  • 11. Data: 2013-07-12 11:02:35
    Temat: Re: Jaki sposób na prusaki ...:(
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 27 lutego 2013 08:57:30 UTC+1 użytkownik Małamissss napisał:
    > Pomocy bo już nie wiem jak sobie z nimi poradzić.
    >
    > Znacie jakiś sposob zeby pozbyc sie prusaków z mieszkania ??

    Mnie już z dwóch mieszkań udalo sie pozbyc karaluchów (prusaków) za pomoca tego
    srodka www.konieckaralucha.cba.pl. Naprawde polecam

  • 12. Data: 2013-07-13 17:31:33
    Temat: Jaka moskitiera?
    Od: z <...@...pl>

    A ja mam problem z molami spożywczymi.
    Przylatują z sąsiednich mieszkań.
    Dzisiaj zauważyłem jak przedostał się nawet przez moskitierę. :-)
    Istnieją gęstsze moskitiery niż te co ostatnio sprzedają w marketach?

  • 13. Data: 2013-07-13 21:42:13
    Temat: Re: Jaka moskitiera?
    Od: "Kukus Minipalus" <d...@i...pl>

    "z" <...@...pl> schrieb im Newsbeitrag
    >A ja mam problem z molami spożywczymi.
    > Przylatują z sąsiednich mieszkań.
    > Dzisiaj zauważyłem jak przedostał się nawet przez moskitierę. :-)
    > Istnieją gęstsze moskitiery niż te co ostatnio sprzedają w marketach?

    Są takie dla alergików, takie jakby mechate. Pyłki niby wyłapują, to jak mól
    nie zeżre, to pewnie nie przelezie...