  • 11. Data: 2023-06-21 01:40:43
    Temat: Re: Jaka farba do zmywarki?
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 21 June 2023 at 00:20:01 UTC+2, Adam wrote:

    > No właśnie - niegłupi pomysł.
    > Termoskurcz na gorąco ponownie zmięknie, ale może nie spadnie.
    >

    > --
    > Pozdrawiam.
    >
    > Adam

    Co 5 lat należy stara zmywarkę wymienić, bo nastepnym razem wyleje wode i zaleje
    mieszkanie.

    Można dodac zielonej farby do myc ia., to talerze, sztućce będą zielone po wymyciu.,

    Unia wyrzuca co roku milion y 5-letnich pralek, lodówek, zmywarek,
    bo nikt niczego nie naprawia

    i jak drzwi w lodówce przestają się domykać, to lodówka ze sprawnym agregatem trafia
    na złom
    bo nie wolno wymontować częsci ze sprzętu, który trafia na złom, bo monopol
    zniszczył naprawy, serwisy, aby co kilka l;at kupowac nowy sprzęt./

  • 12. Data: 2023-06-21 07:50:11
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 20.06.2023 23:02, Adam wrote:
    > Jakiś chlorokauczuk?

    Rany Julek!

    > Dwudskładnikowa żywica?
    >
    > Oczywiście jest tam kontakt z żywnością - więc powinno to być w miarę
    > zdrowe, bo to nie zmywarka u przysłowiowej teściowej ?

    Farba epoksydowa z atestem do kontaktu z żywnością - jeżeli już
    koniecznie chcesz to malować. Ale pręt albo doczyścisz najpierw z rdzy
    albo zastosujesz neutralizator rdzy/podkład reaktywny.

    W każdym razie za podkład dasz min. ~30zł, za farbę ~40zł. Nie wiem czy
    Ci się to opłaca.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 13. Data: 2023-06-21 12:51:13
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 21 June 2023 at 07:50:14 UTC+2, Mateusz Bogusz wrote:

> [...]
    > albo zastosujesz neutralizator rdzy/podkład reaktywny.
    >
    > W każdym razie za podkład dasz min. ~30zł, za farbę ~40zł. Nie wiem czy

    Co za belkot,
    jak zmywarka zardzewiala to się nadaje ino na złom, bo to stary rzęch

    Tylko durne Zenki malują zardzewiale zmywarki aby sie zatruc trującymi farbami.

  • 14. Data: 2023-06-22 09:22:11
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 21.06.2023 o 00:18, Adam pisze:

    > Płacić kilka stówek jeżeli kilka prętów zaczyna rdzewieć?
    > Ile ma lat nie wiem, kupiłem ok. 8 lat lat temu używaną.
    > Niestety, jakaś głupia moda, że tabliczka znamionowa jest od dupy strony i
    > nie widać. Jest to prawdopodobnie SGS56E48EU.
    > W aswo.pl nie widzę kosza.
    Olej kosz, on ja spokojnie jeszcze przeżyje.

    > Tyle, że wkładam jej najlepsze kapsułki (jakieś finishe) i od czasu do
    > czasu robię pranie czyszczące.
    Zbędne, moja ma 14 lat i tylko kółka plastikowe od kosza zmieniałem bo
    się zużyły od sttarości.

    > Brudne gary trzymam w zlewie, a wkładam do zmywarki dopiero przed myciem.
    Trochę bez sensu, ja je spłukuję żeby żadnych grubych zanieczyszczeń nie
    było i trzymam w zmywarce, góra dwa dni bo co 2 dni zmywarka idzie.
    Używam ludwika Allinone, najlepeiej myją.

    Dokładnie.

    > No właśnie.
    > Jak wytrzymała u mnie ok. 8 lat (nie wiem, ile już miała w momencie
    > zakupu), to jeszcze trochę pożyje.
    Powinna, czyść filtr na dole dość często, to ważne.

    --
    Janusz