  • 1. Data: 2022-06-08 16:38:13
    Temat: Jaka stacja pogodowa
    Od: adam <a...@a...pl>

    Poszukuję takiej, która poda mi standard, czyli temp wewn,zewn,
    wilgotność wewnątrz, bezprzewodowa. Dodatkowo może być ciśn zewnętrzne i
    wilgotność zewnętrzna.
    Nie musi być ładna, ani się do mnie uśmiechać, ale ma działać bez
    błędów. A jak ma błędy, to żeby były nastawy korygujące.
    Pomoże ktoś?
    Na rynku jest wiele, od kilkudziesięciu zł do kilkuset, ale które są
    dobre? Bo w opiniach można przeczytać, że nawet te droższe robią błędy.

  • 2. Data: 2022-06-08 17:18:12
    Temat: Re: Jaka stacja pogodowa
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 8 June 2022 at 16:38:22 UTC+2, adam wrote:
> [...]
    > Na rynku jest wiele, od kilkudziesięciu zł do kilkuset, ale które są
    > dobre? Bo w opiniach można przeczytać, że nawet te droższe robią błędy.
    A po co to komu, gdy smartfon ma wbudowane czujniki i ma prognozę pogody live

    Stacje pogodowe to wynalazek sprzed 30 lat i teraz nikt tego nie kupuje, bo to
    chińskie badziewie.

    Ciśnienie zewnętrzne jest takie same jak wewnętrzne.
    Jaka temperatura na zewnątrz to każdy widzi,
    wilgotnośc wewnętrzna nikomu niepotrzebna, bo jak duża to woda ścieka po szybach.

    Czyli nie kupujemy żadnej stacji pogody bo to wstyd i zacofanie Zenkowe
    a za zaoszczędzoną kasę kupujemy piwa i robimy balangę