  • 1. Data: 2013-03-29 16:42:27
    Temat: Jak sprawdzić, czy telewizor jest przystosowany do MPEG-4?
    Od: tadektur <t...@n...pl>

    Mam telewizor Samsung LE22S8. Pytanie, jak sprawdzić czy ten model
    został przystosowany do odbioru MPEG-4? W instrukcji obsługi nic na ten
    temat nie ma. Gzie taka informacja powinna być? W instrukcji? Na
    tabliczce znamionowej?

  • 2. Data: 2013-03-29 17:09:25
    Od: Rabarbar <t...@i...pl>

    W dniu 2013-03-29 16:42, tadektur pisze:
> [...]
    > został przystosowany do odbioru MPEG-4? W instrukcji obsługi nic na ten
    > temat nie ma. Gzie taka informacja powinna być? W instrukcji? Na

    jak stary telewizor analogowy LCD ma być przystosowany do cyfrowej TV ?

    btw nie ma takiego modelu jak napisałeś

  • 3. Data: 2013-03-29 17:30:06
    Od: "Jan Buda" <j...@w...pl>

    *Rabarbar* <t...@i...pl> typed:

    http://www.suptech.enautic.pl/content/view/43/5/

  • 4. Data: 2013-03-29 18:20:32
    Od: "t-1" <n...@n...pl>

    Użytkownik "tadektur" <t...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przystosowany do odbioru MPEG-4? W instrukcji obsługi nic na ten temat nie
    > ma. Gzie taka informacja powinna być? W instrukcji? Na tabliczce

    Jeśli nie ma w instrukcji, że odbiera sygnał cyfrowy to tym bardziej nie
    dekoduje MPEG4.
    Musisz kupić dekoder za ok. 100zł.

  • 5. Data: 2013-03-29 19:52:25
    Od: tadektur <t...@n...pl>

    W dniu 2013-03-29 18:20, t-1 pisze:

    > Użytkownik "tadektur" <t...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jeśli nie ma w instrukcji, że odbiera sygnał cyfrowy to tym bardziej nie
    > dekoduje MPEG4.
    > Musisz kupić dekoder za ok. 100zł.

    Telewizor ma gniazda: 1. Podłączenie cyfrowych urządzeń audio; 2.
    Podłączenie komputera; 3. Gniazdo na doprowadzenie sygnału HDMI. 4.
    Cytuję instrukcję: "Aby możliwy był odbiór sygnału telewizyjnego należy
    podłączyć do jednego z następujących źródeł: anteny zewnętrznej/sieci
    telewizji kablowej/ sieci satelitarnej". Nic o dekoderze.

  • 6. Data: 2013-03-29 20:02:41
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu piątek, 29 marca 2013 19:52:25 UTC+1 użytkownik tadektur napisał:

> [...]
    >
    > podłączyć do jednego z następujących źródeł: anteny zewnętrznej/sieci
    >
    > telewizji kablowej/ sieci satelitarnej". Nic o dekoderze.

    Skoro wszystko już wiesz to po co zawracasz głowę ludziom?
    Zwykle dekodery mają wyjście HDMI (chyba że są przeznaczone dla telewizorów jeszcze
    starszej generacji, wtedy mają wyjścia analogowe SCART).

    --
    ZZ@private

  • 7. Data: 2013-03-29 23:30:59
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 29 marca 2013 16:42:27 UTC+1 użytkownik tadektur napisał:
> [...]
    >
    > został przystosowany do odbioru MPEG-4? W instrukcji obsługi nic na ten
    >
    > temat nie ma. Gzie taka informacja powinna być? W instrukcji? Na

    Jak u Ciebie są jakieś nadajniki telewizji cyfrowej to podłącz zwykłą antenę i każ mu
    szukać kanałów. Jak znajdzie kilkanaście to odbiera telewizję cyfrową. Jak znajdzie
    dużo mniej to nie odbiera.

  • 8. Data: 2013-03-30 07:34:06
    Od: Rabarbar <t...@i...pl>

    W dniu 2013-03-29 23:30, k...@g...com pisze:

    > Jak u Ciebie są jakieś nadajniki telewizji cyfrowej to podłącz zwykłą antenę i każ
    mu szukać kanałów. Jak znajdzie kilkanaście to odbiera telewizję cyfrową. Jak
    znajdzie dużo mniej to nie odbiera.

    telewizor ze standardem PAL nie odbierze stacji DVBT

    tylko zewnętrzny dekoder podłaczony przez HDMI

  • 9. Data: 2013-03-30 09:13:40
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Rabarbar" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > jak stary telewizor analogowy LCD ma być przystosowany do cyfrowej TV ?

    Analogowy lcd? Ciekawostka.

  • 10. Data: 2013-03-30 09:15:26
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > do jednego z następujących źródeł: anteny zewnętrznej/sieci telewizji
    > kablowej/ sieci satelitarnej". Nic o dekoderze.

    Wtedy nie bylo dekoderow :-)
    Kup dekoder i podlacz pod hdmi, gorzej jak juz masz tam podpiete dvd lub bd,
    to niestety beziesz musial sie pogodzic ze strata jakosc podlaczajac do
    innego wejscia.