl...

    > "p 47" <k...@w...pl> wrote in message

    > A za co?

    Za czyn o charakterze chuligańskim, tj za to, ze pobił czlowieka i
    doprowadził do rozstroju jego ciała trwającego dłużej niż 7 dni.

  • 72. Data: 2012-03-25 18:37:16
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> wrote in message

    > Jakie "być może"? Unia zrobiła mu w plecy, po wsiach wodociągi się
    > buduje - ciężkie czasy dla różdżkarzy! Nie da się sprzedawać zabobonu -
    > trzeba sprzedawać strach...

    U mnie zabobon pełną parą :-) Kilkadziesiąt osób co dziennie odprawia jakieś
    czary :-)

  • 73. Data: 2012-03-25 18:42:40
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Plumpi" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "kiki" <...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Absolutnie. Piszę całkiem poważnie i nie są to żadne żarty z mojej strony.
    > Wychowywałem się w takiej dzielnicy, gdzie dużo mieszkało takiego
    > elementu. Trzeba było umieć żyć z tymi ludźmi.

    Przed laty mieszkałem w dzielnicy cieszacej się chyba najgorszą sławą w
    miescie. Jako jedyny w tym domu miałem wtedy samochód, parkowałem go pod
    domem i nigdy nic mu się nie stało. Gdy kiedys wieczorem zakładałem blokade
    na kierownice kolesie nieco podcięci stwierdzili;"szefie, niepotrzebne,
    swojemu nie ruszamy!". A gdy kiedys postawiłem go pod domem rodziców w tzw.
    'dobrej" dzielnicy to po kilku godzinach nie miałem już wycieraczek.
    Zresztą ta "opieka' bywała kłopotliwa,- przyjechała była do mnie z innego
    miasta ówczesna "narzeczona", która zapomniała mojego nru mieszkania i
    pytała o mnie na klatce schodowej. Sąsiadka relacjonowała mi to wieczorem:"
    przyjechała tu jakaś młoda i pytała o sąsiada (tj. o mnie). Wygladała mi,
    że jest w ciąży to powiedziałam, że nikt taki tu nie mieszka.."
    ;-)

  • 74. Data: 2012-03-25 18:52:25
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:4f6f45b5$0$1231$65785112@news.neostrada.pl...

    --
    Darek

    Dobrało się 2-óch mędrców, =- Ława i Ładziak;-)
    Smieją się z zaleceń praktyka że i jak nalezy utrudniac zycie przestepcom.
    Że robi to Andrzej Ława to nic dziwnego, bo swój dba o swoich, ale ze inni
    dają się łapac na tę bzdurną argumentację, iz rzekomo nie warto się
    zabezpieczać, bo i tak przestepcy sa w stanie te dodatkowe zaezpieczenia
    sforsować? Oczywiscie , ze kazdy zamek można złamac, ale czy to znaczy, ze
    powinno się drzwi zostawiać otwarte, bo zamykać nie warto?;-)
    Kazde dodatkowe zabezpieczenie zwiększa szansę, że przestępca go nie złamie,
    że zajmie mu to zbyt wiele czasu, ze zostawi dodatkowe slady, i ze, w
    końcu, zniechęci się i odejdzie tam, gdzie włam jest łatwiejszy, np do tych,
    co z dodatkowych zabezpieczeń się wysmiewają..

  • 75. Data: 2012-03-25 18:54:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.03.2012 18:20, "Dariusz K. Ładziak" pisze:

    > Jakie "być może"? Unia zrobiła mu w plecy, po wsiach wodociągi się
    > buduje - ciężkie czasy dla różdżkarzy! Nie da się sprzedawać zabobonu -
    > trzeba sprzedawać strach...

    No, akurat w radiestezji "coś" może być - ludzki układ nerwowy jest
    jeszcze nie do końca zbadany i może odbierać sporo subtelnych sygnałów,
    które dla deterministycznej elektroniki są szumem.

    Oczywiście w radiestezję może bawić się sporo oszołomów czy wręcz
    oszustów, ale to nie oznacza, że nie mogą istnieć osoby z autentycznym
    talentem.

    W każdym razie u mnie spec od studni machał różdżką i mam krystalicznie
    czystą wodę, a jakieś 50m dalej sąsiad wiercił "bez zabobonów" i do tej
    pory woda mu śmierdzi gnojówką. U drugiego sąsiada było podobnie, ale
    się już poprawiło.

    Ale zgadzam się, że jeden sukces machania gałązką i dwie porażki
    losowego wiercenia jeszcze niczego nie dowodzą ;)

  • 76. Data: 2012-03-25 19:16:51
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 25-03-2012 o 18:54:01 Andrzej Lawa
    <a...@l...spam_precz.com> napisał(a):

> [...]
    >
    > Ale zgadzam się, że jeden sukces machania gałązką i dwie porażki
    > losowego wiercenia jeszcze niczego nie dowodzą ;)
    To dodam swój, przyszedł taki jeden i powiedział że w tym miejscu jest
    źródło i będzie dobra studnia, wykrył nawet że są dwa żródła jedno słabsze
    a pod nim głębiej właściwe. Przyszli studniarze i faktycznie na 6,5m
    ruszyła woda
    ale stwierdzili że to mało i kopali dalej, na 8m pojawiło sie dużo wody
    czyli
    trafili na właściwe źródło.
    Woda czysta zresztą już tu parametry podawałem, jak była susza na
    Podbeskidziu
    to mimo że poziom mocno spadł to woda była, źródło sie sprawdziło.
    Także są ludzie którzy potrafią coś więcej niż zwykli śmiertelnicy,
    co oczywiście nie oznacza że nie ma oszustów, dlatego ja nie szukałem
    różdżkarza tylko wziąłem studniarzy i to oni mieli swojego 'pokazywacza'
    gdzie kopać :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 77. Data: 2012-03-25 19:40:13
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    > Tak się składa, że na temat włamań wiem więcej od większości uczestników tej
    > grupy - od po prostu od ponad 24 lat jestem biegłym sądowym z dziedziny ochrony.

    ale froma ustawić nie umiesz

    podałeś durny link, trzeba było zacytować co bardziej wartościowe elementy.

  • 78. Data: 2012-03-25 19:41:22
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    > Za czyn o charakterze chuligańskim, tj za to, ze pobił czlowieka i
    > doprowadził do rozstroju jego ciała trwającego dłużej niż 7 dni.

    czyli wystarczy kogoś popchnąć a tego kogoś boli szyja przez 8 dni

  • 79. Data: 2012-03-25 19:59:44
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 25 marca 2012, 19:41:22 UTC+2 użytkownik Mruk napisał:

    > czyli wystarczy kogoś popchnąć a tego kogoś boli szyja przez 8 dni

    Pchasz ludzi na codzien, ze tak go bronisz ? :) Wystarczy nie pchac i nie ma problemu
    czy ktos bedzie udawal, czy nie, ze go boli szyja 8 dni.
    pozdr.

    --
    Adam

  • 80. Data: 2012-03-25 20:18:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.03.2012 19:59, Adam pisze:

    > Pchasz ludzi na codzien, ze tak go bronisz ? :) Wystarczy nie pchac
    > i nie ma problemu czy ktos bedzie udawal, czy nie, ze go boli szyja 8 dni.

    Adaś, dwie uwagi:

    1. naucz się wreszcie zawijać wiersze (standard: max 72 znaki)

    2. p47 to patologiczny kłamca bez honoru, który uważa że anonimowość w
    sieci zapewnia mu bezkarność - myli się