  • 1. Data: 2011-08-29 08:31:45
    Temat: Jaki czujnik zalania
    Od: "P" <d...@g...pl>

    Jaki czujnik zalania wodą polecacie?

    http://allegro.pl/listing.php/search?category=1520&s
    g=0&string=czujnik+zalania&params_top_cookie=635c869
    9ec6a48ca70780f0e041b45ce82fe39d8&order=p&change_vie
    w=1

    Zastosowanie: dom jednorodzinny, w miejscach szczególnie zagrozonych
    zalaniem (zawory, złącza itp)
    Bez koniecznosći sterowania pompą.

  • 2. Data: 2011-08-29 19:17:08
    Temat: Re: Jaki czujnik zalania
    Od: Jacek <n...@g...com>

    http://allegro.pl/czujnik-zalania-na-baterie-orno-rc
    w304-rcw-304-i1790709276.html

    Osobiście wybrałbym taki, jak wyżej.
    Zasilanie bateryjne i fajny patent z elektrodami w nóżkach mi się
    podoba. Wadą może być załączanie alarmu przy wilgotnej podłodze - u mnie
    po myciu trzeba odczekać aż wyschną płytki, bo czujnik reaguje już na
    wilgotne podłoże. Ala ja mam czujnik typu "zrób to sam".
    Jacek