  • 21. Data: 2013-09-23 16:15:23
    Temat: Re: Jak u Was z grzaniem we wrzesniu?
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Maniek4" <r...@s...won> wrote in message
    news:l1nhv4$p4u$2@usenet.news.interia.pl...

    > Hehe
    > Kris Ty zlosliwcze. :-)

    To ja też złośliwością się podzielę :-)
    I grać z żoną w watykańską ruletkę hahaha :-)

  • 22. Data: 2013-09-23 16:20:33
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@l...pl> napisał w wiadomości
    > I grać z żoną w watykańską ruletkę hahaha :-)

    własciwie w obecnych czasach to sie nazywa budować swój własny system
    emerytalny :-)

    b.

  • 23. Data: 2013-09-23 16:28:26
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Budyń" <b...@r...pl> wrote in message

    > własciwie w obecnych czasach to sie nazywa budować swój własny system
    > emerytalny :-)

    I tak uciekną za granicę i na zus płacić w Polsce nie będą. A liczyć, że
    będą rodzicó urzymywać jest trudno. Zwykle jest odwrotnie :-)

  • 24. Data: 2013-09-23 16:30:59
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-23 16:20, Budy pisze:
    > U?ytkownik "kiki" <s...@l...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >

    > w?asciwie w obecnych czasach to sie nazywa budowa? sw?j w?asny system
    > emerytalny :-)

    Pierdoly opowiadaja i tyle.

    Pozdro.. TK

  • 25. Data: 2013-09-23 16:33:45
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-23 16:11, kiki pisze:

    > "Maniek4" <r...@s...won> wrote in message

    > Ja nie grzeję jeszcze.

    Twardziel hehe.
    Bedziesz moze jak jeden taki idiota grupowy pisal, ze 16C to przeciez
    normalna temperatura? :-)

    Pozdro.. TK

  • 26. Data: 2013-09-23 16:37:22
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    > Twardziel hehe.
    > Bedziesz moze jak jeden taki idiota grupowy pisal, ze 16C to przeciez
    > normalna temperatura? :-)

    Ale ja mam w pokojach 22 stopnie. W nocy spada do 20. Jednak przez lata
    udało się docieplić na tyle, że dom się jeszcze nie chłodzi przez noc, a w
    dzień jest ciepło i słońce świeci

  • 27. Data: 2013-09-23 16:44:42
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-23 16:37, kiki pisze:

    > Ale ja mam w pokojach 22 stopnie. W nocy spada do 20. Jednak przez lata
    > udało się docieplić na tyle, że dom się jeszcze nie chłodzi przez noc, a
    > w dzień jest ciepło i słońce świeci

    No u mnie slonca brak, stad te spadki.

    Pozdro.. TK

  • 28. Data: 2013-09-23 16:45:22
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    > I tak uciekną za granicę i na zus płacić w Polsce nie będą. A liczyć, że
    > będą rodzicó urzymywać jest trudno. Zwykle jest odwrotnie :-)

    jasne ze niczego nie mozna byc pewnym - ale na to bedzie na starosc moge
    wpłynąć dzis poprzez wychowanie dzieci i ich ilość :)

    b.

  • 29. Data: 2013-09-23 16:54:38
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 22.09.2013 21:47, Maniek4 wrote:
    > Uszanowanie.
    >
    > Tak sobie patrze na termometr od paru dni i powiem szczerze, ze dobre
    > samopoczucie maleje z kazdym dniem. Prognozy jakos tez
    > malooptymistyczne, wiec od jutra pewnie trzeba bedzie przestawic
    > sterownik na grzanie.
    >
    > Pozdro.. TK
    Juz pare razy w kominku przepalilem. Od razu inaczej w domku.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 30. Data: 2013-09-23 19:10:34
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 23 Sep 2013 06:24:32 -0700 (PDT), a...@g...com

    > to masz tego cudaka takiego gorno dolnego?

    Mam zwykłego górniaka, i do tego Zębca SKW (sic!) -- a więc konstrukcja
    toporna do bólu i niezbyt przemyślana. Właśnie testuję podajnik powietrza
    wtórnego na różne parametry. Przed chwilą wróciłem z instalacji miarkownika
    na zalanej instalacji. Poczułem się niczym Jack Dawson jak uciekał ze swoją
    ukochaną z zalewanego przez wodę dolnego pokładu Titanica. :D Ja miałem
    tylko nieco łatwiej, bo woda miała +30 stopni i nie musiałem używać
    siekiery do ucieczki. ;))

    --
    Pozdor Myjk