  • 11. Data: 2010-03-24 09:34:32
    Temat: Re: Jak usunac slady z dlugopisu z mebli skorzanych?
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl>

    > odbarwi. Czym to mozna usunac?
    >
    > pozdrawiam

    Spóbuj jakimś tłustym kremem
    do pielegnacji skóry twarzy.
    Zostaw ten krem położony grubszą warstwą na jakiś czas
    Ścieraj dość mocno papierowymi ręcznikami.

    Daj znać czy choć trochę pomogło

    Artur Dębski
    http://blogit.one.pl

  • 12. Data: 2010-03-24 09:54:26
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Czytam odpowiedzi i się załamuję.
    Może jeszcze kocim łajnem każą smarować.
    Żeby plama zeszła, to trzeba użyć czegoć, co rozpuszcza tusz z tego
    długopisu.
    Zrób sobie próbę długopisem na podobnym materiale i próbuj kolejno:
    spirytus, jak nie działa (a powinien) to rozpuszczalnik nitro, aceton,
    ksylen itd, itp. Eksperymentowanie z kremem Nivea skończy się wymianą mebli.
    Jacek

  • 13. Data: 2010-03-24 09:58:00
    Od: Theli <p...@w...pl>

    Jacek pisze:
> [...]
    > ksylen itd, itp. Eksperymentowanie z kremem Nivea skończy się wymianą mebli.

    A co takiego niebezpiecznego jest w kremie Nivea?

    th

    --
    http://nitkowo.bloog.pl

  • 14. Data: 2010-03-24 10:06:22
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Theli" <p...@w...pl> wrote in message

    > A co takiego niebezpiecznego jest w kremie Nivea?
    >
    > th

    Plam z tłuszczu już nie da się usunąć.

  • 15. Data: 2010-03-24 10:07:25
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Maseł" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    oznan.pl...

    > A ile trzeba wypic, zeby przestaly przeszkadzac te slady?
    >
    > Pozdro
    >
    > Maseł

    Nie jestem alkoholikiem.

  • 16. Data: 2010-03-24 10:50:48
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    W samym kremie nic. Ale zapaćkanie plamy z długopisu dodatkowo kremem na
    pewno nie ułatwi jej usunięcia. Eksperymentowanie na cudzych meblach przez
    durne rady na grupie też niebezpieczne nie jest, bo przecież nie moje meble,
    nie mój cyrk i nie moje małpy.
    Jacek
    PS
    nie wiem - nie piszę

  • 17. Data: 2010-03-24 10:51:47
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl>

    > ksylen itd, itp. Eksperymentowanie z kremem Nivea skończy się wymianą
    > mebli.
    > Jacek

    Wymianą mebli zaowocuje właśnie eksperymentowanie
    z wszelkimi rozpuszczalnikami i odplamiaczami.

    Jak na razie krem pomógł mi w kilku przypadkach w których
    użycie jakiegokolwiek rozpuszczalnika (proponujesz nitro ???!!! o
    zgrozo!!! )
    skończyło by się uszkodzeniem powierzchni/odbarwieniem powierzchni /utratą
    faktury powierzchni.

    Przecież krem do skóry twarzy nie może być tak "zjadliwy" względem
    skóry mebli poza tym mebli przecież nie robi się z powierzchnią
    w rodzaju "nubuk" czy skórzany Korzuch z włosiem do wewnątrz
    gdzie kilka posiedzeń na takim fotelu/kanapie/narożniku
    i pozostałyby ciemne plamy od łokci i "czterech liter"

    Artur Dębski
    http://blogit.one.pl

  • 18. Data: 2010-03-24 11:04:19
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    Jacek pisze:
> [...]
    > durne rady na grupie też niebezpieczne nie jest, bo przecież nie moje meble,

    Czyściłam na jasnych meblach skórzanych (écru), zabrudzenia mleczkiem
    Nivea, ładnie zeszło, nie było śladów. wiem, co piszę - z doświadczenia.
    A na długopis - spirytus.
    --
    Basia

  • 19. Data: 2010-03-24 19:42:55
    Od: viverte <v...@o...pl>

    W dniu 2010-03-24 07:20, majer pisze:
> [...]
    > Pytanie jak w temacie. Srodkami do czyszczenia skory nie schodzi, woda z
    > mydlem tez nie. Boje sie stosowac rozpuszczalnikow w obawie ze skora sie

    może Ludwik ?
    W przypadku ciuchów zawsze mi pomaga, ze skórą nie próbowałam

  • 20. Data: 2010-03-24 21:01:29
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    Użytkownik "majer" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pytanie jak w temacie. Srodkami do czyszczenia skory nie schodzi, woda z
    > mydlem tez nie. Boje sie stosowac rozpuszczalnikow w obawie ze skora sie

    Ja do zmywania wszlkich dlugopisowych sladów używam takich nawilżonych
    chusteczek dla niemowlakow.

    4972 (20100324) __________