  • 1. Data: 2010-09-01 22:39:57
    Temat: Jak tam, palicie juz?
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Uszanowanie

    W domu dzis temp. zeszla do 19 z kawalkiem, na zewnatrz ok. 11C. Robi sie
    tak sobie a to dopiero poczatek wrzesnia. Jutro chyba podgrzeje troche. Jak
    tam u Was?

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2010-09-02 04:12:50
    Temat: Re: Jak tam, palicie juz?
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości
    > Uszanowanie
    >
    > W domu dzis temp. zeszla do 19 z kawalkiem, na zewnatrz ok. 11C. Robi sie
    > tak sobie a to dopiero poczatek wrzesnia. Jutro chyba podgrzeje troche.
    > Jak tam u Was?

    JA już kopcę od piątku.
    Okolice Wrocławia.

  • 3. Data: 2010-09-02 05:29:29
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu>

> [...]
    > W domu dzis temp. zeszla do 19 z kawalkiem, na zewnatrz ok. 11C. Robi sie
    > tak sobie a to dopiero poczatek wrzesnia. Jutro chyba podgrzeje troche.

    Dzisiaj rano 21 w plusie, w ciągu dnia pewnie trochę wiecej. Jeszcze nie
    grzeje, taka temepratura nie zabija:), wystarczy długi gacie założyć i bluzę
    jak komuś zimno.

    Tomasz

  • 4. Data: 2010-09-02 05:31:31
    Od: "Tomek" <a...@i...pl>

    > W domu dzis temp. zeszla do 19 z kawalkiem, na zewnatrz ok. 11C. Robi sie
    > tak sobie a to dopiero poczatek wrzesnia. Jutro chyba podgrzeje troche.
    > Jak tam u Was?

    u mnie w domu 2 dni temu temperatura spadla ponizej 21, odpalilem kociol, na
    razie tylko na noc. Dzis dostawa 4t wegla i rozpoczynam sezon grzewczy -
    pierwszy obiektywny w nowym domu :) Sam jestem ciekaw jak to wyjdzie. Przez
    ostatnie 2 lata mialem srednia 3,5t/rok, ale byly jeszcze luki w ociepleniu,
    brak tynkow itp. Mam nadzieje zejsc do 3t/rok.

    --
    Tomek

  • 5. Data: 2010-09-02 06:21:29
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 2 Wrz, 00:39, "Maniek4" <s...@c...chrl> wrote:
> [...]
    > tak sobie a to dopiero poczatek wrzesnia. Jutro chyba podgrzeje troche. Jak

    Przeciez dopiero wrzesien.
    Na termometrze w reku mam jakies 14 stopni wieczorem. Czyli troche
    zaczyna domek studzic. Narazie wymontuje bypass. Powinno starczyc do
    pazdziernika, jak bedzie coraz gorzej to zalacze podgrzewanie tylko
    powietrza wchodzacego. Grzejniki to na koncu pazdziernika.

  • 6. Data: 2010-09-02 06:43:07
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 02.09.2010 00:39, Maniek4 pisze:
> [...]
    > tak sobie a to dopiero poczatek wrzesnia. Jutro chyba podgrzeje troche. Jak

    Wczoraj rozpaliłem w kominku, ogrzewania podstawowego jeszcze nie
    zamierzam startować bo to (mam nadzieje) przejściowe ochłodzenie - lato
    przecież mamy jeszcze!

  • 7. Data: 2010-09-02 06:44:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

> [...]
    > tak sobie a to dopiero poczatek wrzesnia. Jutro chyba podgrzeje troche. Jak

    19C w domu i grzejesz???

    Rany, jacy ci ludzie teraz delikatni ;->

    A jak się zrobi 23C to włączasz klimatyzację? ;->

  • 8. Data: 2010-09-02 07:00:27
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Stolat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości

    > JA już kopcę od piątku.
    > Okolice Wrocławia.

    Ja jak narazie dzisiaj nad ranem okno dachowe w garderobie i w kotłowni na
    dole zamknąłem, te które były przez lato nonstop uchylonen na 1,5cm.

    Marek

  • 9. Data: 2010-09-02 07:21:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > 19C w domu i grzejesz???
    >
    > Rany, jacy ci ludzie teraz delikatni ;->

    zawsze możesz zamieszkać w kurnej chacie.

    jak zwykle bredzisz :)

  • 10. Data: 2010-09-02 07:52:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.09.2010 09:21, Marek Dyjor pisze:

    > zawsze możesz zamieszkać w kurnej chacie.
    >
    > jak zwykle bredzisz :)

    Jak zwykle wychodzisz na małego, głupiego chujka.