  • 11. Data: 2009-06-27 18:48:12
    Temat: Re: Jak zrobić elewacje?
    Od: "news.dialog.net.pl" <m...@g...pl>

    Nie był. Wszystko było jak trzeba,. Dookoła klej i przez środek i po środku
    po dwa placki.

    > Pewnie i to i jeszcze nie wszystkie połączenia sa pianowane i pracuje na
    > łączeniach płyt.
    Wszystko potem było uszczelniane pianką. Nadmiar pianki potem ścinany.

    Lepiej położyć kolejna siatke z klejem albo zerwac tam
    > gdzie daje sie zerwać i zapianować i siatke od nowa. Szkoda później
    > otynkowanego domu.
    Próbowałem to popekało tylko z zewnątrz tynk się mocno trzyma. Poza tym
    siatka jest zakołkowana wiec nie ma szans oderwać samej.

  • 12. Data: 2009-06-27 18:49:25
    Od: "news.dialog.net.pl" <m...@g...pl>

    > Hehe, bo pewnie nie dawali saitki na zakładke albo na za małą zakładkę
    > albo tam nie ma siatki miejscowo.
    > Tacy to ci nasi docieplacze. Na placki czy na ramke klejone te styropiany
    > ?

    Sam to robiłem i siatka jest z zakładem 10cm i wszędzie jest. Ramka i na
    środek dwa placki

  • 13. Data: 2009-06-27 18:51:21
    Od: "news.dialog.net.pl" <m...@g...pl>

    > A dali diagonalnie siatke w rogach okien? To jest z braku zbrojenia
    > skośnego.

    Tylko na dole nie ma zakładu bo miały zaraz iść parapety. To pękanie widać
    na ścianie prostej. Tutaj przy oknie może własnie z tego powodu że nie ma na
    dole siatki założonej na okno bardziej popekało.

  • 14. Data: 2009-06-27 19:41:04
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "news.dialog.net.pl" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:h25pjg$7q5$1@news.dialog.net.pl...
    > Sam to robiłem i siatka jest z zakładem 10cm i wszędzie jest. Ramka i na
    > środek dwa placki
    Klej był gruntowany ?
    I nie Kreisel czasami ?

    Pzdr

    JKK

  • 15. Data: 2009-06-27 20:56:28
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "news.dialog.net.pl" <m...@g...pl> wrote in message

    > Tylko na dole nie ma zakładu bo miały zaraz iść parapety. To pękanie widać
    > na ścianie prostej. Tutaj przy oknie może własnie z tego powodu że nie ma
    > na dole siatki założonej na okno bardziej popekało.

    Mnie popękało w jednym kawałku pewnej ściany ale z powodu braku siatki.
    Widocznie zabrakło i robili resztkami. Położyliśmy drugą siatke.
    Jeżeli uważasz, że wszystko jest jak należy to już sam nie wiem.

    1. styropian nie był sezonowany w fabryce?
    2. klej zły lub źle mieszany, nie wymieszany ponownie, zła konsystencja?
    3. może było za zimno lub za gorąco jak to robiliście?

    Normalnie u mnie nie pękało za wyjątkiem jednego miejsca.

  • 16. Data: 2009-06-27 20:57:20
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "news.dialog.net.pl" <m...@g...pl> wrote in message

    > Sam to robiłem i siatka jest z zakładem 10cm i wszędzie jest. Ramka i na
    > środek dwa placki

    A te diagonalne pasy przy rogach ?

  • 17. Data: 2009-06-28 07:30:58
    Od: "news.dialog.net.pl" <m...@g...pl>

    > Klej był gruntowany ?
    > I nie Kreisel czasami ?

    Po zrobieniu nie było gruntu niestety :( Może w zimie jak pił wode to i
    popękał. Kleju nie pamietam, a kreisel taki zły?

  • 18. Data: 2009-06-28 07:32:25
    Od: "news.dialog.net.pl" <m...@g...pl>

    > 1. styropian nie był sezonowany w fabryce?
    To to nie wiem

    > 2. klej zły lub źle mieszany, nie wymieszany ponownie, zła konsystencja?
    Klej zawsze ponownie mieszalismy i mieszadłem.

    > 3. może było za zimno lub za gorąco jak to robiliście?
    Były gorące dni i na słońcu niestety :(

  • 19. Data: 2009-06-28 13:54:26
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    > To to nie wiem

    > Klej zawsze ponownie mieszalismy i mieszadłem.

    > Były gorące dni i na słońcu niestety :(

    To jest ciekawy przypadek. U mnie było gorzej, klejone na placki itp, w
    zimie ale popekało tylko tam gdzie był brak siatki albo brak zakładów. Stało
    1.5 sezonu do teraz, dwie zimy i całe lato.
    Może jednak styropian nie sezonowany ?
    Mój styropian pamietam kupiłem i stał na piętrze ponad miesiąc zanim
    znalazłem ekipe. Może samoistnie sie przypadkiem odgazował?

  • 20. Data: 2009-06-28 14:25:47
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "news.dialog.net.pl" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:h2767c$2lh$1@news.dialog.net.pl...
    > Po zrobieniu nie było gruntu niestety :(

    "I wszystko w temacie" jak mi w hurtowni powiedzieli
    na podobną okoliczność.

    > Kleju nie pamietam, a kreisel taki zły?

    "Ten krzyżacki to całkiem do niczego" ;-)

    U mnie nałożyły się oba ww. czynniki
    i ekipa musiała robić od nowa na wiosnę:
    na większe pęknięcia siatka naprawcza,
    na mniejsze klej z włoknami prtzeciwskurczowymi.

    Pzdr

    JKK