  • 21. Data: 2010-03-25 23:41:57
    Temat: Re: Jak usunac slady z dlugopisu z mebli skorzanych?
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    On 2010-03-24 11:07, Panslavista wrote:
    > Nie jestem alkoholikiem.

    To co innego niz alkohol zezarlo ci poczucie humoru?

    Pozdro

    Maseł

    P.S.
    Lata 50. Prelekcja w kołchozie na temat alkoholizmu. Prelegent:
    - Towarzysze kołchoźnicy! Alkoholizm to straszliwa choroba społeczna. Od
    alkoholików odchodzą żony.
    Nagle prelegentowi przerywa głos z sali:
    - Towarzyszu prelegencie, mam pytanie techniczne: Ile trzeba wypić?