  • 1. Data: 2009-06-09 21:34:14
    Temat: Jaka wielkość kosiarki 53 czy 46
    Od: "zielinsp" <z...@p...onet.pl>

    Muszę kupić kosiarkę i zastanawiam się czy powinna mieć 46 czy 53 cm szerokości
    tnącej. Nie wiem czy 53 to nie za duża maszyneria i czy będzie wygodnie kosić, z
    drugiej strony koszenie wtedy pójdzie szybciej o kilka "przebiegów". Mój trawnik
    ma 800m2. Co poradzicie? Jakiej wielkości macie kosiarki i jak się sprawują?

  • 2. Data: 2009-06-11 19:27:17
    Temat: Re: Jaka wielkość kosiarki 53 czy 46
    Od: bynio <n...@w...pl>

    sam sobie właściwie odpowiedziałeś.
    każda da radę, kwestia manewrowania większym sprzętem,
    koszt, miejsce do parkowania.
    Ja bym wybrał tę mniejszą.

  • 3. Data: 2009-06-13 10:35:18
    Od: "Marex" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    bynio <n...@w...pl> napisał(a):

    > sam sobie w=B3a=B6ciwie odpowiedzia=B3e=B6.
    > ka=BFda da rad=EA, kwestia manewrowania wi=EAkszym sprz=EAtem,
    > koszt, miejsce do parkowania.
    > Ja bym wybra=B3 t=EA mniejsz=B1.
    Ten co ma malo , wybiera mniejszą kosiarkę. Kto ma sporo trawnika ,
    wybierze wiekszą. 800m2 trawnika, to troche jest co objeżdzic, więc bym sie
    nie zastanawiał. Kwestia nasadzeń-manewrów moze mieć pewne znaczenie.Ja
    majac też taką łączną powierzchnię do "golenia" nawet sie nie
    zastanawialem .I tak 53 cm hondy zmusza mnie do wielkich rajdów, a cóż
    dopiero mniejszą szerokością.Pasy strzyżenia muszą wszak lekko zachodzić na
    siebie, wiec też łatwo obliczyć, że szersza może wiecej..