  • 21. Data: 2009-07-14 11:32:39
    Temat: Re: Jak wykończyć narożnik flizówką
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    bolekprostousty pisze:

    > gdybym nie miał problemu to nie pisałbym tego postu.Problem mój zawiera sie
    > w moim pytaniu.Jesteśmy przecież na pl.misc.budowanie.Kto się na czymś zna
    > pomaga rozwiazac problem.

    Wspomniałem już... jakbyś napisał po polsku, albo...skoro używasz
    jakichś zaściankowych terminów, to może daj link do zdjęcia...
    Wybacz, ale nie wszyscy w naszym blisko czterdziestomilionowym kraju
    używają 'krakowskich' określeń.

    Napisał Ci już Maniek, że można się na glazurnictwie znać, czy na
    budowaniu znać, czy też nie znać, ale jak się nie wie, co to 'flizówka',
    to nikt Ci nie odpowie na... może banalne pytanie.

    Co to jest 'flizówka' wcale nie jest takie oczywiste...

    pozdr
    robercik-us

  • 22. Data: 2009-07-14 11:44:05
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 14 Lip, 13:32, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > to nikt Ci nie odpowie na... może banalne pytanie.
    >
    > Co to jest 'flizówka' wcale nie jest takie oczywiste...

    ponieważ bolekkrzywousty nie potrafi powiedzieć o co chodzi to załóżmy
    że flizówka to to:
    http://www.budujesz.pl/produkt/2548?utm_source=nokau
    t.pl&utm_medium=cpc&utm_campaign=2009-07&utm_content
    =2548

    ;-)

  • 23. Data: 2009-07-14 16:23:30
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 13 Jul 2009 21:55:37 +0200, kiki napisał(a):

    > No dobra ale powiedz mi czemu wy mówicie "na pole" ? :-)

    A gdzie miałbym z dworu wychodzić? Co innego, jak się w czworakach mieszka,
    to wtedy na dwór, istotnie.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 24. Data: 2009-07-15 00:41:25
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    >że flizówka to to:
    >http://www.budujesz.pl/produkt/2548?utm_source=noka
    ut.pl&utm_medium=cpc&utm_campaign=2009-07&utm_conten

    Na naszej wschodniej wsi nazywa sie to listwa wykonczeniowa lub profil
    wykonczeniowy, pozniej podaje sie ksztalt oraz material z jakiego jest
    wykonany. Oczywiscie PCV to juz zdecydowanie material "inwestycyjny" lub co
    najmniej gminny, tak to u nas aktualnie jest. A skoro tak to pytanie jest
    banalne, technologia jakby sama wskazuje jak powinno byc robione, inaczej
    logicznie po prostu sie nie da.

    Pozdro.. TK

  • 25. Data: 2009-07-15 08:37:01
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Jarek P. pisze:

    > Kind of glaze, but only in Galicja ;-)
    >
    > J.
    w pyrlandii auch.... ;)

    M.

  • 26. Data: 2009-07-15 21:51:14
    Od: " " <b...@W...gazeta.pl>

    Maniek4 <b...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Ja Ci odpowiem: nie znam sie na glazurnictwie, nawet sie tym nie interesuje,
    > ale aktualnie mam czlowieka ktory u mnie tym sie zajmuje. Kupuje do tego
    > rozne rzeczy i nigdy nie spotkalem sie z zadna/zadnym flizowka. Nie mam
    > pojecia co to jest, sasiadka czy co? Widuje tu i tam rozne listwy
    > wykonczeniowe, kupowalem ostatnio takie aluminiowe do zrobienia dylatacji i
    > wykonczenia z gory cokolow. Tych rozniastych profili jest jak u glupiego
    > beretow i nie slyszalem w zyciu o zadnej flizowce. Moze to taki kraj tutaj i
    > nazywa sie to inaczej, nie ma co sie denerwowac.

    Być może w twoich stronach nazwa listwy wykończeniowej nie jest znana lub
    nieużywana,ale wyjaśniłem to w poprzednim poście.Z grubsza wiadomo o co
    chodzi.Tu gdzie mieszkam takiej nazwy się używa ale nie chodziło mi o same
    nazewnictwo a o to sprawy związane z jej zastosowaniem.Widziałem w różnych
    łazienkach wykończenia tymi listwami, ale ni wiem jak sie do tego zabrać i w
    związku ztym prosiłem kogoś o pomoc żeby mi dał parę wskazówek jak to zrobić
    gdyby było inaczej nie pisałbym tego tutaj.Nie interesują mnie jakieś
    niepotrzebne dyskusje, a rzeczowa odpowiedź na moje pytanie.to wszystko

  • 27. Data: 2009-07-15 21:52:40
    Od: " bolekprostousty" <b...@W...gazeta.pl>

  • 28. Data: 2009-07-15 22:57:25
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik " bolekprostousty" <b...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h3lj38$l8u$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > gdyby było inaczej nie pisałbym tego tutaj.Nie interesują mnie jakieś
    > niepotrzebne dyskusje, a rzeczowa odpowiedź na moje pytanie.to wszystko

    Moj glazuroplytkarzogresiarz w miejscach dylatacji w progach drzwi docina
    plytki na odpowiedni wymiar, smaruje klej na posadzce, uklada wstepnie
    profil na klej i ustawia wszystko razem z plytkami. Faktycznie na scianie
    2,5m moze nie byc tak latwo, nie da sie przeciez ulozyc calego pionu plytek
    za jednym razem. Mysle, ze najpierw trzeba zrobic inwentaryzacje pionow i
    poziomow. Ulozyc dolna warstwe jak ksiazka pisze razem z ta flizowka
    pilnujac jednoczesnie pionu. Przy kolejnych warstwach samo wyjdzie jak
    powinno byc. Mozna by pewnie jakos wstepnie przykleic fliza na gorze by pion
    nie uciekal. Zauwazylem tez, ze te aluminiowe profile nie sa rowne i
    niestety pionu to nie chce trzymac przyniesione zesklepu. Trzeba by wstepnie
    wyprostowac i po ulozeniu jednej warstwy moze przybic np. gwozdziem na
    gorze. Z plastikiem pewnie jest latwiej bo jest bardziej wiotki.
    Nie wiem czy to dobra metoda, wymyslilem ja na szybko.

    Pozdro.. TK

  • 29. Data: 2009-07-16 22:02:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:

> [...]
    > uciekal. Zauwazylem tez, ze te aluminiowe profile nie sa rowne i
    > niestety pionu to nie chce trzymac przyniesione zesklepu.

    trzeba kupować dobrej firmy wtedy trymają idelanie

  • 30. Data: 2009-07-16 22:35:59
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > trzeba kupować dobrej firmy wtedy trymają idelanie

    Problem nie w firmie tylko w ludziach wozacych to i przechowujacych.

    Pozdro.. TK