  • 111. Data: 2010-09-14 22:07:29
    Temat: Re: Jak tam, palicie juz?
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    W dniu 2010-09-14 23:48, Maniek4 pisze:
    > Użytkownik "Osadnik"<o...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie co tydzien. :-) Napisalem raz na jakis czas. :-))

    A nuż trafisz na imprezowicza dla którego każda sobota = impreza.

    > No ale gdy zmrok zapada to robi sie ciszej. :-))

    I komary. Ja uciekam do miasta ze wsi o naprawdę brzęczenie słychać
    nawet przy zamkniętych oknach. Tak całe lato od końca maja do początku
    września. Normalnie dzień świra... jesienią łupią drewno, zima jest
    cisza ale względna, bo śnieg dobrze tłumi jazdy rodzinne. Na wiosnę znów
    hałasy z ogródków, dzieciaków drących mordę (niewychowane bachory), i
    tak w kółko. Czasami jakimś zbiegiem okoliczności jest nadzwyczaj cicho
    ale to się zdarza raz dorobku, bo święto wypadło w sobotę, bona ślub
    pojechali, bo żałoba w czyjejś rodzinie. Ni jestem wrażliwy na hałas
    miejski ale na wiejski - tak i to bardzo. mógłbym mieszkać nawet przy
    uczęszczanej drodze czy torowisku bo to hałas powtarzający sie,
    monotonny, codzienny.

    > I trudno na to cos poradzic. Przeciez moze palic weglem.

    Ale po co pali? bo mu CWU potrzebne... rozaiwałem, przekonywałem grochem
    o sciane ze CWU może robić prądem, gazem z butli, przepływowo, w nocy
    zbierać do zbiornika - nic nie dociera, godzina 14, chmura dym bo
    sąsiadka chce pozmywać naczynia...

    > Dwa lata temu moj sasiad zakupil na probe mialu, po ktoryms odpaleniu
    > siedzac wtedy jeszcze na budowie bez szczegolnego uszczelnienia dachu itp.
    > myslalem, ze sie udusze. Na szczescie mial sie nie udal bo polowa w komin
    > polowa do domu i pomysl umarl smiercia naturalna. Teraz pali drzewem i to mi
    > w ogole nie przeszkadza.

    Dobrze ze niektórzy idą po rozum do głowy jeśli go stracą...

    > Ludzie i parapety... Na takie argumenty po prostu mowe odbiera.

    Więc nie dziw sie ze powoli mam ich w poważaniu bo choć wygląda to na
    zasadzie dyskusji z debilami że najpierw sprowadzą cie do swojego
    poziomu a potem przebija doświadczaniem to skoro inni mogą o ja też
    mogę, dlatego nie zal mi moich sasiadów jeśli wrzuce obierki do pieca -
    karalne to nie jest, a że komuś śmierdzi? mi śmierdzi czarne gówno z
    ziemi,i jakby się przyczepić - to jest karane w pewien sposób udowodnij
    że nie palisz tworzyw sztucznych.

  • 112. Data: 2010-09-15 06:53:23
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > wiejski - tak i to bardzo. mógłbym mieszkać nawet przy uczęszczanej drodze
    > czy torowisku bo to hałas powtarzający sie, monotonny, codzienny.

    Jak czytam Twoje posty to sie zastanawiam kto i czym Ciebie przymusił do
    budowy domu w takiej okolicy. Trzeba było wybrać działke taką zebys do
    najblizszeo sasiada miał 200metrów i po problemie. Nie miał byś problemów z
    dzwiękiem kosiarki, stukotem siekier i iprezkami u sasiada. Na komary tez
    bys cos zaradził(podobno went - mech daje rade;))

> [...]
    > jest, a że komuś śmierdzi? mi śmierdzi czarne gówno z ziemi,i jakby się
    > przyczepić - to jest karane w pewien sposób udowodnij że nie palisz

    Wszyscy wg Ciewbie to debile. Ty masz jakies specjalne uprawnienia skoro
    Tobie wolno smrodzić.

    Krzysiek

  • 113. Data: 2010-09-15 11:28:52
    Od: Budyń <b...@g...pl>

> [...]
    > wiejski - tak i to bardzo. mógłbym mieszkać nawet przy uczęszczanej drodze
    > czy torowisku bo to hałas powtarzający sie, monotonny, codzienny.

    zapomniałeś o psach dracych ryja godzinami ;-)

    b.

  • 114. Data: 2010-09-15 18:09:36
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

> [...]
    > jest, a że komuś śmierdzi? mi śmierdzi czarne gówno z ziemi,i jakby się
    > przyczepić - to jest karane w pewien sposób udowodnij że nie palisz

    Prawde mowiac pogubilem sie we wlasnych myslach o tym co piszesz.
    Przeszkadza Ci ryk malych niewychowanych gowniarzy poza miastem a nie
    przeszkadza Ci ryk malych, niewychowanych gowniarzy w miescie na okolicznym
    blokowisku? Tluczenie siekiera i ryk kosiarki ma byc gorszy od przyleglego
    torowiska, autostrady i moze jeszcze lotniska? Swego czasu pomieszkiwalem na
    Saskiej Kepie w stolycy przy rondzie Waszyngtona i jako chlopak z mniejszego
    miasta jedna noc dalem rade w pokoju od ulicy. Poznie na noc nigdy tam nie
    wracalem. Torowisko i tak ruchliwa ulica bedzie chyba gorsza od lotniska a
    dom za miastem to raj. Cale zycie przemieszkalem w miescie i chetnie
    wyprowadzilem sie na jego granice. Wszedobylski beton w postaci kostki
    bruklinowej latem to idealne wrecz wrazenie koguta na patelni jak wyjde
    przed blok a o sasiadach na dole nie wspomne. Prawde mowiac nie rozumiem jak
    moze to byc lepsze od rzadkiego w sumie rabania drewna czy co tygodniowego
    koszenia trawy i tak nie cala dobe przeciez.
    Awersje na dym w srodku dnia scielacy sie po trawie oczywiscie rozumiem, ale
    nie mozesz wymagac zeby ktos grzal wode drozej jak moze taniej, choc sam
    szczesliwy nie jestem jak ten od palenia gowna tez pali nawet weglem.
    No nic, w sumie ciekawe masz podejscie do zycia ale mysle, ze na dluzsza
    mete dosc meczace i frustrujace. Jak powiedzial kiedys moj przyjaciel
    psycholog kliniczny i praktykujacy, wziety terapeuta, nie warto zwracac
    uwagi na nieistotne szczegoly a z rzeczami na ktore nie ma sie wplywu a
    ktore pzynosi zycie po prostu sie godzic. Inaczej "bija" prosto w nas.

    Pozdro.. TK

  • 115. Data: 2010-09-16 16:13:29
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    W dniu 2010-09-15 08:53, Kris pisze:

> [...]
    > problemów z dzwiękiem kosiarki, stukotem siekier i iprezkami u sasiada.
    > Na komary tez bys cos zaradził(podobno went - mech daje rade;))

    Siekiery to nie problem chodzi o piły elektryczne (krajzegi) zasuwające
    cały dzień ;) to tak na marginesie. A co mnie sprowadziło? rodzina, a ze
    rodziny się nie wybiera...

    > Wszyscy wg Ciewbie to debile. Ty masz jakies specjalne uprawnienia skoro
    > Tobie wolno smrodzić.

    Poczekaj, dlaczego innym wolno smrodzić a mi nie?

  • 116. Data: 2010-09-16 17:52:23
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 16 Wrz, 18:13, Osadnik <o...@w...pl> wrote:

    > Siekiery to nie problem chodzi o piły elektryczne (krajzegi) zasuwające
    > cały dzień ;) to tak na marginesie. A co mnie sprowadziło? rodzina, a ze
    > rodziny się nie wybiera...

    Kup sobie porzadne okna i problem zniknie. Ja przy zamknietych oknach
    nie slysze deszczu, burzy, przejezdzajacych obok samochodow, koszacego
    podkaszarka ogrodka sasiada, kompletnie NIC :) Jestem super mile
    zaskoczony moimi okienkami - szklenie mam p4 czyli defacto 3 szyby,
    maja lepsze wspolczynniki dzwiekochlonnosci (czy czego tam) niz
    "zwykly" dwuszybowy wklad i to naprawde slychac (a raczej nie-
    slychac) :-) Swoje tez pewnie robi 20cm styro na elewacji i 25cm welny
    w dachu. Jak sie pozamykam to mozesz pod oknem drzec ryja na calego a
    w domu cicho.. Do tego wentylacja mechaniczna z reku i mam w domu
    swiety spokoj!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.