  • 1. Data: 2016-08-11 20:29:21
    Temat: Jaką frezarkę kupić?
    Od: wolim <n...@p...tu>

    Cześć!

    Polećcie, proszę jakąś frezarkę, którą będę mógł zarówno frezować otwory
    w drewnie, jak i krawędzie. Oczywiście ręczną, nie stołową.

    Cena, powiedzmy, 300-400 zł z podstawowym kompletem frezów.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 2. Data: 2016-08-11 20:38:11
    Temat: Re: Jaką frezarkę kupić?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 sierpnia 2016 20:29:25 UTC+2 użytkownik wolim napisał:
> [...]
    > w drewnie, jak i krawędzie. Oczywiście ręczną, nie stołową.
    >
    > Cena, powiedzmy, 300-400 zł z podstawowym kompletem frezów.

    Jakiś czas temu podobny temat założyłem tu
    I po raz kolejny mi wyszło że dobry stosunek jakości do ceny mają narzędzia Parkside
    z Lidla.
    W Lidlu frezarki są okresowo szukaj więc ich na olx czy allegro
    Na OLX pełno zresztą frezarek przywleczonych z Anglii chyba(ich wtyczka) i w sumie to
    wszystko bardzo do siebie podobne.
    Tyle że bez gwarancji

  • 3. Data: 2016-08-11 20:47:52
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2016-08-11 o 20:38, Kris pisze:

> [...]
    > Na OLX pełno zresztą frezarek przywleczonych z Anglii chyba(ich wtyczka) i w sumie

    Kurde, z mojego wstępnego rozeznania, to za 3 stówki to już można
    zielonego Boscha kupić. Ja się trochę boję narzędzi "no name". Z reguły
    psują się, jak są pilnie potrzebne :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 4. Data: 2016-08-11 21:06:34
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 sierpnia 2016 20:48:02 UTC+2 użytkownik wolim napisał:

    > Kurde, z mojego wstępnego rozeznania, to za 3 stówki to już można
    > zielonego Boscha kupić. Ja się trochę boję narzędzi "no name". Z reguły
    > psują się, jak są pilnie potrzebne :)

    Parkside jest spoko, czesto w testach porownuja go wlasnie do boscha
    - tzn. doslownie wykonanie, szczegoly obudow etc :-)
    Mam z parkside frezarke wlasnie i wkretarke. Polecam :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2016-08-12 06:52:02
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 11.08.2016 o 20:47, wolim pisze:

    > Kurde, z mojego wstępnego rozeznania, to za 3 stówki to już można
    > zielonego Boscha kupić. Ja się trochę boję narzędzi "no name". Z reguły
    > psują się, jak są pilnie potrzebne :)
    O zielonym Boschu zapomnij. Miałem wiertarkę - kultura pracy identyczna
    z chińczykiem z marketu. Miałem piłę tarczową - plastikowe zębatki
    łamały się przy cięciu desek z palet.
    Jacek

  • 6. Data: 2016-08-12 07:25:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 sierpnia 2016 20:48:02 UTC+2 użytkownik wolim napisał:

    > Kurde, z mojego wstępnego rozeznania, to za 3 stówki to już można
    > zielonego Boscha kupić.
    Ale ten Parksaid w Lidlu to chyba 180zł
    >Ja się trochę boję narzędzi "no name". Z reguły
    > psują się, jak są pilnie potrzebne :)
    Parksaid to przyzwoite narzędzia. Nie jestem pewien czy czasem przez Boscha czy
    innego markowego producenta nie produkowane.
    Wizualnie do Boscha właśnie podobne bardzo.

  • 7. Data: 2016-08-12 11:18:30
    Od: s...@g...com

> [...]
    >
    > Kurde, z mojego wstępnego rozeznania, to za 3 stówki to już można
    > zielonego Boscha kupić. Ja się trochę boję narzędzi "no name". Z reguły

    Zielony bosh to też kiła.
    Więc nie panikuj :)
    Parkside jest relatywnie dobre.

  • 8. Data: 2016-08-12 12:50:48
    Od: "Bogdan" <b...@g...com>

    oglegroups.com...

    napisał:

    >Parksaid to przyzwoite narzędzia. Nie jestem pewien czy czasem przez
    >Boscha czy innego markowego producenta nie produkowane.
    >Wizualnie do Boscha właśnie podobne bardzo.

    Jak szukałem części do ukośnicy Parksaida to dowiedziałem się w
    serwisie, że producentem Parksaida i kilku innych marek marketowych jest
    Einhell.

  • 9. Data: 2016-08-19 11:12:34
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2016-08-11 20:47, wolim wrote:
    > Kurde, z mojego wstępnego rozeznania, to za 3 stówki to już można
    > zielonego Boscha kupić. Ja się trochę boję narzędzi "no name".

    moim skromnym parkside jest od zielonego boscha solidniejszy, a juz na
    bank wypada lepiej w kategorii jakosc do ceny

    > Z reguły psują się, jak są pilnie potrzebne :)

    jezeli faktycznie jest to dla ciebie problem to czmu myslisz o
    najtanszych narzedziach dla amatorow?