  • 1. Data: 2012-07-30 19:41:53
    Temat: Jak zamocować gniazda baterii w karton-gipsie?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Taka sytuacja:

    Jest sciana z pustaka. Miedzy docelową scianą z pustaka a kartongipsem
    mam jakieś 40cm pustej przestrzeni. Na ściance gipsowej będzie
    zawieszona bateria wannowa.

    Mam watpliwość jak można zamocować w sposób pewny i trwały do katongipsu
    gniazda na baterię.

    Instalacja jest zgrzewana.

    Widzę, że mozna kupić takie "płytki" (w wersji plastikowej i metalowej):

    http://tinyurl.com/cpzvn6u

    Nijak jednak nie wiem jak to może mi się przydać (a sprzedawcy mowią, że
    "do tego to jest"). Z jednej strony nie przymocuje tego do pustaka, bo
    za głęboko. Z drugiej strony nie zamocuje tego do karton gipsu bo ...
    niby jak.

    Stelaż po usztywnieniu płytą może i bedzie dość sztywny, ale obawiam się
    że szybko zacznie się ruszać podczas normalnego używania baterii, choćby
    od szarpnięcia przewodem.

    Pytanie więc brzmi: w jaki sposob zamocowac gniazda w karton-gipsie aby
    byla zapewniona własciwa odleglość między nimi (a nie na oko), wlasciwa
    głębokość, i własciwa sztywność całości?

    Z rzeczy które jescze mogę zrobić to wrzucić z tylu kilka desek
    przytwierdzonych do ściany i do nich gniazda, ale coś czuje że po jakimś
    czasie spęcznieją od wilgoci.

    Moge zrobić dodatkowy stelaż (choćby z profili aluminiowych) ale prawdę
    mówiąc z dwoch stron mam też karton gips i marnie to widzę.

    Najbardziej solidna jest ściana, ale ona jest 40cm głębiej.

  • 2. Data: 2012-07-30 21:19:55
    Temat: Re: Jak zamocować gniazda baterii w karton-gipsie?
    Od: Piotr Boncza <p...@g...pl>

    On 30 Lip, 19:41, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > zawieszona bateria wannowa.

    > Widzę, że mozna kupić takie "płytki" (w wersji plastikowej i metalowej):

    prawie to, potrzebujesz czegoś co się zwie:
    płytka montażowa do podejść do baterii odsadzona (albo wygięta),
    wersja podwójna
    np. Kan nr kat. 6090.09 http://tiny.pl/h4nlc

    metalowe, montując daję wzmocnienie z osb - dwa kawałki usztywniające
    przykręcone pod spodem. Pionowo, żeby oparły się o podłogę.

    czyli licząc od ściany:
    1. osb
    2. kartongips
    3. łapki płytki

    pozdrawiam Piotr

  • 3. Data: 2012-07-30 22:32:01
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    > Mam watpliwość jak można zamocować w sposób pewny i trwały do katongipsu
    > gniazda na baterię.
    >
    > Najbardziej solidna jest ściana, ale ona jest 40cm głębiej.

    tak to jest jak się amatorzy.... :)
    weź odpowiedni kawał płaskownika np 40x4 mm, wyspawaj odpowiedną ramę,
    przytwierdź do pustaków, daj jeszcze zastrzały w dół i stelaż pod baterię
    gotowy. Do tego przykręć płytkę (formatkę) z gniazdami

    albo za KG ustaw odpowienio zamocowany słupek stalowy i do niego formatkę z
    gniazdami

    Możesz też taki słupek wymurować. Co za problem?

  • 4. Data: 2012-07-30 23:18:01
    Od: wolim <n...@p...tu>

> [...]
    >
    > Stelaż po usztywnieniu płytą może i bedzie dość sztywny, ale obawiam się
    > że szybko zacznie się ruszać podczas normalnego używania baterii, choćby

    Jakim przewodem? Znaczy wężem od prysznica? A to glazury nie planujesz
    dać? Nawet pod prysznicem? Jak tak, to ona wystarczająco usztywni k-g i
    śmiało można montować baterie...

    Pozdrawiam,
    MW