  • 71. Data: 2010-09-06 08:44:46
    Temat: Re: Jak tam, palicie juz?
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 5 Wrz, 20:55, "Maniek4" <s...@c...chrl> wrote:
    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości

    > Chiny raczej nie startuja z poziomu Niemiec a w wiekszosci kraju ciagle
    > panuje dziewietnasty wiek. Intryguja mnie natomiast Indie, czym to zalewaja
    > swiat?

    Co mi sie wydaje ze w Chinach nie byles a to co przez kołchoznik
    slyszales to bujda na resorach. Poszukaj w necie jaki maja PKB. To co
    slyszysz ze XIX wiek to raczej u Nas jest w bylych PGR gdzie swiatlo i
    wode odlaczyli w latach 90 jak rachunkow nie regulowali.

    Pozdr

  • 72. Data: 2010-09-06 09:36:26
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości

    > Co prawda snieg pewnie pada rzadziej jak zyski z inwestycji, ale
    > odsniezanie grzaniem mi osobiscie nie bardzo sie podoba. Ostatniej zimy w
    > moich rejonach tj. mazowieckie snieg potrafil padac calymi dniami. Inna
    > sprawa, ze wtedy slonca i tak nie ma, wiec i pozytku z instalacji tez. No
    > ale stopic 30cm sniegu przy -20 i nizej tanie nie bedzie.

    Nawet gdyby bylo -2 to tanio nie bedzie, ba i przy dodatnich jest to klopt.

  • 73. Data: 2010-09-06 09:37:24
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    >
    > Chiny raczej nie startuja z poziomu Niemiec a w wiekszosci kraju ciagle
    > panuje dziewietnasty wiek. Intryguja mnie natomiast Indie, czym to

    Indie sa nastepne w kolejce w stawaniou sie fabryka swiata, jeszcze to
    potrwa chwile.

  • 74. Data: 2010-09-06 09:42:19
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    >slyszysz ze XIX wiek to raczej u Nas jest w bylych PGR gdzie swiatlo i
    >wode odlaczyli w latach 90 jak rachunkow nie regulowali.

    Byles w chinach? Poza szanghajem, pekinem i paroma innymi pokazowymi
    miejscowosciami?

    PKB - polska
    PKB (PPP) (2009) na osobę 18 072 USD

    Chiny
    PKB (PPP) (2008) na osobę 5870 USD

    Za wikipedia.

    Jakies pytania?

  • 75. Data: 2010-09-06 10:37:51
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

> [...]
    .googlegroups.com...

    > Byles w chinach? Poza szanghajem, pekinem i paroma innymi pokazowymi

    Ja byłem miesiąc w Chinach i półtora w Indiach.

    PKB na głowę może niewielki, ale tych głów jest tam 30 razy tyle co Polaków.
    Więc 5870x30 otrzymujemy 176 100. W dodatku nasz wzrost PKB jest kilka razy
    mniejszy od ich. Ilość środków produkcji, technologii i potencjału jest tam
    olbrzymia. Brak socjalu, brak ZUS i budząca się chciwość niesamowicie
    napędza koniunkturę.
    I w dodatku są się rozmnażać na potęgę.

    Wnioski wyciągnij sam.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 76. Data: 2010-09-06 10:39:05
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości

    > Indie sa nastepne w kolejce w stawaniou sie fabryka swiata, jeszcze to
    > potrwa chwile.

    Zaczęło się.

    10 lat temu jedyne samochody na ulicach były w technologii i stylu lat
    50-tych. O ile wiem ze słyszenia, to wpuścili już konkurencję i zaczynają
    się ostro bogacić.

  • 77. Data: 2010-09-06 10:42:59
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości

    > Bo?

    > A to juz tylko Twoje chciejstwo jest. Nikt nie bedzie czekal az sie to
    > stanie.

    Czekanie się skończyło. To się JUŻ dzieje.
    Byłem w tym tygodniu we Frankfurcie nad Menem. Spróbowałem policzyć stosunek
    białych, do niebiałych osób na głównych ulicach. Wyszło mi prawie 50%
    niebiałych.

  • 78. Data: 2010-09-06 11:03:27
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > PKB na głowę może niewielki, ale tych głów jest tam 30 razy tyle co
    > Polaków.

    Ach rozumiem, o rozwoju cywilizacyjnym decyduje PKB ogolnie nie na glowe.

    > Wnioski wyciągnij sam.

    Nie mam wiecej pytan.

  • 79. Data: 2010-09-06 11:05:40
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Zaczęło się.
    >
    > 10 lat temu jedyne samochody na ulicach były w technologii i stylu lat
    > 50-tych. O ile wiem ze słyszenia, to wpuścili już konkurencję i zaczynają
    > się ostro bogacić.

    Tak, paru chlopkow ma wieksza kase. Do fabryki swiata jeszcze im troche
    potrzeba.

  • 80. Data: 2010-09-06 11:07:39
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > Byłem w tym tygodniu we Frankfurcie nad Menem. Spróbowałem policzyć
    > stosunek białych, do niebiałych osób na głównych ulicach. Wyszło mi prawie

    Ranyboskie, 40mln niemcow to nie niemcy - ludzie, trza jakis mur na granicy
    postawic!!!jedenascie

    Chopie, jak widze takie "doswiadczenia" to mi wszystkie czuonki opadajom.