  • 91. Data: 2010-09-07 05:41:25
    Temat: Re: Jak tam, palicie juz?
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    news:89f8d9a7-dfa5-4dcf-a943-fef02abe217a@b34g2000yq
    m.googlegroups.com...
    On 6 Wrz, 21:38, janusz_kk1 <j...@o...pl> wrote:

    > No ja już pisałem, paliłem kilka dni temu i wczoraj w niedzielę,
    > a nie mam jeszcze kompletnego ocieplenia, mam na ścianach 15cm styro i
    > 20cm wełny.

    Czyli dwuwarstwowcy poki co niewiele palili. Odezwijcie sie
    jednowarstwowcy! :)
    pozdr.
    ------------------

    Nie paliłem. Temperatury dziś: wewnątrz 20,2 zewnątrz 2m nad gruntem 15,5
    odczuwalna na dachu 9,8.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 92. Data: 2010-09-07 06:01:10
    Od: "Tomek" <a...@i...pl>

    > Czyli dwuwarstwowcy poki co niewiele palili. Odezwijcie sie
    > jednowarstwowcy! :)

    mieszkam po sasiedzku, wiec temperatury jak u Ciebie. Sciana 1W i przepalam
    w nocy co drugi dzien zeby utrzymac temperature ok 22stC i podgrzac CWU. Tak
    ze spokojnie, bez styro tez daje rade :)

    --
    Tomek

  • 93. Data: 2010-09-07 07:22:53
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości

    > od zapachu pieczonego zgnilego miesa jeszcze nikt nie umarl.
    Może Osadnik i Twój sąsiad to jedna i ta sama osoba? Świat jest mały;)))

    Krzysiek

  • 94. Data: 2010-09-07 08:55:30
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    >
    > Czytajac takie opinie mam wrazenie, ze w Chinach to moze i opiniotworca
    > byl, ale poza Pekin to nosa nie wystawial.
    > Co do PKB, jest to miara wszystkich wyprodukowanych dobr w ciagu roku. Sa
    > dwie podstawowe metody liczenia PKB kosztowa i dochodowa, a pisze to po to
    > zeby uzmyslowic Ci, ze wzrost PKB ma sie nijak do poziomu zycia wszystkich
    > obywateli. By moc co kolwiek powiedziec o kondycji danego kraju potrzeba
    > nieco wiecej danych jak sam PKB. Trzy podstawowe to PKB, poziom inflacji i
    > stopa bezrobocia. Niestety tych danych z Chin sie nie dowiesz.

    Jest jeszcze jedno zafalszowanie. Ile z tego PKB m aprzecietny obywatel, a
    ile zzera moloch pragnacy byc potega militarna, kosmiczna i hooj wie jaka
    jeszcze.

  • 95. Data: 2010-09-07 11:12:59
    Temat: Szczegółowe omówienie problematyki PKB
    Od: Mat <m...@g...com>

    wiadomościnews:i63i5n$g2l$1@news.onet.pl...

  • 96. Data: 2010-09-07 18:26:45
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "Kris" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości

    > Może Osadnik i Twój sąsiad to jedna i ta sama osoba? Świat jest mały;)))

    Hehe, szansa jakas zawsze jest, choc personalnie do osadnika nic nie mam.
    Probuje uswiadomic potencjalnych palaczy jak moga byc odbierani przez reszte
    swiata, a ze sie sie nie podoba to juz trudno.

    Pozdro.. TK

  • 97. Data: 2010-09-07 19:05:13
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Maniek4 napisał:
    > Hehe, szansa jakas zawsze jest, choc personalnie do osadnika nic nie mam.
    > Probuje uswiadomic potencjalnych palaczy jak moga byc odbierani przez reszte
    > swiata, a ze sie sie nie podoba to juz trudno.

    No właśnie to palenie czegokolwiek to prawdziwa zmora...
    Ja na cale szczęście do najbliższego domu mam ok sto metrów i nawet jak
    coś śmierdzącego sobie zapali to do mnie dotrze z tego niewiele.

    No. Ale nie mieszkam jeszcze, to się mogę powymądrzać :-). Mam jednak
    nadzieję jeszcze tej jesieni rozpocząć użytkowanie :-) i wtedy zobaczymy
    jak ten sąsiad [najbliższy] ekologicznie ogrzewa dom.

    Mówił coś, że w tym roku będzie sroooga zima, bo ma całe podwórko
    założone drzewem do palenia - rekreacyjnego - w kominku, bo głównym jego
    źródłem ciepła jest gaz z butli :-D, ale sam przyznaje, że nie uciągnął
    by za długo finansowo na tym gazie.

    pozdr
    robercik-us

  • 98. Data: 2010-09-07 19:29:57
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 7 Wrz, 21:05, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > założone drzewem do palenia - rekreacyjnego - w kominku, bo głównym jego
    > źródłem ciepła jest gaz z butli :-D, ale sam przyznaje, że nie uciągnął

    Ja tez mam full drewna przygotowane, choc zaluje ze dopiero niedawno
    je polupalem i poukladalem (lezy pociete od zeszlej zimy). Moze byc
    mokrawe. Chociaz te polupane ~2 miesiace temu i przelezane pod
    daszkiem palilo sie ostatnio super :)

    W tym roku (drugi grzewczy) mam zamiar palic przede wszystkim w
    kominku (z plaszczem). Wspomagac sie bede pradem. W zeszlym roku
    grzalem tylko pradem, bo drewna nie mialem :) Chyba w koncu zamontuje
    sobie podlicznik na piecyk elektryczny + zaloze licznik ciepla z
    kominka + w koncu termometry na moim 1000l buforze i bede w stanie
    dokladnie ocenic ile mi tej energii potrzeba na ogrzanie chaupki. Te
    dane mi sie przydadza do zakupu pompy ciepla na przyszly sezon
    grzewczy, w koncu ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 99. Data: 2010-09-10 23:52:45
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Sasiad co ma 1W z porothermu pali juz od tygodnia, chyba smieciami bo
    > capi ze szkoda gadac...
    >
    > Jak Wy macie ? :)

    Nie pale jeszcze. Jeszcze zimno nie jest

  • 100. Data: 2010-09-11 20:05:26
    Temat: Re: Ja rzuciłem
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    --