  • 1. Data: 2011-02-13 16:19:26
    Temat: Jak przykleić uchwyt prysznica do kafelek
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Cześć!

    Dzisiaj rano oderwałem w łazience uchwyt prysznica
    przyklejony dwadzieścia lat temu Distalem do
    kafelek.

    Czym to się klei teraz?
    Uchwyt jest zrobiony z polietylenu? polipropylenu? PCW?
    ...ale za to ma trzy otwory.

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 2. Data: 2011-02-13 16:40:35
    Temat: Re: Jak przykleić uchwyt prysznica do kafelek
    Od: "adi" <a...@g...com>

    jak 20 lat trzymał distal to powtórz operację :)

  • 3. Data: 2011-02-13 20:20:42
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > jak 20 lat trzymał distal to powtórz operację :)

    20 lat... to dobra okazja, żeby coś zmienić w swoim życiu... można
    zacząć od uchwytu... :-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 4. Data: 2011-02-13 20:36:36
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    h.googlegroups.com...
    > jak 20 lat trzymał distal to powtórz operację :)

    20 lat... to dobra okazja, żeby coś zmienić w swoim życiu... można
    zacząć od uchwytu... :-)

    Dzięki... dzięki...
    ...jak będę chciał trochę pofilozofować to sobie
    Kotarbińskiego albo Tatarkiewicza poczytam.

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 5. Data: 2011-02-13 21:23:28
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "s_13" <s...@i...pl>

    --
    I jeszcze klej można zmienić

  • 6. Data: 2011-02-13 21:46:12
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > 20 lat... to dobra okazja, żeby coś zmienić w swoim życiu... można
    > zacząć od uchwytu... :-)
    > --
    > I jeszcze klej można zmienić

    Klej to chyba na gorszy ;-)
    A stelaż do prysznica rurkowy - nawet taki za ~30 PLN
    będzie lepszy od uchwytu pojedyńczego.

    Pzdr

    JKK

  • 7. Data: 2011-02-13 22:08:38
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

> [...]
    >
    > Użytkownik "s_13" <s...@i...pl>

    > 20 lat... to dobra okazja, żeby coś zmienić w swoim życiu... można

    No właśnie próbowałem spytać na jaki...

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 8. Data: 2011-02-14 07:00:37
    Temat: Re: Jak przyklei? uchwyt prysznica do kafelek
    Od: gary <g...@c...pl>

    W dniu 2011-02-13 17:19, Krzysztof Tabaczy?ski pisze:
    > Cze??!
    >
    > Dzisiaj rano oderwa?em w ?azience uchwyt prysznica
    > przyklejony dwadzie?cia lat temu Distalem do
    > kafelek.

    Nie będę odkrywczy
    Distalem
    Można go jeszcze czasem dostać w castoramie (nie mylić z wersją distal
    rapid, też dobry ale do czego innego)
    W innych marketach nigdy tego kleju nie spotkałem.

  • 9. Data: 2011-02-14 09:32:35
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2011-02-13 17:19, Krzysztof Tabaczyński pisze:
    > Cześć!
    >
    > Dzisiaj rano oderwałem w łazience uchwyt prysznica
    > przyklejony dwadzieścia lat temu Distalem do
    > kafelek.

    Polecam K+D Wurtha, nastepnym razem odpadnie uchwyt z kafelkami, a klej
    bedzie trzymal.

  • 10. Data: 2011-02-14 15:18:23
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał w wiadomości

    > Polecam K+D Wurtha, nastepnym razem odpadnie uchwyt z kafelkami, a klej
    > bedzie trzymal.

    Dzięki!
    A co to jest za klej?
    Dwuskładnikowy?