  • 21. Data: 2010-02-22 13:17:34
    Temat: Re: Jak tam Wasze fucktury za dwa cieplutkie miesiace?
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    > Hehe, jak teraz Cie nie stac - to zapomnij, ze na starosc.

    stać mnie, ale wolę grzać taniej, a kasę wydać na coś innego

    --=olo=--

  • 22. Data: 2010-02-22 13:32:00
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości

    > stać mnie, ale wolę grzać taniej, a kasę wydać na coś innego

    Taaa...

  • 23. Data: 2010-02-22 15:34:57
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Jak już nauczyłem się palić, a nauczyłem się w okolicach końca listopada, to
    wyszło mi ok. 20-25 kg ekogroszku na dobę. Oczywiście przy dużych mrozach,
    bo takie były w grudniu i styczniu. Daje to jakieś 500-600 zł / miesiąc.

    Przy obecnych temperaturach schodzi mi ok. 100 kg tygodniowo, czyli jakieś
    320-350 zł / miesiąc.

    W tym, oczywiście, CWU.

    Ogólnie na sezon grzewczy liczę nie więcej jak 3 tony węgla. Może wystarczy
    nawet na grzanie wody na resztę roku.

    W kominku prawie nie palę, bo mi się znudziło... :)

    Pzdry,
    /\/\\/\/

  • 24. Data: 2010-02-22 15:38:30
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał

    > To byl test na IQ.
    > jedna ponad trzecia -> ponad jedna trzecia

    Biorac sprawe na logike, jedna ponad trzecia, to mniej niz jedna trzecia.
    Z matematycznego punktu widzenia, oczywiscie:)

  • 25. Data: 2010-02-22 15:40:21
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał

    > Biorac sprawe na logike, jedna ponad trzecia, to mniej niz jedna trzecia.
    > Z matematycznego punktu widzenia, oczywiscie:)

    Ale tu o IQ chodzi, a nie literalna interpretacje zapisu.

  • 26. Data: 2010-02-22 17:02:53
    Od: "Krzysiek" <j...@g...pl>

    > Ale tu o IQ chodzi, a nie literalna interpretacje zapisu.
    Tylko czyje IQ? Czytającego, czy może raczej piszącego?

    Wracając do tematu. U mnie podczas mrozów piec na groszek zżerał prawie 60kg
    groszku na dobę. Jakieś 200m2 do grzania (18st.) + garaż 36m2 (8st.) +
    piwnica 56m2 ogrzewana przez samą kotłownię (bez grzejników). Po regulacji
    pieca i zmianie węgla na krajowy spalanie spadło do 30kg groszku na dobę. W
    sumie i tak dramatycznie dużo. Chyba ogrzewanie gazem wyszłoby taniej, że
    nie wspomnę o wygodzie.

    Pozdr.
    Krzysiek

  • 27. Data: 2010-02-22 17:46:07
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 22 Lut, 18:02, "Krzysiek" <j...@g...pl> wrote:

> [...]
    > sumie i tak dramatycznie dużo. Chyba ogrzewanie gazem wyszłoby taniej, że

    Wszystko zalezy od budynku, jak spalac 30 kg/dobe to masz jakas 1 tone
    na mc. Czyli 800 PLN. Na gaz placilbys 1200 PLN

  • 28. Data: 2010-02-22 17:48:30
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    cinews:hltgti$jp1$1@news.interia.pl...

    > Ja mam w srodku lata jedna ponad trzecia z tego, ciezko byloby mi nagrzac
    > dom na 250 miesiecznie zachowujac jako taki komfort.

    latem gazownia przysyla rachunki co 2 mc. Pozatym, latem rozpalanie
    pieca na wegiel to marnotrastwo wegla.

  • 29. Data: 2010-02-22 18:07:09
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    >Wszystko zalezy od budynku, jak spalac 30 kg/dobe to masz jakas 1 tone
    >na mc. Czyli 800 PLN. Na gaz placilbys 1200 PLN

    Roznie tez bywa z tym weglem.
    Ja w starym mieszkaniu 80m^2 spalalem pewnie ponad 30kg dziennie wegla w
    najwieksze mrozy. Co tam 3000 zl za sezon w domu 200m^2.

    Pozdro.. TK

  • 30. Data: 2010-02-22 18:35:37
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Tylko czyje IQ? Czytającego, czy może raczej piszącego?
    Zadajac to pytanie tez niestety oblales ;-P