  • 21. Data: 2015-08-06 22:48:45
    Temat: Re: Jak sie pozbyc chwastów - kostka brukowa
    Od: dolniak <d...@g...com>

    jak to jest w rzeczywistości? Może są jakieś rodzaje tego specyfiku?

    Zaprawdę powiadam ci: jeden jest Rondoup!
    I dziala tylko na zielone.Wszystkie środki,które zawierają glifosat (substancje
    czynną),dzialają tak samo.Pytanie,ile go zawierają.
    Jako środki wspomagajace dzialanie do r.roboczego dodaje sie niewielkie ilości
    nawozów azotowych i detergenty.Choć uważam,że roztwór szarego(potasowego)mydla jest
    lepszy.
    Ono "dzialanie profilaktyczne" polega na tym,że pryskasz,choc chwastów nie
    widzisz.Ale one są,mlodziutkie,ledwo wzeszly.Na takie najsilniej dziala.
    Ale uwaga: niektóre-nawet stare- rośliny ogrodowe są tak samo wrażliwe,jak mlode
    chwasty.Nie wolno pryskać podczas nawet niewielkiego wiatru.Należy stosować oslony.A
    jak jaki upiedliwy chwaścior gdzieś wyrasta,to można go delikatnie,pęzelkiem
    potraktować.
    I podobno rozklada sie wolniej,niż pisze producent...ale wszyscy stosują.
    pozdro dolniak

  • 22. Data: 2015-08-07 08:50:00
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "dolniak" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Zaprawdę powiadam ci: jeden jest Rondoup!

    Panowie, ale po co się z tym tak pierniczyc? Tych środków używasz, jak
    chcesz niszczyć selektywnie, chcecie w kostce stokrotki hodować? Polać
    benzyną i ani chwasty ani mchy nie urosną.

  • 23. Data: 2015-08-07 08:55:29
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2015-08-07 o 08:50, Ghost pisze:

> [...]
    > chcesz niszczyć selektywnie, chcecie w kostce stokrotki hodować? Polać
    > benzyną i ani chwasty ani mchy nie urosną.

    I podpalić!

  • 24. Data: 2015-08-07 09:12:48
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 08:50:37 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Panowie, ale po co się z tym tak pierniczyc? Tych środków używasz, jak
    > chcesz niszczyć selektywnie, chcecie w kostce stokrotki hodować? Polać
    > benzyną i ani chwasty ani mchy nie urosną.

    Po raz kolejny udowadniasz, ze twoja wiedza zmiescilaby sie w mozgu wielkosci
    orzeszka. Roundup jest herbicydem totalnym, nie selektywnym i usuwa wszystko,
    co zielone, matolku.

    --
    Adam Sz.

  • 25. Data: 2015-08-07 09:15:59
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

> [...]
    >wielkosci
    >orzeszka. Roundup jest herbicydem totalnym, nie selektywnym i usuwa

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Roundup
    "Zwalcza NIEMAL wszystkie rośliny" orzeszku :-DDDDDDDDD

  • 26. Data: 2015-08-07 09:22:53
    Od: dolniak <d...@g...com>

    > Panowie, ale po co się z tym tak pierniczyc? Tych środków używasz, jak
    > chcesz niszczyć selektywnie, chcecie w kostce stokrotki hodować? Polać
    > benzyną i ani chwasty ani mchy nie urosną.

    Fakt.Benzyna też dziala.Ale jest droższa,bo użyć jej trzeba sporo.A jeśli ktoś np
    użyje benzyny używanej,bo np myl w niej coś tlustego?
    Widzialeś kostkę,potraktowaną tluszczem?
    A po kilku zimach?

  • 27. Data: 2015-08-07 09:30:54
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 09:16:51 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Roundup
    > "Zwalcza NIEMAL wszystkie rośliny" orzeszku :-DDDDDDDDD

    Doklikaj jeszcze sobie na tej wikipedii czym jest herbicyd selektywny, a czym
    totalny. Przypominam, ze uzyles slowa "selektywnie". Zapewniam tez, ze
    stokrotki roundup wyjara w kosmos. Widzisz jaki dobry jestem - ja ci za darmo
    korepetycje daje :D

    --
    Adam Sz.

  • 28. Data: 2015-08-07 09:38:01
    Od: dolniak <d...@g...com>

    > "Zwalcza NIEMAL wszystkie rośliny" orzeszku :-DDDDDDDDD

    Jedynym calkowicie odpornym jest skrzyp.
    Slabo dziala na rośliny o liściach woskowanych i glęboko korzeniące się ,np powój
    ,czy mozga-podobno do 4 m.Ale tych benzyną też nie wytępisz.
    Dlatego wskazane są opryski profilaktyczne.Systematycznie niszczone,w końcu padną.

  • 29. Data: 2015-08-07 09:43:35
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-08-06 09:17, Kris wrote:
    > Widziałem jak na miejskim placu wypalali palnikiem gazowym- takim jak się do
    klejenia papy używa.
    > Ja nie testowałem.
    > Ja u siebie co roku wiosna myjką fugi dobrze wypłucze, wymiotam stary piach miotłą
    i sypie świeży piasek z plaży. Na tym prawie nic nie chce rosnąć-może dlatego że
    pewnie jakaś sól tam jest. Tyle że nie każdy ma pod nosem plażę;)

    Ponoć jakaś turystka zabrał sobie z plarzy na sardynii trochę piasku i
    na lotnisku doj... taki mandat, że aż art. powstał potem ;-) Nie
    pamiętam teraz kwoty ale nie była mała.

    Śledź lokalne prawo bo a nóż coś takiego wprowadzili :-D

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 30. Data: 2015-08-07 09:49:32
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-08-06 09:46, Adam Sz. wrote:
> [...]
    elektrociepłowni. Zapomniałem nazwę ale twarde to jak skała ja się uleży. I na tym
    nic raczej nie urosnie

    > Nie nie, myslalem o samej fudze tego typu:
    >
    > http://allegro.pl/fuga-do-bruku-vdw-800-wiadro-25kg-
    naturalny-bezowy-i5545341985.html

    > Tylko drogie to jak cholera :)
    > pozdr.

    Właśnie miałem pisać na grupę co można dać jako alternatywę dla fugi z
    piasku.
    U mnie dali za ostry/gruby piasek i nie zamula się dobrze no i ogólnie
    do moich kostek betonowych w kolorze grafitowym takie fugi nie bardzo
    pasują. Najlepiej jakby były jakieś ciemno szare.

    Nawet jakby kolor był odpowiedni to ten preparat z linku za drogi jednak.

    Co ewentualnie można dać?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info