  • 1. Data: 2011-07-12 12:14:21
    Temat: Jaka rozdzielnia?
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    Czesc!

    Mam wneke 60 x 190 i zastanawiam sie jaka wlozyc tam "szafe" do
    elektryki... chodzi o instalacje elektryczna, ale tez miejsce na
    sterownik plc, rejestrator monitoringu itp. Co byscie polecili?

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 2. Data: 2011-07-12 15:30:37
    Temat: Re: Jaka rozdzielnia?
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "RadekNet" <r...@r...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > elektryki... chodzi o instalacje elektryczna, ale tez miejsce na sterownik
    > plc, rejestrator monitoringu itp. Co byscie polecili?

    Rejestrator to raczej większy klocek i do szafy RACK 19 cali a nie skrzynki
    z bezpiecznikami.

    --
    Irokez