  • 21. Data: 2009-06-18 12:47:52
    Temat: Re: Jakby ktośmiałwątpliwości co do budowlanki w Polsce
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

  • 22. Data: 2009-06-18 18:02:37
    Od: p...@p...onet.pl

    > wiesz ja pisze o dużych inwestycjach :)

    Marku o jak duzych piszesz i w jakiej branzy?
    Moze to jakies hipermarkety lub mieszkaniowce?
    W inwestycjach gdzie firma w ktorej pracuje robi projekty nie ma szans abysmy
    sie wywineli od kar nawet kilkaset tysiecy zlotych gdybysmy mieli spieprzone
    projekty.
    W przemysle generalnie nie ma szans projektant sie wywinac jesli spieprzy
    projekt.

  • 23. Data: 2009-06-18 18:41:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > gdybysmy mieli spieprzone projekty.
    > W przemysle generalnie nie ma szans projektant sie wywinac jesli

    budowlanka mieszkaniowa, remonty i rozbudowa budynków użyteczności
    publicznej itp...

    wszyscy chodzą wkoło projektantów jak koło zdechłego psa.

  • 24. Data: 2009-06-19 17:10:09
    Od: MAYKY <m...@c...pl>

    kiki pisze:
    > Jakby ktoś miał wątpliwości co do budowlanki w Polsce
    >
    > http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1605258,0,,zdm_grozi_ni
    erzetelnemu_wykonawcy_lewatywa,wiadomosc.html

    Jakby stworzyć Twój profil psychologiczny to po przeczytaniu Twoich
    postów na tej grupie można Cię scharakteryzować :
    stara dupa która wpadła, urodziła dziecko i na szybko po przeczytaniu
    "... nauka wychowania dziecka w weekend..." ( taka pomarańczowa seria )
    chce uczyć matki które wychowały po kilka dzieciaków z sukcesami ......

    Weź chłopie pod uwagę że są dwie strony medalu , i tak samo jak są
    partacze wykonawcy tak samo są pierd..... klienci.
    Było jest i będzie...

    Nie popadaj chłopie ze skrajności w skrajność bo to w życiu nie zdrowe......

    Mayky