  • 1. Data: 2009-03-30 11:13:16
    Temat: Jaki architekt na Gornym Slasku?
    Od: "Sebo z Bogdanca" <s...@o...eu-uu>

    Witam ponownie.

    Kogo mozecie polecic z Gornego Slaska do zaprojektowania domu ok. 300 m2.
    Architektura nowoczesna...

    Sprawdzilem
    http://www.kwkpromes.pl/
    http://www.medusagroup.pl/

    Projekty maja super, ale 300zl za zaprojektowanie 1m2 to troche duzo... :)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-30 11:28:03
    Temat: Re: Jaki architekt na Gornym Slasku?
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebo z Bogdanca" <s...@o...eu-uu> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://www.medusagroup.pl/
    >
    > Projekty maja super, ale 300zl za zaprojektowanie 1m2 to troche duzo... :)

    Sebo a czemu koniecznie z Gornego Slaska?
    ja mam architekta w wawie, sam siedze na mazurach i jakos to zupelnie nam
    nie przeszkadza...
    Jak chcesz to podesle ci namiary,
    jestes pewny tych 300 pln?
    toz to 90k pln za projekt... (az kalkulator wzialem) bzdura

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 3. Data: 2009-03-30 11:35:15
    Od: "Sebo z Bogdanca" <s...@o...eu-uu>

    Użytkownik "HANA" napisał w wiadomości

    > Sebo a czemu koniecznie z Gornego Slaska?

    Myslalem, ze lepiej aby architekt mogl podjechac i obejrzec okolice... ;-)

    > ja mam architekta w wawie, sam siedze na mazurach i jakos to zupelnie nam
    > nie przeszkadza...
    > Jak chcesz to podesle ci namiary,

    Bardzo prosze o podeslanie.

    > jestes pewny tych 300 pln?
    > toz to 90k pln za projekt... (az kalkulator wzialem) bzdura

    Tak jestem pewiem.
    Oni zdobyli wiele nagrod, projektuja nie tylko domy zatem wysoko sie
    cenia...
    Podobnie moomoo.pl - dzwonilem do nich kiedys i ceny za metr troszke nizsze
    mieli...

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-03-30 11:45:45
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > http://www.medusagroup.pl/
    >
    > Projekty maja super, ale 300zl za zaprojektowanie 1m2 to troche duzo... :)

    Zobacz Goczołów
    chyba maja stronke www.goczolowie.com czy jakos tak ;tez pare rzeczy zrobili
    pozdrowka
    Przemek

  • 5. Data: 2009-03-30 11:58:29
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    > Myslalem, ze lepiej aby architekt mogl podjechac i obejrzec okolice... ;-)
    [cut]
    > Tak jestem pewiem.
    [cut]

    za taka kase to moge sie przeprowadzic na 2-3 miesiace i zrobic ten projekt
    ;-)
    a serio to:
    nagrody nie sa wyznacznikiem jakosci a raczej polotu
    ambitny architekt lub budowlaniec potrafi zrobic rownie ciekawe rzeczy
    koszt projektu rzedu 300m2 to jakies 10-20k pln i to robiony naprawde pod
    dyktando inwestora
    reszte podesle ci na prv
    --
    Andrzej