  • 1. Data: 2009-05-17 08:50:20
    Temat: Jak usunąć korę z modrzewiowych pniaków?
    Od: mk <d...@t...pl>

    Witam
    Mam kilka kawałków dł. 1m z modrzewia, chciałbym je wykorzystać w domu,
    jednak wcześniej muszę usunąć z nich korę.
    Jak to zrobić domowym sposobem?
    Pdr. Mariusz

  • 2. Data: 2009-05-17 09:09:44
    Temat: Re: Jak usunąć korę z modrzewiowych pniaków?
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "mk" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Mam kilka kawałków dł. 1m z modrzewia, chciałbym je wykorzystać w domu,
    > jednak wcześniej muszę usunąć z nich korę.
    > Jak to zrobić domowym sposobem?

    Z reguły korę usuwa się ośnikiem - z tym,
    że jezeli jest to faktycznie 1 m, to wypadało by to
    w czymś zamocować.

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2009-05-17 16:30:02
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "mk" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
    > jednak wcześniej muszę usunąć z nich korę.
    > Jak to zrobić domowym sposobem?

    Myjka ciśnieniowa. Mocna myjka ciśnieniowa :)
    Wojtek
    --
    Nie każde piwo to Żywiec!
    .... Na szczęście :)

  • 4. Data: 2009-05-18 06:59:27
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > Mam kilka kawałków dł. 1m z modrzewia, chciałbym je wykorzystać w domu,
    > jednak wcześniej muszę usunąć z nich korę.

    Ja ostatnio usuwałem kore z kilkunastu pniaków modrzewiowych. Pniak kładłem
    na ziemi i szpadlem, lub łopatom zrywałem z niego kore
    Są do tego celu specjalne osniki ale nie chjciało mi się jeźdzć po sklepach
    i szukac. szpadlem było ok.

    Krzysiek

  • 5. Data: 2009-05-18 22:13:05
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>