  • 61. Data: 2011-03-19 01:42:13
    Temat: Re: Jaka Wełna na poddasze
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Kacper" <e...@W...pl> wrote in message
    news:ilvne7$pma$1@inews.gazeta.pl...
    > Przyłączę się do wątku.
    > Mam w projekcie krokwie 16x8 więc między da się włożyć coś do grubości
    > 13-14cm żeby jeszcze był luz

    Ale luz na co ? Wełna powinna dotykać do membrany. Musisz kupic dobrą wysoko
    przepuszczalną membranę. Kupić wełnę 20. Leciutko ja uciśniesz o te 2cm.
    Dalej poziomo dasz wełnę 12 oddaloną o 10 czyli też ją uciśniesz lekko.
    I trzecia warstwa wełny miedzy profile ale to rozwarstwisz sobie z grubej.

  • 62. Data: 2011-03-19 14:00:54
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 19 Mar, 02:42, "kiki" <k...@t...fel> wrote:

> [...]
    > I trzecia warstwa wełny miedzy profile ale to rozwarstwisz sobie z grubej.

    Welny nie mozna uciskac.. Glupio radzisz - akurat szczelina tak czy
    inaczej jest zalecana. Jak wsadzi welne 20cm do krokwii 16cm to
    ponaciaga sobie membrane. Skoro ma 16cm krokwie to dalbym welne
    grubosci 15cm.
    pozdr.

    --
    Adam

  • 63. Data: 2011-03-20 09:18:06
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    .googlegroups.com...
    On 19 Mar, 02:42, "kiki" <k...@t...fel> wrote:

    > Ale luz na co ? Wełna powinna dotykać do membrany.

    Welny nie mozna uciskac.. Glupio radzisz - akurat szczelina tak czy
    inaczej jest zalecana.
    ---------------------------------

    Dokładnie. Przedpiszca o sznurkach / drutach nie słyszał ?

    Pzdr

    JKK

  • 64. Data: 2011-03-23 21:51:01
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Adam" <a...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Welny nie mozna uciskac.. Glupio radzisz - akurat szczelina tak czy

    Lekko trzeba. może nie 4cm ale 2 cm ucisnąc trzeba. jest wełna 18. Inaczej
    zrobi się szczelina między membraną i będzie nią wiatr trzepał i podwiewał.

  • 65. Data: 2011-03-29 06:51:59
    Od: "Kacper" <e...@W...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Lekko trzeba. może nie 4cm ale 2 cm ucisnąc trzeba. jest wełna 18. Inaczej
    > zrobi się szczelina między membraną i będzie nią wiatr trzepał i

    No właśnie krokwie mam 16 więc 20 wełny nie ucisnę, a co z tymi szparami -
    sam nie wiem.
    Co człowiek to opinia, zarówno u użytkowników jak i majstrów.
    Jedni że ma być inni że nie a jeszcze inni że jak wysokoprzepuszczalna to
    nie koniecnie.
    I decyzji dalej brak.
    Myślałem żeby włożyć 12 (nie wiem czy są bardziej zbliżone grubości) a potem
    między stelaż G-K jeszcze z 10 albo nawet 15 tyle że wtedy dach zjężdża mi
    na głowę i to sporo.
    Kolankową i tak deczko podniosę ale nie chcę za bardzo bo widziałęm
    przesadzone i wygląda taki dom jak ... "kupa".
    Pewno złotego środka nie ma i sam montuję swoją koncepcję, nie wiem tylko co
    z tymi szparami między wełną a paroizolacją.

    Rafał

  • 66. Data: 2011-03-29 12:22:28
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Kacper" <e...@W...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Pewno złotego środka nie ma i sam montuję swoją koncepcję, nie wiem tylko
    > co z tymi szparami między wełną a paroizolacją.

    Daj 15+ 10 nakrokwiowo i będzie to najlepsze rozwiazanie

  • 67. Data: 2011-03-29 13:13:58
    Od: "Kacper" <e...@W...pl>

    > Użytkownik "Kacper" <e...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Daj 15+ 10 nakrokwiowo i będzie to najlepsze rozwiazanie

    To chyba najlepsze właśnie doczytałem (cały czas człowiek grzebie)
    że przy wysokoparoprzepuszczalnych można nie robić lub ew. 1-2 cm na
    rozprężenie.
    Czyli spokojnie 15 między i jeszcze z 10 potem, razem da te wskazane 25
    Tak chyba zostanie.

    Dzięki

    Rafał