  • 1. Data: 2010-04-15 14:30:27
    Temat: Jak zrobić w łazience ścianki 1m wysokie?
    Od: "Bartek" <b...@o...pl>

    Witam
    Jak w łazience zrobić takie ścianki działowe wysokie 1m, 1.4 m ?

    Całą to bym robił z profilu CD CU i obłożył regipsami, ale jak tu zrobić
    taką ściankę która nie jest zakwotwiczona do sufitu, żeby się nie
    przewróciła?

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2010-04-15 14:37:19
    Temat: Re: Jak zrobić w łazience ścianki 1m wysokie?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 15 Kwi, 16:30, "Bartek" <b...@o...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Całą to bym robił z profilu CD CU i obłożył regipsami, ale jak tu zrobić
    > taką ściankę która nie jest zakwotwiczona do sufitu, żeby się nie

    Ja mam taka jedna na ~1m wymurowana z czterech ytongow 12cm szerokich,
    od tylu stykaja jednak one ze sciana nosna - sa zakotwione jakimis
    kolkami no i dobrze do niej przyklejone klejem do klejenia
    gazobetonow :) Lazienka jest juz wykonczona, sa na niej plytki i
    scianka jest wyjatkowo stabilna :) Mam tez druga taka na cala wysokosc
    pomieszczenia (2,5m) - tez jeden gazobeton na drugim. Trzyma jak
    glupia ;) Moge znalezc jak chcesz fotki - mam ze stanu "surowego" jak
    na tym poleczki robilem :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2010-04-15 15:08:20
    Od: "adi" <a...@g...com>

    jest gotowy system z geberitha który pozwala ustawić "wolną ściankę" na
    której można nawet powiesić kibelek i umywalke i jest to satbilne

  • 4. Data: 2010-04-15 17:26:48
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Bartek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Całą to bym robił z profilu CD CU i obłożył regipsami, ale jak tu zrobić
    > taką ściankę która nie jest zakwotwiczona do sufitu, żeby się nie

    Ja mam takie w kuchni. Zrobili z profila, obłożone kartongipsem i już :)
    Mocowane do podłogi i jednym bokiem do ściany. Oczywiście jak się zaprzesz
    to zwalisz, ale póki co stoi kilka lat. Na jednej są nawet kafelki. Długość
    tej dłuższej ok 1m5.
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 5. Data: 2010-04-15 18:46:47
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    pomieszczenia (2,5m) - tez jeden gazobeton na drugim. Trzyma jak
    > glupia ;) Moge znalezc jak chcesz fotki - mam ze stanu "surowego" jak
> [...]

    Znajdz i pokaz reszta tez chetnie obejrzy.

    Pozdrawiam
    Dy