  • 1. Data: 2009-08-20 12:09:32
    Temat: Jak wcisnąć fugę między starą cegłę ?
    Od: "marek" <m...@m...ma>

    Witam, mam przyklejone pocięte płytki ceglane

    zrobiłem próbkę fugi (gotowa zaprawa tynkarska cem-wapienna z odrobiną
    barwnika beżowego) i widzę że wciskanie jej to mordęga, próbowałem wsadzić
    to do pistoletu w tubie po kleju montażowym ale wyszła katastrofa -
    wystrzeliłem prawie całą zawartość wody i pozostał wewnątrz suchy słup
    betonowy

    Może ktoś mi coś doradzi

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-08-20 12:11:10
    Temat: Re: Jak wcisnąć fugę między starą cegłę ?
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    kielnia do fugowania..
    S.

  • 3. Data: 2009-08-20 13:23:09
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    marek napisal:
    > Może ktoś mi coś doradzi

    http://www.alejahandlowa.pl/tr/produkt/kielnia-do-fu
    g-6-mm-kaufmann-warszawa_3094893.html

    i duzo cierpliwosci :0
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 4. Data: 2009-08-20 17:35:30
    Od: artstone artstone <j...@g...com>

    On 20 Sie, 15:23, Jacek_P <L...@c...edu.pl> wrote:
> [...]

    zaprawe rozrabiasz do konsystencji gestoplastycznej - nabierasz na
    pace najlepiej metalowa - przystawiasz do spoiny i wciszkasz fugowka
    (obrazowo - wygiety plaskownik szer.ok 10mm z raczka) przesuwajac od
    prawej do lewej dokladajac do tego co juz wcisnales :-)

    Nie moze byc za mokra bo bedzie brudzic cegle. Jak w miare rowno
    upchniesz nawet z lekkim zapasem to ladny efekt daje delikatne
    wyskrobanie spoiny na 1-2 mm kiedy zacznie wiazac...potem na koniec
    omiesc wszystko pedzlem lub zmiotka i po zabawie ;-)

  • 5. Data: 2015-04-26 17:12:53
    Od: s...@s...pl

    FUGOWNICĄ
    Różne kolory fug do wyboru na www.stara-cegla.pl

  • 6. Data: 2015-04-27 16:36:46
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-04-26 o 17:12, s...@s...pl pisze:
    > FUGOWNICĄ
    > Różne kolory fug do wyboru na www.stara-cegla.pl

    Osobiście odradzam Ci tą firmę. Zamiast fug, wciskają ludziom kit i
    posuwają się do złych praktyk marketingowych, nie szanując swoich,
    potencjalnych klientów.