  • 11. Data: 2009-03-29 06:40:54
    Temat: Re: Jaka wiertarko-wkretarka
    Od: "NOFX" <n...@p...onet.pl>

    Co powiecie np o tym modelu:

    http://allegro.pl/item594769939_wiertarko_wkretarka_
    einhell_as_18_2_2aku_2biegi.html

    Wczoraj byłem w Castoramie i chłop mi powiedział ze akumulatorowa nie
    wywierce dziury w scianie....
    Czy to prawda?

  • 12. Data: 2009-03-29 07:12:26
    Od: a...@g...com

    On 29 Mar, 08:40, "NOFX" <n...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    einhell_as_18_2_2...

    > Wczoraj byłem w Castoramie i chłop mi powiedział ze akumulatorowa nie

    No wkretarka nie ma udaru wiec zapomnij o wierceniu w czyms twardym :)
    W jakiejs miekkiej cegle, czy gazobetonie jakos pojdzie, choc wolalbym
    wydac te 35 pln na pegasusa 230V z udarem i pojdzie pare razy
    szybciej :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 13. Data: 2009-03-29 10:14:11
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "NOFX" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    einhell_as_18_2_2aku_2biegi.html

    > Wczoraj byłem w Castoramie i chłop mi powiedział ze akumulatorowa nie

    Ae czego uparłes sie na akumulatorowąi. Jak bedziesz użwał faktycznie raz na
    jakiśs czas to kup wiertarke sieciową.
    Dziurę w miekkiej ścianie małym wiertłem wywiercisz.
    No chyba że masz np do zrobienia całe poddasze to wtedy kup tego Einhella do
    wkecania wketów w płyty g-k.
    Jak nie to zrób jak Ci Adam radzi Pegasusa z udarem za 30zł.

    Kris

  • 14. Data: 2009-03-29 10:32:08
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    > No chyba że masz np do zrobienia całe poddasze to wtedy kup tego Einhella
    > do wkecania wketów w płyty g-k.

    Jak się ma do zrobienia całe poddasze to warto kupić wkrętarkę sieciową a
    nie akumulatorową. Bo do ciągłej pracy były potrzebne ze 4 akumulatory.

  • 15. Data: 2009-03-29 10:46:25
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jak się ma do zrobienia całe poddasze to warto kupić wkrętarkę sieciową a
    > nie akumulatorową. Bo do ciągłej pracy były potrzebne ze 4 akumulatory.

    Można i tak- ja jednak zrobiłem prawie całe poddasze Einhellem za 90zł i dwa
    aku spoko wystarczyły. Jak Einhella zabrał teściu na inną budowę to reszte
    płyt kręciłem wiertarką ręczną za kilkadziesiąt zł i też dało rade. Do
    amatorskich zastosowań ok.

    Kris

  • 16. Data: 2009-03-29 11:16:02
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    > Można i tak- ja jednak zrobiłem prawie całe poddasze Einhellem za 90zł i
    > dwa aku spoko wystarczyły. Jak Einhella zabrał teściu na inną budowę to
    > reszte

    Ile godzin pracowałeś dziennie przy tym poddaszu ? 10-12 ?

  • 17. Data: 2009-03-29 11:49:43
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 29 Mar 2009 08:40:54 +0200, NOFX napisał(a):

    > Wczoraj byłem w Castoramie i chłop mi powiedział ze akumulatorowa nie
    > wywierce dziury w scianie....
    > Czy to prawda?

    Tymi dostępnymi w marketach - prawda. Drogimi, które są w marketach
    niedostępne śmiało wywiercisz nawet w żelbecie. Nie liczy sie napięcie
    akumulatorów tylko moment obrotowy, który wszystkie tanie wkrętarki mają
    śmiesznie niski i przez to średnio nadają się do jakiejkolwiek pracy.
    Oczywiście można nimi coś zrobić, ale komfort pracy jest nieporównywalny
    przy wkrętarce powiedzmy Einhell z momentem 15 Nm a przy wkrętarce Makita z
    momentem 80 Nm. Co do samorozładowujących się akumulatorów - w przypadku
    litowo-jonowych nie jest to do końca prawda.

    A z ciekawostek powiem, że np. Makita produkuje akumulatorową zagęszczarkę
    do betonu i na dwóch akumulatorach można zagęścić beton na ławy
    120-metrowego domu. Technika poszła do przodu, to że narzędzie jest
    akumulatorowe nie znaczy, że po godzinie trzeba je będzie rzucić w kąt albo
    mieć ze sobą całą baterię aku na zmiane.

    --
    best regards,
    scream

  • 18. Data: 2009-03-29 17:51:39
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    William Bonawentura pisze:

    > Jak się ma do zrobienia całe poddasze to warto kupić wkrętarkę sieciową
    > a nie akumulatorową. Bo do ciągłej pracy były potrzebne ze 4 akumulatory.

    Żartujesz?

    Akumulator w moim MacAlisterze z Castoramy ładuje sie GODZINIE! A w
    godzinę za nic w świecie drugiego, który był w zestawie nie zamęczę.
    Wkrętarki używam do wszelakiego wiercenia nie wymagającego udaru i
    dzięki szybkiemu drugiemu biegowi sprawdza się doskonale.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 19. Data: 2009-03-29 18:16:06
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości
    > Akumulator w moim MacAlisterze z Castoramy ładuje sie GODZINIE!

    I jak długo go masz / używasz ?

    Pzdr

    JKK

  • 20. Data: 2009-03-29 19:14:32

> [...]