  • 11. Data: 2013-09-23 09:26:48
    Temat: Re: Jak u Was z grzaniem we wrzesniu?
    Od: <m...@g...com>

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:l1nl7j$ft0$1@speranza.aioe.org...
    > całe słońce jakie uzyskuję idzie w grzanie. Gazu nie włączyłem jeszcze.

    Tak samo u mnie. Wczoraj w podłogę mimo zachmurzenia weszło z solarów prawie
    9kWh.

  • 12. Data: 2013-09-23 10:53:20
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 22 Sep 2013 23:01:13 +0200, Aleksander

    > No ja przelalam w piecu... śmieciuch, który zasila
    > centralne grawitacyjne.

    Ja też ze 3 razy już dałem do pieca. Inna sprawa, że właśnie przerabiam
    swojego śmierdziela na palenie od góry żeby mniej kopcić.

    --
    Pozdor Myjk

  • 13. Data: 2013-09-23 11:58:21
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > Ja też ze 3 razy już dałem do pieca. Inna sprawa, że właśnie przerabiam
    > swojego śmierdziela na palenie od góry żeby mniej kopcić.

    Gratuluje postawy - szkoda ze moj sasiad jest niereformowalny.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 14. Data: 2013-09-23 14:01:50
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 23 Sep 2013 11:58:21 +0200, Marek

    > Gratuluje postawy - szkoda ze moj sasiad jest niereformowalny.

    Sporo osób o tym nie wie. Ale faktycznie pewna część, nawet jak o tym w
    końcu usłyszy, to ma to w nosie. Ale trudno się spodziewać zrozumienia po
    ludziach którzy sami siebie trują paląc w domowych piecach śmieciami. Choć
    mam nadzieję, że w tym roku się już poprawi (na fali ustawy smieciowej).

    --
    Pozdor Myjk

  • 15. Data: 2013-09-23 14:49:46
    Od: "Marcin W." <m...@w...org>

> [...]
    >
    > mam nadzieję, że w tym roku się już poprawi (na fali ustawy smieciowej).

    Tutaj akurat za dużego związku nie widzę. I tak za jakieś śmieci się płaciło - raczej
    wielkich problemów z zabraniem dodatkowego worka śmieci nie było.
    Taki woreczek foliowy, czy butelka wrzucona do "śmieciucha" zawsze da jakieś ciepło -
    na które już pieniędzy wydawać nie trzeba. Pomimo ogólnego wzrostu poziomu życia
    nadal cześć społeczeństwa będzie w ten sposób oszczędzała...

    Pzdr.
    MW

  • 16. Data: 2013-09-23 15:24:32
    Od: a...@g...com

    > swojego śmierdziela na palenie od góry żeby mniej kopcić.
    > Pozdor Myjk
    to masz tego cudaka takiego gorno dolnego?
    ja mam typowego gorniaka i ciagle mysle ze zrobilem blad. trzeba bylo brac
    dolniaka....
    moze rozwaz przerobe na dolny?
    siak czy owak powodzenia.

  • 17. Data: 2013-09-23 15:26:16
    Od: a...@g...com

    > Gratuluje postawy - szkoda ze moj sasiad jest niereformowalny.
    wsadz mu kartke cos w desen: google> "ekonomiczne spalanie wegla kamiennego" powinien
    mu wyskoczyc superwatek, co to wszyscy wiedza jaki....
    podpisz moze jakos - organizacja zielone miasto czy cos...
    moze poczyta... a zazacz ile moze zaoszczedzic....

  • 18. Data: 2013-09-23 15:27:21
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Sep 2013 21:47:00 +0200, Maniek4 napisał(a):

    > Tak sobie patrze na termometr od paru dni i powiem szczerze, ze dobre
    > samopoczucie maleje z kazdym dniem. Prognozy jakos tez
    > malooptymistyczne, wiec od jutra pewnie trzeba bedzie przestawic
    > sterownik na grzanie.

    U mnie w nocy regularnie jest 7-8 stopni, ale w domu bez grzania utrzymuje
    sie 19,5-20,5. Wieczorami przepalam w kominku (nietekstylnym) i wtedy robi
    sie superkomfortowe 22 st. :) Ale nie pale codziennie, tylko jak sie
    wyjatkowo ochladza albo siapi deszcz.
    Z odpalaniem kotla CO pewnie uda sie wytrzymac jeszcze z miesiac.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 19. Data: 2013-09-23 15:30:06
    Od: a...@g...com

> [...]
    - na które już pieniędzy wydawać nie trzeba. Pomimo ogólnego wzrostu poziomu życia
    nadal cześć społeczeństwa będzie w ten sposób oszczędzała...

    niestety masz racje i to na bank. cwiczone. widze z rowerka z takiej goreczki co sie
    dzieje.....
    po 18 nie wylaz z domu!!! zapomnij o bieganiu czy takim czyms.... raczycho na
    zawolanie...
    wq. sie tak ze chcialem zapodac poradnik jak palic smieciami z minimalizacja szkod,
    skoro juz ciule pala to niech to robia jakos z glowa...
    no i z zaznaczeniem ze to sie NIE oplaca szczegonie teraz. zabite kominy i piece
    skutecznie zabieraja zyski z energii...., co jakis czas widze akcje typu pozar
    komina!
    ale NIE przegadasz

  • 20. Data: 2013-09-23 16:11:43
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Maniek4" <r...@s...won> wrote in message
    > Uszanowanie.
    >
    > Tak sobie patrze na termometr od paru dni i powiem szczerze, ze dobre

    Ja nie grzeję jeszcze.