  • 11. Data: 2011-02-17 09:43:37
    Temat: Re: Jak przykleić uchwyt prysznica do kafelek
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2011-02-14 16:18, Krzysztof Tabaczyński pisze:
    > Użytkownik "Robson"<r...@...pl> napisał w wiadomości

    > Dzięki!
    > A co to jest za klej?
    > Dwuskładnikowy?
    > "Wurth" pisze się przez u-umlaut?
    >
    > Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

    http://www.wurth.pl/catalog

    w wyszukiwarce wpisz k+d i masz tam wszystko.

  • 12. Data: 2011-02-23 10:20:20
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@W...gazeta.pl>

    Polietylen ani polipropylen się nie kleją.
    PCW jest kruche, szczególnie po latach.
    Więc jeśli to nie metal, to obstawiam ABS.
    Swoją drogą naruszyłeś moją wiarę, że uchwyt do prysznica da się przykleić
    zamiast przykręcić i wytrzyma - stawiałbym prędzej na oderwanie szkliwa z
    kafli.

    -----