  • 101. Data: 2013-09-27 16:19:45
    Temat: Re: Jak u Was z grzaniem we wrzesniu?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 września 2013 16:17:53 UTC+2 użytkownik Borys Pogoreło napisał:
    > Ile razy jeszcze trzeba ci będzie tłumaczyć zasadę działania specjalnych
    > pieców do spalania śmieci?
    Sie wtrace:
    Dyskusja nie dotyczy zasady spalania w takich piecach tylko tego czy śmieci sa
    kaloryczne czy nie.
    A nie powiesz przeciez ze ze spalenia worka PETów nie usyskasz zadnej energi.

  • 102. Data: 2013-09-27 16:42:37
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości

    > "Adam" wrote in message
    ps.com...

    > Czesc Adam,
    >
    > Miałem się nie czepiać, ale nie daje mi to spokoju ;)
    > Skoro w podłogi idzie Ci temp. 23 stopnie... to z ilu do ilu
    > to podgrzewa Twoje pomieszczenia ? Z 19 na 20 ?

    W lato 20 to chlodno, ale gdy te 20 jest skutkiem ogrzewania subiektywnie
    jest mi cieplo, nie wiem jak Tobie.

  • 103. Data: 2013-09-27 20:16:29
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > Ile razy jeszcze trzeba ci będzie tłumaczyć zasadę działania
    > specjalnych
    > pieców do spalania śmieci?

    A ileż to razy mi tłumaczyłeś?
    Chyba mnie z kimś pomyliłeś :)

  • 104. Data: 2013-09-27 22:16:38
    Od: p...@t...pl

    W dniu piątek, 27 września 2013 10:17:43 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

    > W ustawie? Co konkretnie z tego co Ci doskwiera narzuca ustawa?
    >

    > Pozdrawiam
    >
    > Ergie

    Choćby to, że za niewykonaną usługę łaskawie opłaty nie pobiorą. Moje śmieci w końcu
    sam wywiozłem. Na to się nie godziłem. Zniósłbym ograniczenia odnośnie wywozu odpadów
    trudnych, a właściwie zakazałbym takich ograniczeń. W końcu nakazałbym realny odbiór
    śmieci z posesji, a więc standardowo 2 x mc. Inaczej mamy smród, gryzonie i nowy
    śmietnik w pobliskim lesie. W końcu nakazałbym zaopatrzenie gospodarstwa w pojemniki,
    a nie w woreczki. To być może się zmieni za jakiś czas.
    Dodam że teraz gdy mamy wyznaczony termin to pełny pojemnik potrafi stać pod bramą
    dwa dni, bo oni chyba mają inną rozpiskę :). Jestem ciekaw kogo obciążą jego kosztem
    gdy nagle zniknie któregoś dnia?

  • 105. Data: 2013-09-27 23:29:10
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 26 września 2013 10:37:01 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > Worki sie targaja? To kup sobie mocniejsze jak ci Kris radzi.

    I po to odbiór śmieci podrożał aby trzeba było dokupować?

    Postępy postępów...

  • 106. Data: 2013-09-27 23:33:32
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 26 września 2013 10:47:09 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Po co ma 10zł wydawać;)
    >
    > Niech podjedzie do firmy odbierającej odpady i dadzą mu worków ile potrzebuje.

    No i pewnie dadzą mu takie same felerne.
    I gdzie tu ekologia jak się okaże że po 4 sztuki smieci pakuje sie w jeden worek...

    Przypominam że cała ta kołomyja ze śmieciami powinna sprawić że będzie lepiej.
    I niestety wygląda na to że nie zawsze tak jest.

    Jakis czas temu u mnie w gminie zaczęto sortować smieci.
    Zeby ludzi przyzwyczaić, oswoić z ideą.
    Pierwszy skandal wybuchł jak się okazało że kolorowe i białe szkło było zabierane
    jednym samochodem i sypane na tą samą przyczepę.
    Drugi skandal był jak wyszło na jaw że potem jeździli dwa razy i sypali te zebrane
    szkło do jednego wagonu.

    I teraz pewnie jest podobnie. Tylko bzdur jeszcze nie poujawniano.

  • 107. Data: 2013-09-27 23:51:44
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 27 września 2013 23:29:10 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:

    > I po to odbiór śmieci podrożał aby trzeba było dokupować?

    U mnie stanial o polowe :) Placilem 35 pln, place 16 pln i odbieraja te smieci
    2 x czesciej. Moznaby wiec powiedziec, ze potanial ponad 4-ro krotnie :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 108. Data: 2013-09-28 09:15:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 września 2013 23:33:32 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:

    > No i pewnie dadzą mu takie same felerne.
    > I gdzie tu ekologia jak się okaże że po 4 sztuki smieci pakuje sie w jeden
    >worek...
    Wg ustawy nie maja obowiązku dawać żadnych. Tam gdzie daja jakiekolwiek to dobra wola
    gminy. U nas dają, u księdza Adama;) nie dają jak czytam. Zakup worków to grosze
    więc nie wiem o co kopie kruszyć

    > Przypominam że cała ta kołomyja ze śmieciami powinna sprawić że będzie lepiej.
    I np u nas jest lepiej. Sporo taniej i odbieraja wszystko.

    > Pierwszy skandal wybuchł jak się okazało że kolorowe i białe szkło było >zabierane
    jednym samochodem i sypane na tą samą przyczepę.
    Bo to idiotyzm szkło na kolory dzielić. U nas jest podział na 3 frakcje:
    1:szkła
    2:plastyk papier, opakowania wielomateriałowe
    3: tzw niesortowalne
    Możesz segregować w worki swoje czy dostarczone przez gmine, można mieć swoje
    pojemniki(tylko takie żeby do smieciarek pasowały co oczywiste)
    Ale jak czytam to podobno we Wrocławiu jakies idiotyzmy wymyślili 7 frakcji, butelki
    bez korków naklejek itp. Ale to lokalne idityzmy lokalnych urzedasów.

  • 109. Data: 2013-09-28 09:16:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 września 2013 23:51:44 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > U mnie stanial o polowe :) Placilem 35 pln, place 16 pln i odbieraja te smieci
    >
    > 2 x czesciej. Moznaby wiec powiedziec, ze potanial ponad 4-ro krotnie :-)
    25zł miesięcznie za odbiór WSZYSTKICH śmieci od 3 osobowej rodziny to symboliczna
    opłata

  • 110. Data: 2013-09-28 10:19:51
    Od: p...@t...pl

    W dniu sobota, 28 września 2013 09:16:58 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > 25zł miesięcznie za odbiór WSZYSTKICH śmieci od 3 osobowej rodziny to symboliczna
    opłata

    U mnie lekko zdrożało, ale godziliśmy się na to, bo obiecywano pojemniki, a nie
    worki. Żeby jakoś ogarnąć to wszystko już wydałem kasę na następne kubły. I słowo
    "Wszystkich" jest tu bardzo istotne. Określoną grupę śmieci/odpadów należy dowieźć
    samodzielnie do gminnego punktu. Niektórzy sąsiedzi nawet samochodu nie mają. Ich
    problem można pewnie będzie znaleźć w lesie, albo już tam leży.