  • 21. Data: 2012-08-03 10:50:01
    Temat: Re: Jaka szlifierka kątowa?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 1 sierpnia 2012 14:52:28 UTC+2 użytkownik Aleksander napisał:

    > E tam, niebezpieczna to jest np. łuparka do drewna jaką sobie
    >
    > konstruuję ;)

    Ja robie w oparciu o coś takiego:

    http://allegro.pl/luparka-do-drewna-swider-do-lupark
    i-stozek-i2506730598.html

    >... kto mnie na tego buka namówił :P - same wielgachne
    >
    > pniaki przyjechały :PPP ;))
    Ale buk jak świeży to się bardzo łatwo łupie

  • 22. Data: 2012-08-03 12:45:39
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 01 Aug 2012 23:05:22 +0200, nadir napisał(a):

    > Jedną ręką włączasz i potem tą samą ręką pracujesz bez przekładania
    > szlifierki?

    Tak - jesli wlacznik trzymasz kciukiem, to sie da.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 23. Data: 2012-08-03 17:13:01
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Maciek napisał:

    > Ja nia pracuje jedna reka :)

    Bo nie jesteś kozak. Prawdziwie po kozacku to jedną ręką, w slipach i
    bez okularów/gogli/maski ochronnej.

    Lekarze też z czegoś muszą żyć.

    --
    Darek

  • 24. Data: 2012-08-03 22:18:03
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Trochę chyba nie trafiliśmy w dowcip.
    > Chyba Aleksander chciał otwierać okna sąsiadom...
    > Podałem link do skutecznego narzędzia...

    A no widzisz, zamotałem. Muszę się w końcu wyspać.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 25. Data: 2012-08-06 20:05:08
    Od: MarcinJM <m...@g...pl>

    W dniu 2012-08-01 01:13, nadir pisze:
    > Akurat ten B&D fajnie w dłoni leży, ale czytam opinie, że obecnie B&D to
    > szajs jakich wiele.

    W warsztacie uzytkuje 2 szt malych DB.
    Wlasciwie uzytkowalem. W obu rozsypal sie komutator (!) Wyrwalo jedna
    lamele.
    Nigdy wiecej.
    Kupie ze 3 no name i po prostu bede wyrzucal i kupowal nowe.

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"