  • 1. Data: 2009-07-04 07:30:52
    Temat: Jak przyklejać pociętą cegłę na ścianę ?
    Od: "Marian" <m...@m...pl>

    Witam, mam pociętą cegłę rozbiorkową

    Jakim klejem przykleić ją ? (ściana - tynk cement wapienny)

    Czy klej ma być fugą czy fugować osobno ?

    Proszę o rady

    pzdr

  • 2. Data: 2009-07-04 11:51:46
    Temat: Re: Jak przyklejać pociętą cegłę na ścianę ?
    Od: "lukasz" <g...@o...pl>

    bardzo chaotycznie opisales co chcesz zrobic
    chcesz murowac z tej cegły sciane

    dostawic mur do istniejacej?
    czy połatac obecną sciane

  • 3. Data: 2009-07-04 12:09:22
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Użytkownik "lukasz" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > bardzo chaotycznie opisales co chcesz zrobic
    > chcesz murowac z tej cegły sciane
    >
    > dostawic mur do istniejacej?
    > czy połatac obecną sciane

    chyba chodzi mu przyklejenie kawalkow cegiel do sciany, co ma imitowac mur z
    cegiel.

    --
    pozdr Z.

  • 4. Data: 2009-07-05 09:17:05
    Od: Tomasz Kałużny <v...@o...pl>

    Użytkownik "Marian" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Witam, mam pociętą cegłę rozbiorkową
    >
    > Jakim klejem przykleić ją ? (ściana - tynk cement wapienny)

    Kleic atlas plusem i fugowac tymze. Kleilem tak na elewacje a takze na
    sciane pomalowana emulsja. Trzyma.

    Pozdrawiam. Tomek.

  • 5. Data: 2009-07-05 13:00:31
    Od: "Marian" <m...@m...pl>

    > bardzo chaotycznie opisales co chcesz zrobic
    > chcesz murowac z tej cegły sciane
    > dostawic mur do istniejacej?
    > czy połatac obecną sciane

    nowa sciana wewnetrzna w celach dekoracyjnych

    pozdr

  • 6. Data: 2009-07-05 13:23:17
    Od: "lukasz" <g...@o...pl>

    > Kleic atlas plusem i fugowac tymze. Kleilem tak na elewacje a takze na
    > sciane pomalowana emulsja. Trzyma.

    Popieram z tymze
    jako fuge widzialbym
    zaprawe na bialym cemencie
    lub wap -cem z przewaga wapna

    Atlas jako fuga do starej cegły
    pewnie sprawdzi sie swietnie ale
    czy o taki efekt chodzi Marianowi

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-07-05 18:23:28
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    ja cegłę kleiłem jakąś zaprawą QUICK FIX - z tym, że moja byla klinkierowa,
    a ściana betonowa.
    Zaprawa nie wymagała fugowania i była w róźnych ocieniach.

    http://pictureposter.allbrand.nu/pictures/uttecht/in
    ne/chaupa+116.JPG

    http://pictureposter.allbrand.nu/pictures/uttecht/in
    ne/chaupa+128.JPG

    --
    ---
    pozdrawiam

  • 8. Data: 2009-07-05 18:54:19
    Od: "Marian" <m...@m...pl>

    > jako fuge widzialbym
    > zaprawe na bialym cemencie
    > lub wap -cem z przewaga wapna
    > Atlas jako fuga do starej cegły
    > pewnie sprawdzi sie swietnie ale
    > czy o taki efekt chodzi Marianowi

    Dzięki za zainteresowanie się tematem
    chodzi o to aby wyglądało to na prawdziwy mur i tylko ja mam wiedzieć ,że to
    doklejone :)

    Poza tym chcę to ułożyć sam bo mój zenon nie ma poczucia estetyki ,do tego
    sam stwierdził, że myślenie nie jest jego najlepszą stroną

  • 9. Data: 2009-07-12 12:55:43
    Od: artstone artstone <j...@g...com>

> [...]
    >
    > Poza tym chcę to ułożyć sam bo mój zenon nie ma poczucia estetyki ,do tego
    > sam stwierdził, że myślenie nie jest jego najlepszą stroną

    sam cialem i murowalem ze starej cegly scianke pod TV i kominek -
    dobry dzien ciecia duza szlifierka katowa - potem pare sobot
    murowania...Zaprawa w zasadzie obojetna - moze byc najtansza z marketu
    "do murowania" wazne zeby kiedy przyciagnie np z 10 wartstw wyskrobac
    spoiny na jakies 2-3 cm na wlasciwa fuge np wapienna na zoltym piasku
    - tak zeby udawal naprawde stary mur..Mozna dodac bialego cementu i
    kapinke pigmentu np beżu wtedy ma cieply piaskowy kolor
    Zas przed samym spoinowaniem mozna przeczyscic murek delikatnie
    papierem sciernym - odkurzyc i przemalowac impregnatem z lyzeczka
    pigmentu bezu z czerwonym zeby ozywic cegielke :-)

  • 10. Data: 2009-07-13 02:56:41
    Od: "marek" <m...@m...ma>

    fuga - rozumiem ,że po przyklejeniu usunąć klej na 2-3 cm od powierzchni
    zeby zrobić miejsce na fugę ?
    mogę prosić o dokładny skład fugi

    jaki impregnat zastosowałeś ?

    a może mogę prosić o jakieś zdjęcia ?
    Jaki efekt dały te barwniki- chętnie zobaczę :)

    pzdr