  • 11. Data: 2010-04-24 19:26:06
    Temat: Re: Jak się pozbyć starej pralki
    Od: mal <m...@g...com>

    On 23 Kwi, 21:58, "Jacek" <n...@w...pl> wrote:

    > Czy są na to jakieś przepisy?

    Są. Ustawa o ochronie środowiska.

    A tutaj: http://www.recykling.pl/recykling/index/r/odpady/266
    /o/17

    wszystko przetłumaczone dla zrozumienia przez każdego.

    Powodzenia

    mal

  • 12. Data: 2010-04-24 21:22:44
    Od: "TERRANova" <t...@j...eu>

    > Jak śmiesz? Na jakiej podstawie zarzucasz mi kłamstwo? gdybym sama nie
    > wypraktykowała, to nie pisałabym. Jesteś bezczelny/a i chamska/i.

    Nadal bzdury piszesz. To ze jakas firma odbiera nie znaczy ze ma taki
    obowiazek.
    Dzialanie takie reguluje cos co nazywa sie PRAWO.
    Ale "blądynki" o tym nie wiedza.

  • 13. Data: 2010-04-25 07:06:34
    Od: marioz_fl <m...@o...eu>

    TERRANova pisze:

    > Nadal bzdury piszesz. To ze jakas firma odbiera nie znaczy ze ma taki
    > obowiazek.
    > Dzialanie takie reguluje cos co nazywa sie PRAWO.
    > Ale "blądynki" o tym nie wiedza.
    To że masz inne zdanie wcale nie daje Ci prawa do obrażania innych. Nie
    uczestniczyłam w Waszej rozmowie, ale inteligentni ludzie potrafią
    wyrażać swoje zdanie w kulturalny sposób, a tylko Ci którzy nie są pewni
    swego muszą obrażać innych, by w ten sposób zatuszować niewiedzę.

  • 14. Data: 2010-04-27 15:17:23
    Od: M&C <c...@T...pl>

    W dniu 2010-04-24 09:11, Jacek pisze:

    > Wiem, co pisze, bo kilka lat temu zaproponowa?em z?omiarzom piec c.o. -
    > odbiór w mojej piwnicy. Okaz?o sie, ?e sami ledwie stali na nogach i piec -
    > marne 140 kg sam musia?em im wytaszczyae i za?adowaae na wózek, bo ba?em sie,
    > ?e sie na którego? przewróci.

    Trzeba było ich pogonić i przejść się na najbliższy punkt skupu złomu.
    Sami by odebrali.
    Sprawdzone nie raz.

    Cyprian

  • 15. Data: 2010-04-28 07:11:04
    Od: Amig0 <a...@i...pl>

    Ikselka pisze:
> [...]

    MUSZĄ odebrać, jeśli się przywiezie stary sprzęt do sklepu i pokaże
    paragon że kupiło się tam nowy, tego samego typu (pralka za pralkę, tv
    za tv itd.), i tyle samo sztuk.
    Z mieszkania zabrać MOGĄ, z reguły tym samym kursem co przywieźli nową,
    ale czy zrobią to za darmo czy za parę złotych to już ich sprawa, bo
    niema takiego obowiązku żeby odbierać stary sprzęt z domu klienta.
    Kwestia dogadania się na sklepie, albo z kierowcą.

    --
    Pozdrawiam, A. C.